2017. december 27., szerda

Anyukák, akik mertek nagyot álmodni- SweetYou


SweetYou és én. 
Hatalmas meglepetés ért, mikor egy anyukás ötlet és ajándék börzés post alatt összetalálkoztam Adrival és Bettivel. Így adott volt hogy kipróbálnám-e a termékeiket és írnék-e róluk.
Mert bizony az ő termékeik nem kispályás, olcsó dolgok, hanem csodaszépek, illatosak, prémium minőségűek. Igazán szép és kellemes ajándék lehet a megszokott tusfürdő vagy parfüm helyett.
Hamarosan meg is érkezett az én személyre szabott illatos kis csomagom. Gyönyörűséges. Azt mondhatom hatalmas meglepetés, és örömmel fogadtam.

De hogy ne csak ajnározzam őket, meg is interjúvoltam nektek, hogy bemutassák ők önmaguk és termékeik.
Persze hamarosan írok a termékek tesztelés folyamatáról is.





- Ketten viszitek, nők, az Édes világunkat (SweetYou-t). Nehéz együtt dolgozni? Vannak súrolódási pontok?
Betti: lassan 30 éve ismerjük egymást, igazából együtt nőttünk fel. Rengeteg közös élmény köt össze minket, megbízunk egymásban, ez egy nagyon jó alap volt az induláshoz. A munkát erősségeink szerint osztottuk fel, kifejezetten jó csapatot alkotunk, és ebben rendszeresen meg is erősítjük egymást. Adri az izgulósabb típus, ezzel szoktam is húzni néha, de mindig ott vagyok ha szüksége van rám. Én hiszek benne, hogy bármilyen nehézség is kerül elénk, mindig van megoldás. Így ha valami nem úgy alakul ahogy szerettük volna, kifüstölögjünk magunkat 1 perc alatt, és már dolgozunk is tovább.

- Hogyan egyeztetitek a munkátokat az anyasággal, női szerepekkel?
Adri: 3 gyerek mellett már komoly logisztikát igényel egy-egy nap, de a rugalmas időbeosztás segít, hogy velük is sokat tudjak foglalkozni. Most az Ünnepek előtt persze éjszakánként is dolgozunk hogy minden csomag időben elérje a célját.
Ahogy nőtt a feladataink száma, sokkal hatékonyabban szervezzük a teendőinket, nincsenek „üres“ percek, vagy céltalan lépések. De ezt szerintem a legtöbb anyuka hasonlóan csinálja, még ha nem is gondolják át tudatosan.
Sokat segít ha van egy támogató férj, és ezen a téren kifejezetten szerencsésnek érzem magam.




- Mi is pontosan az Édes világunk?
Betti: Itt minden a nőkről szól. Szeretnénk inspirálni őket, hogy töltsék meg az életüket élményekkel, legyenek magabiztosak, és mindig találjanak időt magukra, a szenvedélyükre. Így márkánk születésével tulajdonképpen megteremtettük ezt az édes világot, amiben igazán lubickolunk, és szeretnénk másokkal is megosztani az érzést.
Persze nem véletlen a névválasztás, a termékeinkkel szó szerint egy édesebb világot alkottunk. Már az indulásnál tudtuk, hogy alapvetően az édes illatokra szeretnénk fókuszálni, mivel mindketten azokat preferáljuk, és a környezetünkben is ezt tapasztaltuk. Így bíztunk benne, hogy mások is szeretni fogják majd ezt az irányt. Általában egy klasszikus illatot szemelünk ki, és annak egy összetettebb, modern interpretációját valósítjuk meg.
Egészen konkrétan prémium bőrápoló termékeket kínálunk, legkedveltebb termékeink a testvaj és a fürdőolaj. Ezen kívül testradírt, krémdeót és szappant is találtok nálunk. A cél a jövőt illetően viszont a tetőtől talpig egy illat megoldás, egy-egy kis izgalmas részlettel termékeinkben.

- Honnan jött az ötlet, hogy vállalkozzatok, hogy saját terméket gyártsatok?
Betti: Az első lépéseket Adri tette meg a kozmetikumok irányába. Az anyasággal megnőtt az igénye, hogy minél kevesebb szintetikus anyag vegye körül őket. Én ezt nemrég éltem át, szintén kislányom megszületése után. Az illatokhoz is egészen más lett a viszonyunk, nem találtuk meg azt, amit igazán szeretnénk. Adritól ajándékba kaptam az első testvajat amit ő készített, és nem hagyott nyugodni a dolog, annyira jónak találtam. Aztán beszéltünk róla, ötleteltünk, átgondoltuk mit szeretnénk, és belevágtunk.




- Honnan szerzitek be a cikkeket, alapanyagokat?
Adri: Az alapanyagoknál nagyon figyelünk a mínőségre, mégha borsosabb is az ára. Igyekszünk bio minőségű, finomítatlan vajakat, illetve hidegen sajtolt olajokat beszerezni, hogy minél több értékes hatóanyagot tudjuk eljuttatni a bőrbe. Az illatoknál számos beszállítóval dolgozunk, folyamatosan keressük a legfinomabb illatokat, hiszen ez egy fontos része a koncepciónknak. Itt kiemelt szempont hogy az Essentials termékeknél 100%-os tisztaságú természetes illóolajokkal dolgozunk, illetve a Sweet Fun családban használt illatok is természetesek. Amennyiben lehet, magyar beszállítóktól rendelünk, de folyamatosan figyeljük a világpiaci kínálatot is.

- Hogyan döntitek el, mi illeszkedik a profilotokba, mi eladható?
Betti: Van egy erős szűrő, amit a kezdetektől követünk. Nem szeretnék csak beállni a sorba, és egy újabb natúr kozmetikum lenni a digitális polcokon. Bár viszonylag konzervatív portfólióval indultunk, elég határozott elképzelésünk van hogy milyen irányba szeretnénk haladni. Mindig keressük az újdonság lehetőségét, és itt nem óriási technológia újításokra kell gondolni. Apró dolgokkal, akár egy újfajta textúrával is lehet egy-egy klasszikus terméket „használhatóbbá“ vagy érdekesebbé tenni, és ehhez saját tapasztalatainkból tudunk ötletet meríteni. Ezeket a termékeket már teszteljük, és folyamatosan optimalizáljuk.
Az illatok kiválasztásánál is szigorúak vagyunk. Ha valami nem azonnali szerelem, az szinte biztos, hogy nem kerül a termékek közé. Utána persze bevonjuk a barátokat és a családot is, de a végső döntést ketten hozzuk meg.




- Van kedvencetek?
Adri: Általában mindig az a kedvenc amit épp megszagoltunk, de talán a 4-es számú jázmin-mandarin-keserűnarancs-szantálfa amit mindketten a legjobban szeretünk. Nagyon sokoldalú, igazi kaméleon illat. Folyamatosan váltakozik a citrusos és virágos jegyek erőssége, ami újra és újra kíváncsivá tesz, hogy vajon most mi következik. Néha azon vesszük észre magunkat, hogy a kezünket szagolgatjuk 5 percenként. Kívülről biztosan vicces látvány.

- A számoknak egyébként van valami jelentése az illatok előtt? Ezt meglepő volt látni.
Adri: Annyiban van jelentése, hogy segít a vásárlásban, navigációban. Az illatpalettánk folyamatosan bővülni fog, és vannak illatok, amelyeket más kombinációban használni fogunk még. Így idővel már nem fog működni, hogy például a narancsosat kérem, jelenleg is van két ilyen termékünk. Az is bosszantó lenne, ha emiatt nem találná meg valaki a kedvencét. Az Essentials termékeknél nem akartunk kreatív neveket használni, hanem szerettük volna pontosan bemutatni, hogy milyen illatokra lehet számítani. Viszont azt nem várhatjuk el, hogy vásárlóink pontosan megjegyezzék a teljes illatkombinációt, ami általában 2-4 elemből áll. Innen jött az ötlet a “kódolásra”, a kis számok bevezetésére.

- Miért ajánljátok a ti termékeiteket és kiknek leginkább?
Betti: A termékek minősége úgy gondoljuk nagyon meggyőző, rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk már. Viszont az illatokhoz kell egy kis nyitottság az összetettebb dolgok befogadására. Nem mindenki fogadja el, hogy valami ami például levendulás, még számos más árnyalatot hordozhat magában. Szerencsére sokan vannak, akik kifejezetten élvezik, hogy felfedezzék egy-egy illatunk minden részletét, és igazi élményként élik át a kipróbálást.
A textúrák is meglepőek lehetnek, például a testvajunkat nem lehet egy hagyományos testápolóhoz hasonlítani, sokkal kevesebbet is kell használni belőle. Fontos, hogy el tudjuk engedni korábbi szokásainkat néhány esetben, és bátran próbáljuk ki az újdonságokat. Mi fogunk ehhez adni folyamatosan új termékeket és illatvariánsokat, és úgy látjuk, hogy rengeteg nőnek van igénye rá. Ez is motiváló volt az induláshoz.





- Vannak távlati tervek, ötletek a munkátokkal kapcsolatban? Bővítés, újítás, más termékek bevezetése?
Betti: Igen, rengeteg tervünk van. Nagyon figyelünk a vásárlói visszajelzésekre, kérésekre, így ezeknek szeretnénk mielőbb eleget tenni, amennyiben azok a koncepciónkkal összeegyeztethetőek. Számos innovatív ötlet is mocorog már a háttérben. Olyan dolgokkal szeretnénk előjönni, amik természetesen illeszkednek a modern nő életébe, és feldobják azokat a pillanatokat amelyek tényleg róluk szólnak. A bőrápolás egy kifejezetten jó lehetőséget ad ennek a missziónak a kivitelezésére, de más területeket is szeretnénk bevonni idővel.
Szerencsére Adriban is megvan az elkötelezettség, hogy mindig jobbat, valami izgalmasabbat csináljunk. Ez megkönnyíti a munkát, hiszen a cél közös, a szenvedély pedig óriási, és tulajdonképpen a motorja mindennek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése