2017. december 9., szombat

Anyukák, akik mertek nagyot álmodni-Baba&Praktika





- Anyuka vagy, vállalkozó is, ráadásul webboltod is van, nem beszélve a háztartásról. Hogy győzöd ezt mind egyszerre? Hogyan tudod az időd beosztani?
 Őszintén? Nehezen! Főleg az elején a nagyon izgulós időszakomban, hogy most mi lesz, ha bejön az első rendelés, mit fog szólni a termékekhez, hogy kell futárt rendelni vagy címkét nyomtatni? Mi lesz, ha senkit nem érdekel és az összes befektetésem oda lesz? Mi lesz ha.... Rengeteg kétely, bizonytalanság és izgalom. Én olyan vagyok, hogy ha éppen tanulok valamit, akkor oda akarok figyelni, minden féle megzavarás nélkül, ami ki ugraszt a “ loading” -ból és megszakad a “kapcsolat”. :)- Anya kérek inni, Anya éhes vagyok, Anya hol van ez meg az...stb.
Igyekszem minél hamarabb lerendezni a napi dolgokat a webáruház és marketing oldaláról és utána még velük is játszani. Szét tudtam volna szakadni, nem beszélve a bűntudatról, hogy nem velük töltöm ezt az időt.  Amikor pedig úgy voltam vele, hogy teljesen összeomlok, meg ráztam és összeszedtem magam, hogy csak azért is megy, és nem fogom fel adni!
Kell időt szakítani a gyerekekre és a háztartásra is, mert akkor nem lesz tiszta ruha és üres lesz a hűtő.
A fürdetést, vacsorát lerendezzük gyorsan én meg csinálom a dolgomat a weboldal részről és hullaként zuhanok az ágyba, de úgy, hogy ma is elkészültem!


 - Magadra marad időd?
 Nem! :) Lehet ez egy kicsit erős, de azt is inkább a gyerekekre szánom, mert próbálok pótolni. Este mikor a gyerekek alszanak, talán akkor szoktam ezt a dolgot erőltetni. Ez annyiban merül ki, hogy azt mondom magamban, hogy “ nem igaz, hogy még erre sincs időm és csak azért is nézem a tv-t kicsit” és persze 5 perc múlva el alszom!
DE NÉZTEM A TV-t!! :)))




-Van olyan munka, amiről inkább lemondtál vagy másnak adtad, hogy a fontosabb dolgokra koncentrálhass? Olyan, mint mondjuk nálam a vasalás? Mióta 3 gyerekem van, nem vagyok hajlandó vasalgatni, csak az ingeket, alkalmi rucikat. De inkább meg sem veszem a vasalós dolgokat.
 Nincs ilyen. A férjemmel szoktuk fel osztani a fürdést és vacsorakészítést, de ha meg kérem, hogy most kérek 1 óra szabad időt (ritkán van ilyen) meg próbálja le foglalni őket, kisebb nagyobb sikerrel. :) Akkor, ha tudom most mindenképp meg kell csinálnom valamit, elrendezek mindent előtte, hogy nyugtom legyen egy kicsit, de olyan hamar eltelik az az 1-2 óra (alvás idő a kicsinél (3 éves)), hogy szinte fel sem fogom. Nálunk például nem ritka, hogy délután 3-kor ebédelünk.(Ezt mostanában igyekszem korrigálni).

- Milyen jellegű a webboltod? Kiknek ajánlanád elsősorban?
 A webshop olyan termékeket tartalmaz leginkább, amiknek én is örültem volna, amikor kisbabák voltak a gyerekek. Természetesen máshol is meg lehettet venni ezeket, de nem ilyen gyors kiszállítással és nem ilyen árakon. Több részből tevődik össze, ahogy a neve is mutatja. Praktikus babáknak való eszközökből és praktikus konyhai, háztartási eszközökből. Mind e mellett játékok, ágyneműk, higiéniai szettek, kórházi kis csomagok, ruha szettek. Ránézésre talán úgy tűnik, hogy kifejezetten csak a kismamák a célközönség, de tudnám ajánlani azoknak is akiknek nincs babájuk, de látogatóba mennek és nem tudják mit is vihetnének, de találhat magának a háztartási cikkek között is kedvére valót babától függetlenül.
Facebook oldalunkon akár segítséget is tudunk nyújtani ajándék összeállításban. Amennyiben hozzám fordul az oldalon keresztül vagy üzenet formájában, hogy bizonyos összegen belül állítsunk össze csomagot, megoldjuk, meg beszéljük. Mindent meg lehet oldani!




- Saját kézzel készített termékeid is vannak. Mesélnél róluk bővebben?
Varró iskolába jártam (eredeti szakmám: Stylist), szeretek varrni és alkotni. Egyszerű dolgokba fogtam bele, mint az ágynemű és takaró varrása. Imádok méteráru boltba menni, és ha lehetne, az összesből vennék legalább 1 méter, mert olykor lehetetlen választani. Van például a két oldalas takaróm, aminek egyik oldala pamutvászon, a másik pihe puha wellsoft anyag, közte pedig még töltő anyag is, hogy még melegebb és puhább legyen. Maga a wellsoft anyag szinte egy rétegben is (pl.: sima babatakaró) jó meleg áraszt magából, hátha még fokozzuk a béléssel és még egy plusz réteggel. Nem feltétlenül egyediek ezek a termékek, inkább az elérhetősége (ára) különbözik másétól. Igyekszem azért folyton azon gondolkodni, hogy mi lehetne az a dolog, ami megoldást nyújthat a szülőknek bizonyos problémákra és vagy én magam tudom ezt elő állítani vagy megrendelni és felhívni rá a figyelmet.

- Mi a legnehezebb és leghálásabb feladat a munkádban?
 A legnehezebb az, hogy kitaláljam mire is van szüksége ma az embereknek. Figyelni, hogy miben tudok többet nyújtani és ezt elérhetővé tenni. Bármilyen közhelynek is tűnik, én segíteni szeretnék, mert jó áron praktikus és szép vagy esetleg alap dolgokat is nehézkes találni. A visszajelzések a termékekről, hogy örülnek neki és meg vannak elégedve vele ez nekem hatalmas dolog és tovább visz, hogy csak sikerült legalább annak a 10-20 embernek örömet szerezni. Ilyen, például amikor ajándéksorsoláson közlöm az illetővel, hogy ő nyert... Jól eső érzés nagyon.
Esetleg mikor egy konyhai eszköz lerövidíti a munkálatokat es több idő marad a pihenésre...mind olyan dolgok, amik apróságok, de örömet okoznak.


- Mennyire nehéz volt beindítani a vállalkozásod?
Beindítani nem volt olyan nehéz, vagy így utána már nem tűnik vészesnek. A könyvelőm sokat segített meg az ezzel kapcsolatos FB csoportok és egy ismerős, aki nem az elsőt csinálja már. Sok utána nézés az tény, de ez persze függ attól is, hogy milyen vállalkozást csinál az ember. Talán ez a legegyszerűbb.:)


- Honnan vannak a termékeid, amiket árulsz?
A termékeimet külföldről rendelem, de itthonról is vásárolok, ami nagyon jó áron van és megéri. A lényeg, hogy közelebb hozzam a termékeket az emberekhez, illetve jobb áron tudjam kínálni némelyiket, amik itthon sokkal magasabbak.


- Miért válasszák a kisgyerekes anyukák a te boltod?
Mindem terméket csak úgy teszek ki a webáruházba, hogy alaposan utána nézek (más értékelés, vélemény...stb.), illetve mikor meg kapom, és nem venném meg magam sem, nem kerül ki. Miért lenne jó az nekem, hogy ha valaki csalódik a termékben, vagy nem ezt várta? Először is egy kezdő vállalkozásnak nem igazán jó a negatív kritika és senkinek nem válik hasznára, ha leírják. Saját magam is próbáltam ki termékeket és némelyik engem is meglepett, hogy mennyire jó.
Azért is ajánlanám az anyukáknak az oldalt, találhatnak maguknak is és babájuknak is praktikus dolgokat. Azt vallom, hogy ha csak 5-10 perccel rövidül le egy étkezés vagy ennyivel előbb készül el az ebéd, már azzal is nyerünk. Vagy csak ennyivel több időnk marad másra esetleg hiszti nélkül telik el az, ami egy kész tortúra... jobbá teszi a napunkat. Anyának jobb kedve lesz, több türelme, ezért a babánk is nyugodtabb lesz.:)


- Melyik a legpraktikusabb, legkedvencebb terméked a boltodban?
Van belőlük néhány.
Először is amit magam is használok és imádok( és itt jön az a minimum 10 perc megtakarítás) az a tűzhely védő fólia.:
4 db van egy csomagban, újra felhasználható (csak le kell mosni)!




Ami szintén nagyon praktikus és ráadásul apukáknak is teljesen jó meglepetés mondjuk meccsnézés közben az a 2in1... illetve 3in1 tál:
A teteje süllyesztett oda kerülnek a magvak vagy esetleg a gyümölcsök, míg a közepébe megy a hulladék. A tovább fejlesztett változatában már egy mobil tartó is be van építve.:)




Bár nem túl nagy a kapacitása, de szintén egy nagyon hasznos dolognak gondolom. Láttam hasonlót máshol is (márkás, talán nagyobb kapacitással, de 6szoros áron):

A kanalas cumis üveg jól jött volna nagyon is, mondjuk egy sétánál egy kirándulásnál így előre meg töltve. Újra tölthető pillanatok alatt vagy akár kettő már elegendő ételt tudna tárolni.




Ezért a szettért pedig kapkodtam volna, mert jó áron van és minden meg található benne, amire szükség lehet a kezdetektől és tovább.:)
Szinte az őszeset fel tudnám sorolni, mert mindben találtam valamit, ami nagyon tetszik.
Érdemes benézni hozzám.:)

- Milyen céljaid, célkitűzéseid vannak még?
A végső célom az, hogy csak ezzel foglalkozzak és ki vagy fel találjak valami olyasmit, ami átütő lehet valamelyik téren. Saját tapasztalatom szerint a gyermeknevelés a legnehezebb dolog a világon! Leginkább itt szeretnék könnyebbséget hozni a leterhelt anyukák számára.
Szeretnék egy helységet a jövőben ahol személyesen is megnézheti, megvásárolhatják a termékeket, ahova áthelyezhetem a telephelyemet. :) Sokszor jobban szeretem én is személyesen megnézni, megfogdosni azt a terméket, amire pénzt adok ki. Tovább fejlesztés, bővítés a cél.


- Mit üzensz azoknak az anyukáknak, akik még nem merték elindítani a vállalkozásukat?
 Azt javaslom, hogy ne adja fel és szép fokozatosan kezdjen neki. Inkább tartson fél évig vagy tovább az előkészítése, minthogy egy apró dolgon elhasaljon.
Ne kezdjen bele olyanba, amiből egy tucat van vagy még több, hacsak nem tud valamivel többet nyújtani. Legyen tartalék terv, a “mi lesz ha...” terv. Igen! Kell olyan is... őszintén szólva mindig benne van a pakliba, hogy nem sikerül... legyen B terv is.( nekem is van... nem is egy):) Kitartás hozzá, mert idő kell mindenhez.
Akkor amikor, magadba zuhansz, mert nem jött rendelés, vagy nem annyi amennyire számítottál és azon gondolkozol, hogy kár volt bele fogni, ne add fel! Gondolkozz mit rontottál el vagy mit hanyagoltál el, vagy csak mivel lendíthetnéd fel!
Ja és MARKETING... MARKETING!

Sok sikert!:)

És hogy hol tudjátok ezeket a dolgokat megnézni, megvásárolni?
https://www.babaespraktika.hu

Bevallom nekem is vannak kedvenc termékek a webboltból, amiket mindenképpen ki fogok próbálni. 
Az egyik ilyen:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése