2018. március 22., csütörtök

Tavaszi illatok

   
A bejegyzés termékmegjelenítést tartalmaz, reklámnak minősül!




Érzitek?
Illatok. Millió és millió illat kúszik a tudatunkba. Tavasz van.
Imádom az illatokat, így a parfümöket is. Sajnos jó ideig nélkülöznöm kellett őket. Már nagyon hiányoztak. Terhesség és kisbaba mellett nem igazán szeretek erős illatokat, parfümöt használni, csak a legszükségesebbeket. Az ő kis nózijuk még nem bírja, csak a tej és anya illatát. Így elég hosszan le kellett mondanom e finomságról.
Aztán szépen eltelt ez a pár év és újra parfüm, illatok után vadásztam. De ennek is jó ideje már. A régi illatok már nem igazán illenek rám. Nem igazán tetszett egyik sem magamon.
Viszont ezer éve ibolya illatot keresek már, amit annyira szeretek.
Kapva kaptam is az alkalmon, mikor megláttam egy webshopban ibolya illattal parfümöt, ami ráadásul természetes összetevőket tartalmaz csak! Ó, hát ezt nekem találták ki!

Hamarosan meg is érkezett a parfüm. Szépséges üvegcse, semmi fakszni, túlcicomázás. Pont így szeretem. Egyszerűen letisztult. 
Az első fújásoknál megijedtem. Nem igazán ibolyát éreztem, hanem valami édeset. Hú, ezt inkább idősebb generáción tudnám elképzelni. Nem én vagyok. Édes és erős. Aztán szépen szelídült az illat és megéreztem a várva várt illatot. Lánykáim imádatosan szagolgattak. 
Anya, neked ibolya illatod van! Voltál nélkülünk szedni?
 Szegezték nekem rögtön  a kérdést. 
Nekik a tavasz az ibolya szedéssel egyenértékű. Amit még nem nagyon sikerült kivitelezni a szó hagyományos értelmében, a változó időjárás miatt.
De most már van ibolyánk. Anyán. 
Helan Violetta a neve a parfümnek. 

Egy csokor harmónia: nosztalgia és elegancia, múlt és jelen együtt vannak jelen egy különleges, meleg tavaszi pillanatokat idéző illatkölteményben. Visszafogottan bájos, puha illat, mint maga a virág, mégis elbűvölően édes és rafináltan érzéki. Ennek  a romantikus illatkompozíciónak a kecses, kifinomult harmóniáját az ibolya mellett olyan virágos jegyek biztosítják mint az írisz gyökér, a pünkösdi rózsa, a jázmin,  a gyöngyvirág, és a szerelem virágának is nevezett ylang-ylangAz illat végül a fűszeres jegyek- a ciprus, a szantálfa és a vaníliavirág- sejtelmes simogatásában bontakozik ki.
Olvasva az összetevőket,már értem az elsődleges erősséget. Tiszta virágcsokor, amit ebbe a parfümbe bele tettek! Az utóillattal meg vagyok elégedve. Tartós. Egész nap utánam libegett az ibolya. Lányok mindjárt megérzik, ha rajtam van és beazonosítják, hogy ez az ibolyás.

Köszönet az Ökoabc-nek!
http://www.okoabc.hu/

És végre tényleg elmehetünk ibolyázni, nem a hó alatt kell keresgélni őket! A hétvégi program megvan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése