2018. április 11., szerda

Anyukák, akik mertek nagyot álmodni- RaMiracle-





RaMiracle egy csoda. Zokni csoda.
Bemutatkozik nekünk a megálmodója?

Kovácsné Horváth Ramóna vagyok két csodálatos kisfiú anyukája és a RaMiracle- Zokniból csodát megálmodója.
Második kisfiammal való terhesség alatt indult el a RaMiracle- Zokniból csodát útja 2017 júniusában.

-Anyuka vagy, vállalkozó és van háztartásod is, ami nem kis munka együtt. Mennyire nehéz mindenhol száz százalékosan megfelelni? Mennyi időd jut magadra?
Hazudnék, ha azt mondanám mindenhol 100%-ban meg tudok felelni. Szerintem ez kivitelezhetetlen egy kézműves számára, aki a saját kezével alkotja meg a termékeit, hiszen ez rengeteg időt vesz el.
A titkom amitől működni tud ez a három dolog együtt (anyaság, háztartás, vállalkozás) az a férjem.
Van egy csodálatos férjem, aki mindig mindenben támogat és segít! Az Ő segítsége és támogatása nélkül nem működne.
Magamra jut a legkevesebb idő, de számomra a varrás a legjobb kikapcsolódás, feltölt és megnyugtat.

- Elsősorban a RaMiracle munka vagy hobby jobban?
A RaMiracle több, mint hobby, egy szenvedély. Öröm alkotásnak nevezném nem pedig munkának.

- Honnan a név ötlete?
A név ötlete egy kedves anyukatársam fejéből pattant ki, akinek azóta is hálás vagyok érte. Ennél találóbbat nem tudtam én sem kitalálni! Benne van a becenevem Rami és a Miracle ami tükrözi azt, hogy csodákat készítek. A végeredmény RaMiracle-Zokniból csodát! A szlogent azért tettem hozzá, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, mivel foglalkozom.

- Honnan jött az ötlet, hogy zoknikból gyárts bábokat? Miért pont zokniból?
 A nagyobbik fiam nagyon rosszalvó volt, már mindent kipróbáltam hátha segít valami (plüssök, rongyik), de semmi nem vált be.  Egyik nap szembejött velem a facebookon egy zokni majom step by step és mivel szeretek varrni azonnal indultam zoknit keresni, hogy megvarrhassam neki. Természetesen ettől jobb alvó nem lett, de én ekkor indultam el az úton ami mára a RaMiracle. Ezután készítettem párat ajándékba és én imádtam készíteni, a gyerekek meg imádták magukkal cipelni mindenhova. Sokat nem váratott magára és megszülettek az első saját tervezésű babák is a Marokbabák. 



- Mindegy egyébként, hogy milyen zokniból készülnek a szépséges termékeid? 
Milyen anyagokat használsz még hozzájuk a zoknikon kívül?
Nagyon nem mindegy, hogy milyen zokni. Termékeim kizárólag 100% pamut zokniból készülnek. Nagyon fontos a zokni minősége, kötése. Dekorációnak és hajnak használok egyéb anyagokat (Fonal, masni stb). tömése Anti-allergén poliészter, ami nem csomósodik mosás után így tökéletesen megőrzik az állagukat a zoknicsodák. Nem utolsó sorban még a poratka sem él meg benne.

- Mennyi idő egy ilyen cukiság legyártása, szépítgetése?
Elkészülési idejük típustól függ. Mindegyik egy kis önálló lélek, soha sincsen két egyforma darab. Így pontos időt nem tudok mondani.

- Amikor kitalálsz egy új figurát, akkor elképzeled kihez fog kerülni?
Nagyon izgalmas, hogy különböző családokhoz kerül a lelkem egy darabja, hiszen mindegyik zokni csodába beleadok egy kicsit. Szándékosan nem gyermeket írtam, ugyanis nem csak gyerekeknek készül, volt már hogy egy 60 év körüli hölgy kapott ajándékba zoknicsodát.



- Honnan merítesz ötleteket?
Az ötleteim akkor jönnek, ha kezembe fogom a zoknit elképzelem, mit lehetne belőle kihozni. Ezért is nincs két egyforma marokbabám.
Illetve az interneten. Sokszor amigurumi figurák adnak ötletet.

- Mi a leghálásabb ebben a munkába?
A gyerekek arcán az örömöt és a szeretetet látni!

- Mi a legnehezebb az elkészülésig? Mely munkafolyamat?
A legnehezebb része, ami nagyon kimerítő tud lenni a számomra,  a megfelelő zoknik megtalálása. Elindulás előtt nem gondoltam, hogy ez lesz a legnehezebb feladatom.

- Mikor bele vágtál, gondoltad, hogy ekkora sikere lesz?
Nagyon bíztam benne, hogy igen. De mondhatnám szerénykedés nélkül is, hogy igen tudtam. Hiszen több hónapot szántam piackutatásra. 

- Vannak további terveid?
Nagyon sok tervem van. Többek között webshopot indítani és kreatív készleteket készíteni, amit gyerekek és anyukák illetve közösen is el tudnak készíteni.





És hogy én is mutassak gyönyörűséget, nálunk nagyon örültek a gyerekek a zokni csodáknak:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése