2018. november 6., kedd

"Ha én azt a klubban elmesélem..."



Nem tudom ki hogy van vele, de engem üldöznek szinte mindig és meg is találnak a balesetek, gondok, bajok, apró, ám vicces kis történések...
Órákat tudnék mesélni róluk. Legtöbbször kínomban nevetek egy jót magamon, aztán, mintha mi sem történt volna, tovább haladok. De azért néha szívesen elmesélném valakinek. Olyan tipikus, mint egy filmben.
"Ha én azt a klubban elmesélem..." - Ez melyik  is volt? Már nem emlékszem...

Csak pár példa, hogy nektek is viccesen induljon a napotok.
Level 1:
Reggel indítom a kávégépet. Mikor szépen lefolyt, akkor konstatálom, hogy bögre nem került alá. Na ettől sem fogok ma felébredni, azt hiszem.

Level 2:
Múltkoriban két napig kerestem a zsebkendőt. Tuti hogy vettem, na de akkor hol is van? Hát a hűtőbe sikerült tennem. Kerestem én égen-földön.

Level 3:
Gyönyörű a süti, isteni az illata. De valamit kifelejtettem. Mit is? Hát a legfontosabbat, a cukrot!

Level4:
Finom forró a kávém. De mitől sós?

Level5:
Az megvan, mikor a kukába a kanalat dobod és a szemetet a mosogatóba teszed? Rendszeresen így járok.

Level6: Kifordított ruhába indulni el sem semmi. Hát én sokszor vagyok úgy. Gyerekeken észreveszem és megfordítjuk, de magamon bizony nem. Ciki? Nem kicsit!

Level7: Indultál már el otthonról papucsban? Hát én az oviba érve vettem észre csak, hogy hiányos a megjelenésem és kissé alul öltözött vagyok.

Azt tudni kell rólam, hogy szinte mindig keresem a kulcsom, telefonom(még jó, hogy utóbbit meg lehet csörgetni), táskám.
Hát a családtagjaim sem makulátlanok, velük is sűrűn előfordulnak hasonlók.
Például nálunk férj is hasonlóan szórakozott. Indultunk már el nagy bevásárolni kártya és készpénz nélkül.
Nagylány kijött a suliból, csak épp az iskolatáskáját hagyta bent. Másnap a könyvtárban hagyta. 
Apósom is fura dolgokat szokott csinálni. Mosott ő már anyósom szőrtelenítőjével fogat, öblítővel hajat...
Jó kis anekdoták, amiket utólag az ember viccesen mesélhet társaságban, de azért akkor bosszantó kicsinykét.

Nektek van hasonló történetetek?

2 megjegyzés:

  1. Az idézett mondat pontosan így hangzik: - Ha én ezt a klubban egyszer elmesélem.
    A nem kell mindig kaviár c. filmből van.

    VálaszTörlés