2019. január 12., szombat

Algásodjunk, algásodjunk kérem!





Nem gondoltam volna sosem, hogy bármi közelebb kerül hozzám 100 méternél, ami algából van és nem halas akvárium.
Most mégis!
Közelebbi barátságba kerültem vele. Mit barátságba? Az egyik legjobb barátom lett tesztelés közben. Egy algás testradírt kaptam a Guam Magyarország képviseletétől kipróbálásra. Egy algás testradírt

Tudom, hogy sokan eszik, kenik, szedik gyógyszerben ezt a nagyszerű alapanyagot. De...
Természetes viszolygást válthat ki az emberekből az alga. Egy zöld, nyálkás trutymóra gondolunk, ha meghalljuk a szót. Én tartottam attól, hogy a kencének milyen illata, textúrája lesz. Tudom, hogy számos jótékony hatása van, de mégis... Nehezen meggyőzhető vagyok, ha egyszer valamit a fejembe veszek. 




Hogy mit lehet tudni az algáról? 
Nagyszerű fehérje forrás. Számtalan jótékony enzimet, ásványi anyagot és nyomelemet tartalmaz. A, B, C, E vitamin tartalma kiemelkedően magas, mint ahogy klorofill és nukleinsav tartalma is. Baktériumellenes, regeneráló, vírusölő, allergia ellen, gyulladások,  láz- és fájdalom csillapítására is hatásosnak bizonyul. Emellett emeli a vörös vérsejtek számát, lúgosít, salaktalanítja a szervezetet, segíti a fogyást, csökkenti a fáradtságot, és jót tesz a rákbetegségben, az emésztési zavarokban vagy a cukorbetegségben szenvedőknek is. Külsőleg a narancsbőrre is tökéletes.
Na de ennyit a száraz adatokról, most nézzük magát a terméket.




Kellemes meglepetés ért, mikor megérkezett. Szépen csomagolva, logózott saját kis táskával érkezett. A mennyiség is meglepő volt. Hozzá szoktam már, hogy ami természetes összetevőket tartalmaz, az általában kicsi tégelyben érkezik. Ez bizony az elképzelt többszöröse, egész testre sokáig, bőven elegendő.

Rácáfolt rögtön az egyik félelmemre. Kibontáskor kellemes mentolos illatot áraszt, semmi mocsárszag. Hála az égnek! Milliós kő esett le a szívemről. Férj egy egyszerű hal szagot sem bír elviselni, így mennie kellett a kedvenc olajos halamnak is.

Nem tartalmaz parabént, lanolint és hasonló oda nem illő és kellő dolgot. Ellenben tengeri sókat, turmalin ásványt, algát (laminaria digitata, fucus vesiculosus), makadámolajat, avokádóolajat, mandulaolajat, borsmenta, rozmaring és narancs illóolajat igen. Innen ered a finom, ám erős illat.

Egy plusz pont azért, hogy mikor náthásan használtam, nagyszerűen tisztította az orrom, kaptam rendesen levegőt utána. Viszont figyelni kell rá, hogy az arc körül ne nagyon használjuk vagy egyéb kényes testrészeinkhez közel, sebes felületre sem, mert csíp, melegít, bizsereg, vagy ennél is rosszabb. Tapasztalat. Viszont lemosáskor javul a helyzet. 

Bizony én egy kis hebrencs vagyok és tuti, hogy valahol vagy egy kis zúzódásom, kék foltom, sebek garmadája...
Használtatok már diétás, narancsbőr és zsír eltüntetésre paprikakrémet testre? Na ez is pont ilyen. Hűt, melegít, éget, egyszóval érzed, hogy dolgozik, csak nem annyira, mint a paprikakrém. Ez még a kellemes tartományba tartózkodik, a paprikakrémtől pedig elszaladtam volna a világ végéig.

Könnyen használható, jó textúrájú termék. Egy kis pálcikával egyszerűen felvihető, amit kapsz a csomagba, ha nem szeretnél kézzel belemászni a tégelybe. Folyékony és szemcsés. Kellemesen bizsergető, mikor kened magadra. A dörzsölés, kenés hatására olvadnak el a kis darabkák, közben érzed, hogy élővé varázsolja a bőrt, megszabadulsz az elhalt hámsejtekről. Teszi a dolgát, érződik.

Nem hagytam magamon sokáig egyik alkalommal sem, idő hiányában tusolással kötöttem egybe. Így is nagyszerűen kifejtette hatását. Éreztem, hogy rugalmasabb, puhább a bőröm. Egy kis filmréteget hagy a bőrön, ami rövid idővel beszívódik, táplálva tovább a bőrt, nem engedve kiszáradni. De ez a réteg a ruhán, törölközőn nem hagy foltot.

Hosszabb távon javítja a vérkeringést, szebb lesz tőle a bőr. Puhább, csillogóbb, élettel telibb. 

Hogy a narancsbőrt mennyire javítja, azt nem tudom. Talán nem a karácsonyi, szilveszteri eszem-iszom alkalmával próbálva, majd arról is referálok nektek.
De én maximálisan elégedett vagyok vele. Heti egyszer ennyi kényeztetést megengedhetek magamnak, azt hiszem.
Az ára sem túl sok, a tégely nagyságához képest. Sokáig elég, egész testre. Jó illatú, minőségű. Tudom, hogy nem kenek magamra káros anyagoktól hemzsegő terméket. 



A meglepő, hogy számos termék kapható már algával. Nem csak étrendkiegészítő vagy testradír, krém. 
Például ruházat algával átitatva. De ágymatracot is láttam már algás kivonattal. Nekem ez totálisan meglepő információ volt. Igaz a jó pap is holtig tanul...
A Guam webnél kapható leggings, de póló is, hajápolószer, borotválkozó gél, hogy a pasik se maradjanak ki. Érdemes körül nézni náluk, ha algás dolgot keresel. 

#szponzorált tartalom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése