2017. november 14., kedd

Te vásároltál már?





Manapság nagy reneszánszukat élik a kézműves dolgok, a hagyományos, kézzel készített termékek.
Én kifejezetten szeretem őket, mert benne van a készítő szíve, lelke, ügyessége, szeretete, álmai.
Azt gondolom, hogy amikor ilyen "vásárolj és vásárolj" dömping van, amikor mindenhonnan szembejönnek velünk a vásárlásra ösztönző plakátok, hirdetések, akkor jól meg kell fontolnunk, mire is van szükségünk, kell-e ez nekünk, azt hol vegyük meg és kitől. 
Karácsony közeledik. Mindenkit elkap a vásárlási láz vagy el fog. Bevallom, nálam már nagyban aktivizálódott. Már jó pár ajándékot beszereztem. De valami kézzel készült is kell mindenképpen.
És itt jön az én cikkem lényege, a kézműves, kézzel készített dolgokra való figyelemkeltés...
Jól nézd meg, hogy mit és honnan vásárolsz. 
Kit akarsz gazdagítani a vásárolt terméked árával? 
A nagy multi cégeket, vagy az egyik ismerősöd, az anyukát, aki szívével készíti a termékét, nem csak a kezével? A kisvállalkozót, aki nehezebben él meg a kis portékáját eladva, akinek a kis családja eltartásán túl az alkotás öröme is megnyilvánul a termékében?Vagy tényleg a személytelen, néha hibás, átárazott terméket egy nagy multitól?
Én biztos a kézi dolgokat választanám, kis termelőtől, kisvállalkozótól.
Ráadásul megvan az a jó benne, hogy nem kell karácsony előtt sorban állnod, elviselni a tömeget, hangoskodást és más árukat is bepakolnod a kosaradba, ami teljességgel felesleges, hanem online megrendeled és házhoz jön könyöklés, taposás nélkül.

Anyukaként jobban szeretem, ha gyermekeim rajzolnak nekem ajándékba, mintha valaki adna nekik pénzt és vennének valamit, vagy valaki vásárolna helyettük és azt adnák.
De én is szívesen adok olyan ajándékot, ami örömmel, kézzel készült.
A fogyasztói társadalom pedig mondjon le!

20 nagyszerű és teljesen eltérő dolgokat áruló ember most összefogott és egy helyen lehetővé tette, hogy megnézd a honlapját, na és vásárolj is. Kukkants be hozzájuk. Bizony én csak ámulok és ámulok. Vajon mikor fogok én tudni ilyen szépen varrni, kötni...




Az alkotók:
Lánczi Kriszti sujtás ékszerei https://www.facebook.com/Krisztisujtas/
Magicherb (Marcsiszappan) https://www.facebook.com/Marcsiszappan/


Ha megtetszett valami, akkor ne habozz rendelj tőlük. Még akciósan is teheted, ezekkel a kuponkódokkal:
https://www.kezmuveskupon.hu/kuponfuzet-online.pdf

Ráadásul ha visszakukkantasz, hamarosan egy játékkal is kedveskednek neked a készítők. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése