2018. december 13., csütörtök

Szabit vettem ki





Itt az év vége. Mindenki hajt, rohan, szalad, siet, tesz-vesz... 
Én sem teszem ezt másképp, mint oly sokan. 
Ilyenkor még több a dolog, a tennivaló, több helyre kell eljutni. Felfokozódnak a tennivalók. Mindent szeretnénk még év vége előtt megoldani, elvégezni.

Nem szépítem, túlvállaltam magam.
Amikor napok óta érzed, hogy valami nem kerek. Jelez a tested több fronton is, hogy ELÉG! Persze te megváltanád a világot és nem lassítasz. Figyelmen kívül hagyod a jelzéseket.
 Bírom én! Mi nagyobb bajom lehet? Majd pihenek jövő héten. 
A hétvégén majd inkább. 
Karácsonykor lassítok mindenképpen...

És így tovább. Mindig van egy új határidő.
És egyszer csak paff! Beüt a menkőőőőőőőőő!
Bizony. Nem hallgattál a jelzésekre, most megkapod!
Tessék néha egy kis pihit, szabadságot beiktatni, mert egy idő után megbosszulja magát a dolog!
És utólag már nem tudsz tenni ellene.

Így én is szabadságra vonulok. Csak egy kicsit. Még lesz egy-két bejegyzésem az idei évben, de nem sok. Szám szerűen 3 még.
Pihi van!
Tegyétek ti is azt!
Majd máskor megváltom a világot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése