2017. december 19., kedd

15 perc





A karácsonyi rohanást és stresszt megelőzendő, idén nem vagyok hajlandó sietni, kapkodni, sikálni, egész nap főzőcskézni, menni és menni, hogy aztán hulla fáradtan érjen a karácsony. Sőt!

Úgy bírom, mikor a reklámokban a szuper anya mindent megcsinál, csillog-villog minden, a fa áll, ajándékok becsomagolva, finom ebéd illatozik a szépen terített asztalnál és ő is csinos, kipihent a karácsonyi ebéd alkalmából...
Ez annyira dühítő? Talán nem ez a legjobb szó rá. 
Múltkoriban kaptam el egy reklám végét, ahol a kislány megköszöni ezt anyunak, és valami olyasmi is rémlik, hogy boszinak hiszi, merthogy minden készen van és tökéletes.
Hát valahogy így. Nem lehet minden tökéletes, mert akkor te vagy ténylegesen a Szuperanya. De nem vagy, ugye?
Nem ér annyit az egész, az az igazság. Nem éri meg a herce-hurca azért, hogy utána ne élvezd a legszebb ünnepet az évben és a gyerekek is csak a nyúzott anyukát kapják, férjről, párról nem is beszélve. nem kell mindenáron 100%-san teljesíteni!

Elhatároztam, hogy minden nap 15-20 percet valami nagyon kényeztető, nagyon pihentető, nagyon klassz dologra hagyok.

1. nap:
Miután a csemeték elaludtak egy nagyon finom, forró, illatos, fürdőolajos fürdőt vettem és csak ültem és ültem a kádban. Olyan jó volt a nyugalom, a csend. Pihenten keltem ki a kádból.
2. nap: 20 perc őrületes, minden stílusú zenében táncos buli, mókázás, bohóckodás volt a terítéken csajszikkal. Még Andris baba is beszállt a buliba. Lányok nagyon jó kedvűen mentek fürdeni és aludni utána. Én meg jólesően elfáradtam és feltöltődtem.

3. nap: Karácsonyi ajándékba kaptam egy nagyon jó, kényeztető arcmasszázst. Isteni volt!

Ma van a 4. nap. Még ki kell találnom mi legyen a ma esti kényeztető, vidám program. 
Hajlok a jó kis izzasztó torna vagy a nyugis, színezős, rajzolós este felé is. 
Lányok  eldöntik majd, melyik lesz a befutó.

Van 15-20 perced? Ennyi biztos van! Kezdd el velem e kis feltöltődést!
Minden nap keress valami jót, valami finomat, valami kellemest, illatost, vidámat és bohókásat, olyat, ami nem mindennapi. Ami pozitív!

Beszálltok ti is a heti kihívásomba? Hajrá! Ennyi jár neked is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése