2018. február 22., csütörtök

A fura dolog, ami jó?

Termékteszt. A bejegyzés termékmegjelenítést, reklámot tartalmaz.


Mi jut eszetekbe arról a szóról, hogy csiga? 
Nekem egy nyálkás, lassú, kis csupasz élőlényke. 
Nyaranta ellepnek a meztelencsigák és felesznek mindent a kertemben, amit érnek. Hiába minden óvintézkedés.
Az hogy arckrém összetevő, mindenesetre tuti nem. 
Pedig de. Tényleg van arckrém meztelencsiga nyálka összetevővel. 
Hát igen. Nekem is elsőnek az ugrott be hogy fúj. Gusztustalan. Undorító.  Pedig ha tudnátok, hogy más szóval, de hány és hány drága,  agyonreklámozott krém összetevője. 
Aztán azon kaptam magam, hogy a birtokomba került egy csigás krém. Ez nem akar megtéveszteni. Nem ismeretlen nevű összetevőként tárja elénk a tartalmát, hanem nevén nevezi.
Nem mondom, hogy nem félve kezdtem bele a tesztelésébe. A lányok mondták is, hogy szóljak, ha azt kenem föl, mert akkor nem adnak puszit.
Íme, ő a tesztalany.




Csiga kivonatot tartalmazó gél – bőröd hálás lesz érte Kräuter 


Végül kellemes meglepetésnek bizonyult. 
Mikor elvonatkoztattam attól, hogy mi van benne és nagy levegővételek után kinyitottam a tégelyt, rögtön megcsapott a kellemes illata. Bizony. Nincs fura szaga. Illatos, kellemes, nem tolakodó. 
Az állaga zselés, mint egy hajzselé. Itt is igyekeztem bátorságot erőltetni magamra. Mikor fölkentem, rögtön érzékeltem, hogy gyorsan beszívja a bőröm. Megtelik nedvességgel, kisimul. Babapuha lett tőle. Nem hagy zsírosságot maga után. Annyira, de annyira nem szeretem, mikor még a krém felkenése után is órákig csillog az arcom. Ennél a krémnél nem tapasztaltam hasonlót. Viszont felért egy hosszú, izzasztó nap után egy frissítő zuhannyal. 
A száraz bőr táplálásán kívül jó még ráncok, foltok, striák, aknék, pattanások és hegek kezelésénél alkalmazni. 
Én egyelőre az arcom kezelem vele, de azt hiszem bevetem a terhesség csíkjaimon is.

És hogy konkrétan mi a csiga kivonat? Poly-Helixan
A kétkedők, fanyalgók nézzék csak meg az otthon található krémeik összetevőjét? Szerintem óvatosan, álnéven, több készítményben helyet kapott.

Én nem bántam meg végül, hogy kipróbáltam. A bőröm már nem olyan száraz. Tudom, hogy sebeknél mihez nyúljak majd.

A krémről bővebb információt olvashattok: Itt

A terméket köszönöm Mosolygó-Marján Erzsébetnek, a Lifecare-től!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése