2016. március 13., vasárnap

Vicces post


Kezdem egyre jobban imádni ezt a blogot. 
Ha a rózsaszín kis hajszárítómról van kedvem írni, akkor arról írok.
Mint ahogy most is teszem. 
Maximum becsukjátok az ablakot és kiléptek vagy kacagtok egy jót.



Szóval van nekem egy tünci-münci, picike kis rózsaszín hajszárítóm. Mikor hazaállítottam vele férj egyszerűen kinevetett. Kérdezte is, hogy milyen gyerekjátékot vettem a leendő babánknak. Pedig nem gyermekjáték, hanem egy kicsi, összecsukható hajszárító, cukika rózsaszín kis hátitáskával, ami műanyag.
Gondoltam, utazáshoz jó lesz, kibír pár alkalmat és kész.
Ez volt kb 5 éve. Azóta eltemettem három vagy négy nagy hajszárítót is, de ez a pici bírja. Ha azt számoljuk, hogy heti 3 alkalmat tuti visz télen, nyáron, ráadásul elég hosszú hajat, akkor egy ász!
Mindent kibír!
Már nem is veszek új gépet. Jó ez nekünk, míg viszi.
Szóval ne ítélj előre!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése