2018. május 16., szerda

Megtaláltam az igazit!

A post reklámot, termékmegjelenítést tartalmaz.

Megtaláltam az igazit! Végre! Hosszas keresgélés és három gyermek kellett hozzá. Nehéz ügy volt. Hosszas keresgélés előzte meg. 
Na nem úgy! Mert azt már jó pár éve megtaláltam férj személyében. Hanem Andris cumisüvegét illetően. 
Ő a mi kis családtagunk. 



Bizony az. Andris baba imádja és mindig hurcibálja magával. Sajnos az űrtartalmát kezdjük lassan kinőni.

Andris anyatejes baba volt, így nem kellett cumisüveg hosszú ideig. Lányok sem igazán cumis üvegeztek, így nem tartottam meg őket. Az itatópoharak meg sorra kikoptak. De egy idő után kellett a pótlás víz formájában. Pohárral még kis ügyetkenke volt és többször landolt a víz a pólón, mint a pocakban. Így jutott el hozzánk végül egy nagyszerű itató, csőrös pohár. Lányaimnál állandó gond volt a megfelelő üveg megtalálása, ami könnyen tisztítható és nem folyik ki, nem esik le a kupakja, nem penészesedik be fél nap alatt...
Emlékszem havi egy-két üveg  landolt a bevásárlókosaramban, hogy aztán pár alkalmas használat után kidobjam mérgemben, mert eláztatta a táskám vagy a mosogatásnál okozott gondot. 
De már nem keresgélek. Szépséges, színes, tartós, könnyű mosni, nem csöpög és folyik, Andris is imádja. Még a végén sajnálni fogom, hogy magától tudni fog inni pohárból.

Ráadásul nem került egy vagyonban. Nem tudja szétrágni. Mit felejtettem ki vajon? Azt hiszem minden előnyét fölsoroltam már.
Szóval szerezzetek be ti is egy ilyen kis családtagot, ha itatópoharat, itatós üveget kerestek, ami tartós, jó az ára is!  Ráadásul a gyerek is szeretni fogja mindenképpen.

Már csak a legfontosabb van hátra. Hogy hol tudjátok beszerezni?
Laurasroom





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése