2018. december 11., kedd

Megtérítesz?



Jó ideje érdeklődöm a természetes, natúr szerek iránt. Fontos a környezetvédelem és a gyerekek bőrének vegyszermentes védelme is. Ilyen kozmetikumokat használunk már csak jóformán. Lecserélésre került a testápoló, a fürdető, az ajakbalzsam, izzadásgátló, arckrém is. 
Már régóta kacérkodom a vegyszermentes mosással is. Olvasgattam a témában, nézelődtem, de közelebb nem kerültem a témához. Mivel és hogyan? Igazi útvesztő.
Van mosódió, mosószóda, ecetes öblítés... 
(Utóbbit használom a konyha tisztán tartásánál. Anyukámtól tanultam e klassz kis fortélyt, mint ahogy a vízkőre colát vagy hangyák ellen szódabikarbónát trükköt is.)
Na de mégis mit, hogyan, mennyit belőle?

Mosok naponta legalább egyszer. Nincs megállás. Sokszor kétszer is. Így nem mindegy az ára és az sem, mennyi idő ráfordítással oldható meg. Nem tagadom, nem mertem nekikezdeni. Férj ráadásul érzékeny, nem mindegy, milyen öblítőt, mosószert használok. Lányok is könnyen kiütésesek lesznek. Amikor mosógél helyett mosóport használok, rögtön pöttyösek lesznek például. Vagy ha nem a megszokott öblítőt emelem le a polcról, hanem az illatosabb változatát, más márkát.

Nehezen álltam rá a váltásra, de még a próbára is. Míg nem kaptam egy nagyon kedves invitálást pár termék kipróbálására, köztük a mosóparfümére is. Kapva kaptam az alkalmon. Itt a remek alkalom, hogy megtérítsenek. De szentül hittem, hogy márpedig ez nagyon nem fog nekem menni. Biztos, hogy maradok a jól bevált, könnyebb út mellett, mosógél és öblítő.

Meglepődtem, mikor e gyönyörű csomag érkezett Naturalisa oldaltól. 
A lehető legtermészetesebb összetevőket tartalmazza minden. Illatosak és egészségesek.


Hogy mik kerültek a dobozba?
Shea vaj. Ennek ismerem a jótékony hatásait. Számos krém fő alapanyaga. Kisfiam széltől kipirult, érzékeny arcbőrével csodát tett. Illatmentes, nem maszatolós, nem hagy olajos foltot. És még hatékony is! Ráadásul nem sír, hogy csípi, mint a legtöbb terméknél.
Viszont én, mint latex allergiás, megjegyezném, hogy a shea vajra nagy valószínűség szerint allergiás lennék. Tudtátok ezt az információt? Érdemes megjegyezni. Szerencsére, mikor én kenem babusnak, nem jött még ki allergia sosem.

Egy tea. Ezt legszívesebben én innám gyerekek helyett a nyugodtságért. Magyarázhatom a bizonyítványom, de őt még nem kóstoltuk. Most jön a tea szezon, így ami késik, az eljő! Írok róla a későbbiekben, ha szeretnétek. De bizonyára finom lesz. Viszont az a tea(szer) még nem készült el, amitől az én gyerkőceim nyugodtak lennének pár percnél tovább, én úgy hiszem. 

Popsikrém, ami teljesen natúr összetevős. Könnyed formula, jól kenhető. A popsija szép lett tőle gyerkőcnek, aki kikérné magának, hogy ezt a testrészét emlegetem itt...
De hát elég nehéz lenne írni egy popsikrémről popsi emlegetése nélkül.

Fürdetőkrém. Ez az egyik kedvenc termékem lett. Rég nem találkoztam ilyen finom illatú fürdetővel. Levendulás. Teli a puttonyom a levendulás termékekkel, így kerülöm legtöbbször. De ez nem a tolakodó virágoskert illat, hanem finom, kiegyensúlyozott, inkább édeskés, púderes, babás.
Kicsit nehéz kiszedni a csomagolásából, de cserébe annyira illatos és puhává varázsolja a bőrt, hogy megéri vele szenvedni. Bevallom néha én is csenek el belőle magamra. arcra használom szigorúan. Egyfajta védőréteget képez a bőrön, olyan érzetem van utána. De el ne mondjátok csemetéimnek, hogy tőlük "csenek". Imádom. Egy kis vízzel elegyítve könnyen elolvad. Illatos, bőrpuhító, egy kis nedvességet is ad a száraz bőrnek. 

És az imént leírt, nagyon várt mosóparfüm. Ezt tartogattam nektek a legutoljára. Ahogy bontottam a csomagot, rögtön megcsapott valami finom illat. Hogy mihez tudnám hasonlítani? Némi baba illat, egy kis gyöngyvirággal, ibolyával kombinálva. Parfümnek teljesen megállná a helyét. Annak nem lehet használni? Eszement jó illata van. Nem kell belőle csak pár csepp a mosásba és mennyei illatok terjengnek az egész lakásban. Nem macerás. Eloszlatta minden kétségem. Bevallom, azt nem tudom, ecetet kellett volna-e hozzá adni. Én nem tettem. A mosógél és a mosóparfüm bőven elég volt! Természetes illóolajokat tartalmaz. Engem megvett! Ki fogom próbálni az összes fajtáját, mert roppant kíváncsi vagyok a többi illatkompozícióra is.

Úgy általában érdemes benézni Naturalisa oldalára, mert rengeteg illatos, szépséges natúr dolog található, kezdve a krémekig, fürdetőkig, szappanokig, teákig, de hozzátápláláshoz finomságok, háztartásbeli dolgok is vannak...

Végezetül igen, engem megtérített a mosóparfüm. Semmivel sem volt több munka ezt használni. Kellemes meglepetés volt!

#szponzorált tartalom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése