2018. április 23., hétfő

Anyukák, akik mertek nagyot álmodni-Útipoggyász



Útipoggyász és Mitter Szilvia. Velük akkor találkoztam, mikor kulacsot kerestem a gyerekeknek. Kb a huszadjára már.

- Mesélnél kicsit magadról? Mivel foglalkozol? Hol élsz?
2 gyerekes budapesti anyuka vagyok, az Útipoggyász webáruház tulajdonosa és hobbi idegenvezető.




- Hogyan lettél vállalkozó?
A történetem a szokásos.  A második gyerek születése után döntöttem úgy, hogy a magam ura akarok lenni és én akarom beosztani az időmet. Idegenforgalmi szakon végeztem Veszprémben és azóta valamilyen formában mindig a turizmusban dolgoztam. Közel 12 évig dolgoztam utazási irodában, a klasszikus pultos értékesítőtől a céges utazás szervezőig, rendezvényszervezőig elég változatos munkakörökben mozogtam. Belekóstoltam a kiutaztatásba és a beutaztatásba is, még beugrós szállodai recepciós is voltam. Ezek azok a munkakörök, amelyeket a családdal, kisgyerekekkel elég nehéz összeegyeztetni. Főleg, ha az ember lányának nem nagyon van helyben segítsége. Bébisziterre, idegenekre pedig nem szívesen bíztam volna a gyerekeket. Nem voltak illúzióim a vállalkozói létről, vállalkozó szülők gyerekeként nőttem fel. Megtapasztaltam a vállalkozósdi árnyoldalait mind úgy, mint az előnyeit.

- Az arculat, a termékpaletta hogyan alakult ki?
Nem tudtam a turizmustól elszakadni, ezért olyan megoldást kerestem, ami az utazáshoz kapcsolódik, mégis viszonylag rugalmas az időbeosztása. A webshop ötletét Amerikában láttam, ahol egész iparág épült már ki az utazók igényeinek legszéleskörűbb kielégítésére. A külföldön látott termékek egy része 3 éve még itthon ismeretlen volt, ezért úgy gondoltam, ez való nekem. Majd én megcsinálom azt a webshopot, ahol az utazók megtalálják azokat a hasznos és praktikus utazási kiegészítőket és megoldásokat, amikkel egyszerűbbé válik a pakolás és kényelmesebb lesz az utazás.
A kínálat kialakításakor szempont volt, hogy az adott termék valós segítséget nyújtson az utazóknak és sokoldalúan, akár a mindennapokban is használható dolgok legyenek. Mielőtt egy termék mellett leteszem a voksomat alaposan vizsgálódok, kipróbálom vagy másokat kérek meg a tesztelésre.
A célcsoportot azok az utazók jelentik, akik szeretik a praktikus megoldásokat, ugyanakkor igénylik a magas minőséget és fontos nekik a design is. Kétgyerekes anyaként kiemelten foglalkozom a családoknak szóló utazási kiegészítőkkel, hogy mindenki számára a lehető legkevesebb stresszel járjon, ha a család útra kel.

- Mely termék a kedvenced a webboltodból?
A webáruház kínálatába szereplő termékek mind közel állnak hozzám. A különböző bőrönd rendezőket szeretem a legjobban. Igazából az egész webáruház ötlete ezekből a szuper táska-a-bőröndben rendszerekből indult ki.




- Melyik a legnépszerűbb a vevők között?
Az egyik legnépszerűbb termékcsoportot a különböző fedélzeti flakonok alkotják a bőrönd rendezők mellett. Kedveltek még a különböző gyerek hátizsákok is.




- Milyen érdekességek, kuriózumok találhatóak meg nálad?
Ismétlem önmagam, megint a bőrönd rendezőkre kell hivatkoznom. Sokan nem ismerik ezt a termékkört. A bőrönd rendezők lényegében olyan tároló táskák, amiben mindenki az általa legjobban átlátható rendszer alapján pakolhat be a bőröndbe, utazós táskába. Így könnyű eligazodni a bőrönd tartalmában és nem kell folyton feltúrni a tartalmát, ha keresünk egy ruhadarabot. Ami különleges még, az a feltekerhető kulacs. A Vapur termékei az elsők, amelyek egy a Nasa részére kifejlesztett technológiával készültek az USA-ban. A speciális anyagának és a 3 rétegnek köszönhetően igazán strapabíróak ezek a kulacsok. Amikor üresek teljesen laposak és feltekerhetőek, így minimális helyet foglalnak el a hagyományos kulacsokkal szemben.




- Miben tudjátok egy mindennapi utazó vagy éppen nagy utazásra készülő ember, család útját megkönnyíteni?
A különböző utazási kiegészítők egy-egy olyan problémára nyújtanak megoldást, amivel az utazók szembesülnek. Például a légitársaságok előírják, hogy mennyi folyadékot vihetünk a fedélzetre a kézipoggyászban és ezt milyen formában, ezt a fedélzeti flakonokkal könnyen kivitelezhetjük és nem kell aggódnunk, hogy a kedvenc kozmetikumainkat elkobozzák tőlünk. A kompressziós zoknik és harisnyák segítenek a hosszú utazás alatt esetlegesen kialakuló trombózis megelőzésében. A cipőtartó zsák környezetbarát és hosszútávú megoldást jelent, hogy a cipőket ne nylon zacskóban szállítsuk a ruhák között. A családok leggyakoribb problémája pedig, hogyan foglalják le a gyerkőcöket az utazás ideje alatt és hogyan tudnak kényelmesen aludni a kicsik az autóban. Ezekre a problémákra mind található megoldás az Útipoggyász webáruházban.




- Mi a legnehezebb a munkádban?
Egyelőre a logisztika jelenti most a legnagyobb fejtörést. Nem érzek igazán nehézségeket, mert szeretem és élvezem, amivel foglalkozom. Minden egyes kihívás révén pedig fejlődni tudok.

- Mi a leghálásabb dolog, ami a munkád során ér? Milyen visszajelzéseket kaptál eddig, amik megmosolyogtattak vagy épp megleptek, meghatottak?
A sok pozitív visszajelzés, amit kapok. A múltkor egy hölgy a barátnője ajánlására keresett meg, mert én biztosan tudok neki segíteni. Ennél jobb érzés nincs.

Karácsonykor pedig egy fiatalember írt szívhez szóló levelet, mert meghatotta a kézzel írt karácsonyi üdvözlőlap, amit a rendelése mellé tettem egy apró ajándék kíséretében. Amin jót szoktam mosolyogni, hogy a két gyerekem a legjobb szájpropagandát jelentik az oviban és az iskolában. Nagyon sok terméket a webáruház kínálatából mi is használunk a mindennapokban és mindig elmondják, hogy ez az anyukám boltjában kapható. 

A termékek megtekinthetők:
https://utipoggyasz.hu/
https://www.facebook.com/utipoggyasz.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése