2018. május 28., hétfő

Színek

Termékmegjelenítést tartalmaz, szponzorált tartalom.


Csomagot kaptam... Nem vagyok egy interneten ruhát rendelő típus. Ennek két oka is van. Az első, hogy többször pórul jártam már, nem azt kaptam, amit rendeltem vagy hiába rendeltem, nem érkezett meg sosem. A másik oka pedig az, hogy nem épp standard méretem van, így jobban szeretek próbálni. 
"Hiszem, ha látom és próbálhatom" típus vagyok. 
Szeretem megtapintani az anyagot, megnézni, hogy mennyire nyúlik vagy sem, megnézni a színeit élőben. És látni magamon, hogy hogy áll. Mert egy szép, vékony, tökéletes testű modellen, beállítva, a fényekkel játszva, teljesen máshogy mutathat, mint rajtam, aki tökéletlen. Használat közben, hordva megint más képe lehet egy hacukának, mint egy egyszeri képen. De most az egyszer próbát tettem a Bon Prixnek köszönhetően.
Kaptam egy lehetőséget, hogy válogassak pár ruhát, amit próbálhatok, hordhatok, felfrissíthetem vele a ruhatáramat. Márpedig nagy szükség volt rá. Utoljára 7 éve vettem magamnak ruhát, ami nem kismamás, nem szoptatós, nem szabadidőruha vagy nem gyorsan fölkapós, "mert muszáj valamit felvenni" típusba tartozik. Alaposan ki is használtam az erre kapott keretemet. Csupa olyan ruhát válogattam, ami csinos, szépek a színei és nem gyerek után rohangálós, hanem igazi valahová menős ruha(ahogy a gyerekeim hívják). 
Mertem bátran színt válogatni. Valahogy kikoptak a színek a ruhatáramból. Kinyitva a szekrényemet vagy fekete, vagy fehér, esetleg még kék színnel találhatom szembe magam. De azért, mert anyuka vagyok, nem kell "öregesen" öltöznöm. Nem csak a praktikumra kell törekednem.
Lehetek néha merész. Lehetek csinos. Lehetek színes. 
Így négy nagyon színes ruhát választottam kékben, lilában, rózsaszínben és drapp-fekete-fehér kombóban. Az ötödik, amit a legjobban vártam, sajnos elfogyott. Ilyen az én formám. De legközelebb, mikor újra kapható lesz, juszt is megrendelem...
Mert nem ért csalódás. 
A ruhák anyaga könnyű, pamutos, könnyen mosható, szárítható, vasalható(de utóbbi nem fontos, mert nem gyűrődős). 
Jól hordható, szépen variálható ruhadarabok. 
És minő meglepetés, a méretek is stimmelnek. Pedig bevallom, ettől féltem a legjobban, hogy olyan szűkek lesznek, alig bírom belepasszírozni magam majd. De nem. Még "majdnem" nagyok is.

Azt nem mondanám, hogy hamar megérkeztek a rendelt termékek. De ahhoz képeset, hogy valamit 5 éve várok valamelyik rendelős cégtől, a két hét potom időnek mondható, ami játszi könnyedséggel kivárható. Szóval tudom most már, hogy kalkuláljak, ha valamit sürgősen szeretnék a birtokomban tudni. 

Azt még megemlíteném, hogy azt kaptam, ami a képen is látható. nem modell alkatom ellenére rajtam is pont úgy állnak a rendelt ruhadarabok, mint a képen. semmi csalás, semmi ámítás. Bátran fogom hordani a termékeket. Legközelebb például a nálunk nagy ünnepnek számító Orbán napon és lesz nekünk évzárónk és ovis ballagásunk is. Merek csinos lenni. 
Már csak egy csinos cipő kell és némi kiegészítő...
És egy jó fotós sem ártana, mert nem igazán sikerül otthoni környezetben a fotózás, saját megoldással. 

Na de majd hamarosan érkezem a ruha fotókkal is...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése