2016. február 17., szerda

Napi pozitív

Nem szeretek online rendelni, mert szeretem megtapintani, szagolni, kipróbálni, elolvasni...a vásárolt terméket.
De két kisgyerekkel, jogsi nélkül egy kisvárosban nehéz bármit is beszerezni. Így egyre gyakrabban szorulok rá efféle vásárlásra.
Általában azt kapom, amit vártam. Esetleg olyan rossz tapasztalatom van csak, hogy kisebb a megrendelt árú, mint gondoltam vagy kevesebb a tudása. Szerencsére fizetés terén sosem csaptak be. De sokan panaszkodnak, hogy átverték őket, nem kapták meg a cuccot vagy nem azt és annyit, amennyit rendeltek. Rémregényeket hallottam az ügyfélfogadó telefonosokról, milyen lekezelően beszélnek a vevővel.

Minap vitaminokat rendeltem a családnak, több félét.

Kibontáskor vettem észre, hogy nem a hőn áhított és itthon nagyon várt Marslakócskák vannak benne, hanem másik készítmény.
400ft különbség volt az én részemre mínuszban. Az nem vág földhöz. De gondoltam, jelzem azért a hibát.
Vevőszolgálatos kisasszony rendkívül kedves volt. Elnézést kért a hibájukért és egy következő vásárláshoz küldött egy kupont, hogy kompenzálja a minimális hiányomat.
Pedig nem ő csomagolt. Előfordul az ilyen. Mindenki tévedhet.
Elrendezhette volna egy vállrándítással is. Elküldhetett volna a fenébe is. De nem tette.
Csak hogy tudjátok, van jó vevőszolgálatos is. 

Van pozitív csalódás és emberségesség is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése