2018. augusztus 29., szerda

Szeptember


                             Fotó : Picikék

Bizony közeleg a szeptember, vele nagyon sok évfordulónk, ünnepnap és az iskolakezdés, ovikezdés is.
Nagylánykánk bekerül a nagybetűs ÉLETBE, iskolás lesz. Készül már és nagyon várja. Én kicsit féltem. Úgy elrepült ez a pár év. Még nem tudja mi vár rá. Vajon hogy fogja érezni magát? Még nagyon lelkes. Csak maradjon is így. Emlékszem, mikor én kezdtem az iskolát. Nyáron "kiolvastam" a könyveket előre. Naponta megnézegettem, tapogattam őket. Daniellán is ezt látom. Remélem sokáig kitart nála majd. Élvezni fogja. és szeretni. 

                         Fotó: Picikék        Táska: Topgal

Vikink még nyaralna. Ő valahogy nem érzi a pajtások és az ovi hívó szavát. Ráadásul nővérkéje, elsőszámú támasza sem lesz vele már szeptembertől. Új kis barátokat kell szereznie majd. Remélem megtalálja azért a helyét és elmúlik a "nem akarok oviba menni" korszak. Önállóbb lesz Dancink nélkül talán. 


                                                       Fotó: Picikék   Hajpánt:Kokafashion

Andris is hamarosan bölcsis lesz. Még van kevés időnk. De már érződik, hogy nem kisbaba. Nem lehet lekötni eléggé. Unatkozik velem. Hiányoznak neki a lányok, a gyerek társaság. Viszont amennyire anyás, nem tudom mi lesz vele egy közösségbe nélkülem. Kis felfedező, minden lében kanál gyerkőcke, aki akaratos és hisztizni is tud rendesen. De kis mosolygyár és bújós is. Imád rendezkedni és pakolni. Jól eljátszik egyedül, ha úgy adódik. Kíváncsi leszek rá nagyon. Vajon hogy fogja érezni magát?


                                 Hinta: Gitamom csepphinta


Én meg...
Fura lesz gyerekek nélkül. Talán jobban megsínylem majd az elválást, a mérföldkövek túllépését, mint ők. 
Bizony 35 éves leszek hamarosan...
Jön az ősz is és a hosszabb, sötétebb nappalok, a szobába kuckózás. 
Fotó: Picikék


Megvalósítom önmagam, tanulok, kitakarítom a lakást ától cettig, jut időm sportra, sütök sokat, valami klassz munkát keresek vagy nem tudom. 
Ilyenkor jó lenne egy jósgömb, amibe bele leshetek, megnézhetem, mi vár rám, férjre és törpékre...


                                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése