2018. március 17., szombat

Anyukák, akik mertek nagyot álmodni-Hebsgarden



A Hebsgarden termékeit nem kell bemutatnom már nektek, ha olvassátok rendszeresen a blogom. Imádom az összeset, amit eddig tesztelésre kaptam tőlük. Igazi illatos kis csodák. Így most kicsit kifaggattam a Hebsgarden létrehozó  Bothova Tímeát, illetve a megálmodó teamet, mert akadt segítsége is Timinek, Szűrös Krisztina személyében.





- Hogyan jött a vállalkozás ötlete maga?
Kozmetikusként kezdtem a pályámat. 
A termék egészen 2009-ig nem volt mérvadó, a kezem miatt jöttek az emberek hozzám, és mert 10 éven keresztül különböző pszichoanalitikai és alternatív technikákat tanultam, aminek közepén az ember állt.
Ekkor már imádtam a hatóanyagokkal kísérletezve, egyre jobb és hatékonyabb krémeket adni a vendégek kezébe. Így aztán annyira nem volt meglepő, hogy a karrierem végül a natúr kozmetikai termékfejlesztés lett. Igaz ehhez előbb rengeteget kellett tanulnom a gyógynövényekről, azok kölcsönhatásáról, aromaterápiáról és talán egyedül nekem Magyarországon laboráns végzettségem is van.




- Mi a név eredete?
A Herb szó jelentése gyógynövények, a garden pedig kertet jelöl. Sokan kérdezik miért nem magyar a név, de mi már kezdetektől európai terjeszkedésben gondolkozunk. Magyarország mindig is gyógynövény nagyhatalom volt, a klímánk és a szaktudásunk is feljogosít minket arra, hogy Európa élvonalába kerüljünk, mégis a nagy márkák közül kevés magyar ezen a területen.

- Milyen termékekkel foglalkozol?
Az Herbsgardenes termékeken túl más megrendelőknek is fejlesztek natúrkozmetikai termékeket, így nagyon változó, sok minden van egyszerre fejlesztés és tesztelés alatt.

- Mesélnél, hogy miben más, eltérő, jobb a Herbsgarden termékei a piacon találhatóaknál? Kiknek ajánlanád elsősorban?
A magyar piac iszonyúan telített natúrkozmetikumból, mindenki meg a szomszédja is úgy érzi ért hozzá. Pedig ez is egy szakma, amihez nem elég egy 10 órás tanfolyam a krémkészítésről, amiből mellesleg az elmúlt évtizedben többet is én tartottam..
Mi sokkal szélesebb hatóanyag repertoárral dolgozunk, különlegesebb hozzávalókat válogatunk a világ minden tájáról. Kevés, de nagyon jó minőségű és hatékony kozmetikumot gyártunk, elsősorban a ránckezelés a szakterületünk.

- Milyen összetevők vannak a termékek legfőbb összetevői között?
Csak természetes anyagokkal dolgozunk, még az illatanyagok sem szintetikusak. Kevesen tudják, de a növényi hatóanyagok illata nem feltétlen azonos az eredeti növényével. Minden termékünk aromaterápiás, így nemcsak a testre hatnak pozitívan, de a lélekre is.

- Van kedvenc terméked?
A gyógynövény szérumra vagyok a legbüszkébb, egyébként ők a leglojálisabb vásárlóbázis is. Szeretem, amikor felhívnak, hogy az évek óta problémás, rosaceás, seborreás bőr kitisztult, jóleső elismerése a munkámnak.
Én személy szerint az éjszakai krém és jázmin elixír párost használom minden nap, nekem ez vált be. De szeretem a BB krémünket is, ami egy nappali színes alapozó.




- Mi a leghálásabb és mi a legnehezebb, a munkád során?
A leghálásabb az elégedett vevő, aki esőben is kijön a rendezvényekre, hogy megvegye kedvenc termékét. A legnehezebb az alapanyagok felkutatása és a folyamatos tanulás, ami ezzel a szakmával jár. Most például illatszerkesztést és toxikológiát tanulok, és este 10-kor a buszon hazafelé én is elmerengek minek is:)

- A közeljövőben milyen terveid vannak?
Bár a márka több éve létezik tavaly év végén hatalmas lépést tettünk, elindult a webshop, jelentősen kibővítettük a portfóliót. 
Most épp a kozmetikusi kiszereléseken és termékeken dolgozunk, hiszem, hogy az arcbőr hosszútávú fiatalságának megőrzéséhez elengedhetetlen, hogy szakértő kezekre bízzuk. 
Aki nem tud eljutni egy kozmetikushoz, aki tanácsod adna neki milyen termék is illik a bőréhez, annak mindig tanácsoljuk, hogy éljen a lehetőséggel és hívjon minket.

http://www.herbsgarden.hu/
https://www.facebook.com/herbsgardenbeauty/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése