2018. április 14., szombat

Anyukák, akik mertek nagyot álmodni-CarMagic

Minap egy igen érdekes dolgot fedeztem föl. 
Kinek ismerős? Lányaimnak mindig lóg a fejük a kocsiban, alvás közben. Rossz nézni. De van már rá megoldás. Editet kikérdeztem róla.




Mag Edit vagyok, a CarMAGic tulajdonosa.
Két fiunk van, 11 és 8,5 évesek

- Mióta vállalkozol és mi indított el ezen az úton?
5-6 éve foglalkozom varrással, de igazából a babaruhavarrással kezdődött 8-10 évesen. Először csak, mint adószámmal rendelkező magánszemély működtem. Aztán annyira kinőtte magát a kis műhely, hogy nem volt más választás, egyéni vállalkozó lettem. Végül is a sok-sok megrendelés vitt rá, hogy vállalkozásba fogjak. Nem akartam kockáztatni, hogy egyszer csak lecsap rám a NAV.

- Mi a legnagyobb nehézsége és mi a legjobb dolog benne?
A legjobb dolog, hogy a magam ura vagyok, és azt csinálom, amit szeretek. Hobby és még keresni is lehet vele.
A nehézség??? Inkább szívfájdalomnak mondanám, amikor minden hónapba be kell fizetnem az 50 ezres KATÁT. Az valahogyan nagyon rosszul esik, és nagyon igazságtalannak tartom. Nagyon sok!
A vállalkozás elindítása nagyon sima ügy volt, mert találtam egy profi könyvelőt, aki mindig mindenben segített és a mai nap is segít.




- Hogyan tudod ezt a munkát összeegyeztetni az otthoni teendőkkel, családdal?
Ezt a legkönnyebb, mivel itthon van a kis kuckóm, ahol dolgozom. Van egy hatalmas segítségem, a párom, aki rendezi a bevásárlást és sokat segít a házi munkában is, nélküle nem tudnék ennyit varrni. Reggel, miután elvittük a gyerekeket suliba, jön a vállalkozói munka. Levelek, megrendelések lebeszélése, facebook oldal, instagram kezelése. Utána jön végre a varrás. Közben beindítom a háztartási segítőket, akik nélkül nem lehet élni (mosó, szárító, mosogató). A főzés nem okoz gondot, két fejpánt között az ebéd is elkészül. Délután, ha megjöttek a gyerekek lecketanulás, aztán megint varrás. Ha nagyon sok a megrendelés, akkor szívesen felkelek hajnalban, és amíg nem kell kelteni a fiúkat nyomom a varrógépet. Én este általában 9 körül elalszom, így gond nélkül kelek 3-4 órakor.

- Miket készítesz?
Olyan termékeket készítek, melyek könnyebbé, kényelmesebbé teszik a kicsik utazását. Autós tárolót, utazó párnát a biztonsági övre, utazó fejpántot, „Baby on board” táblát, tárolót anyának, babatakarót a gyerekülésbe.




- Gyönyörű anyagokkal dolgozol. Nehéz beszerezni őket? Mire figyelsz az anyagok beszerzésénél?
Én kizárólag amerikai dízájner textillel dolgozom. Az a világon a legjobb minőségű textil. Két webáruház van itthon, ahol ezeket be lehet szerezni. Sajna az áruk nagyon borsos, de valamit valamiért. Ezeknek a pamutvásznaknak nem fog a színe, nem mennek össze, nem bolyhosodnak ki, és nem utolsó sorban ezer féle minták közül lehet választani.

- Van egy kiemelkedően új terméked, ami sok szülőnek hathatós segítség. Mesélnél róla? Kiknek ajánlanád? Mire jó? És nem okoz gondot, balesetet?
A legnépszerűbb termékem az utazó fejpánt. Egy éve készítem én ezeket a termékeket, előtte Puppi néven Kelemen Renáta forgalmazta. Sokan átéltük már azokat a pillanatokat, amikor csemeténk feje előre bukik alvás közben, ezen segít a fejpánt. Finoman tartja a gyermek fejét, kellő rugalmassága van, egy esetleges ütközéskor nem rántja meg a gyermek nyakát. Amíg a gyermek elalszik időnként a gyerekülésben, addig mindenkinek ajánlom használatát. Ez a termék nem engedély köteles, de meg lettek szólítva a hatóságok, nem volt kifogása a Fogyasztóvédelemnek és a Rendőrségnek sem. A helyes használatról egy részletes leírás gondoskodik, melyet a kis csomagba teszek a fejpánt mellé, valamint az öntapadós tépőzárat, mellyel rögzíteni lehet a gyereküléshez, hogy ne csússzon a gyermek nyakára.




- Kiknek készülnek a termékeid elsősorban?
A fejpántot kicsiknek ajánlom, de az övpárnát még a felnőttek is használhatják.
http://carmagic.hu/

Hamarosan több termékéről is olvashattok nálam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése