2018. május 3., csütörtök

Gyerekességek




Mostanában nem vagyok túl aktív a már előre időzített bejegyzéseken kívül. 
Ennek sok oka van. Idő hiány. Túl sok felé megyek, vagyok, rohanok...
De a legfőbb dolog, amiért nem aktívkodok, az az, hogy tavasz van, jó idő, meleg és a gyerekekkel el vagyunk foglalva olyan dolgokkal, amitől a gyerek gyerek lehet. Mint például kertészkedés, az udvaron szaladgálás, csúszdázás, hintapalintázás, kerékpározás, nagyokat sétálunk, csavargunk, fagyizunk,kirándulunk, könnyű vacsit főzünk. Ha tehetnék, egész nap kint tartózkodnának az udvaron. És én hagyom, hogy zabolátlanul kitombolják magukat. A legkisebb apával motort szerel. A nagyobb ugrál az trambulinban. A legnagyobb meg le sem száll a kerékpárjáról. De hát ettől gyerekek a gyerekek. Most ennek van itt az ideje. Estére meg elfáradok, így nem sok affinitást érzek ahhoz, hogy leüljek a gép elé. Pedig ezer ötletem van. Sok projektem fut vagy félbemaradt. De nekem ők az elsők. Annyira hamar megnőnek és már nem élvezhetem ezt a viháncolást velük. 
Majd a nyári melegben itt leszek ismét nektek. Megint újúlt erővel vetem magam bele az írásba. Addig pedig hiányolnotok kell valamennyire...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése