2018. augusztus 3., péntek

Spam világa


Spam kéretlen tartalom vagy löncshús?

Vicces naponta átböngészni a Spam nevű email szekciót. Igazi kis esettanulmányt lehetne belőle írni. Nekem nagyon elszaporodtak az utóbbi időben és kivagyok tőlük néha.
Hogy én miket nem kapok. Csak tudnám, honnan jönnek és miért.
Szoktam rendszeresen kapni üzenetet, hogy vegyek erekciót segítő gyógyszereket. Hát nekem feláll (a hajam) rendesen, nincs szükségem rá.
Aztán Sasszemklinika vagy mifene is gyakran bombáz kéretlen üzeneteivel. Ha rossz lenne a szemem, meg sem látnám az emailjüket. Ennyike.
Aztán rendszeresen ajánlgatnak mellnagyobbítást és hasonló finomságokat. Van némi baj, de itt nem tartok.
Gyógyszergyártó cégek is üzengetnek.
Szófosásra nincs valamijük, tessék csak mondani?
Ha annyi autóm, millám lenne, ahány ilyen felszólítást kaptam, hajaj...de szép is lenne. De sajna a telefon sem ért ide múltkor.
És nem, köszönöm, nem szeretnék közvélemény kutatásban sem részt venni ezredjére. Minek? Mi hasznom származik belőle? Már a brit kutatók is megmondták...
Nézzük csak, milyen finomságok rejtőznek még a Spam bugyraiba.
Vegyél, vigyél, utazz. Csak a megszokott. afrikai akármi akármilyen nyelven. Csak tudnám mit akar a drága.
ja, hogy én a barátja vagyok? Nekem nem rémlik!
Hitelek, Sberbank(Atya ég, ilyen névvel mer valaki üzletet kötni velük?Én valami teljesen másra asszociálok velük kapcsolatban, mint a bank). Köszi, de nem.
Na jó, valamennyire ismer is, mert ajánl nekem könyveket is szép számmal.
Hát kb ez a Spam körképem. Neked?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése