2018. július 12., csütörtök

Bevallom, függő a gyermekem



Igen. Szégyen gyalázat, de mindhárom gyermekem függő. Én is. Férjem is. Mindegyikünk mástól vált függővé. Nektek milyen dolgok okoznak függést?


Andrisom fogkefe függő. Minden szobában van egy kis fogkefe, amit keres és már szorítja is a kis markába. Rágcsálja, csócsálja. Jön a sokadik foga már hetek óta és csak ez nyugtatja meg. Talán rosszat nem teszek vele, de hagyom e szokása elharapózását. De elég furán néz ki, hogy jön valaki hozzánk és mindenhol fogkefék vannak, nem csak a mosdóban. Hát, van ez így. Másra is függő ám, nem csak e ártatlan holmira. Majdnem az első szava volt a keksz, cukor és chips. Remeg értük. Én annyira nem örülök ennek, de néha azért kap. Akkor sokallok be, mikor reggel kinyitja a kis csipáit és azzal fogad, hogy keksz? Még mit nem! Reggeli után! Éhen azért nem fog halni, mert ezeket tudja már mondani. Kis élelmes. Gyümölcsből pedig a málna okoz nála függést. Múltkori sütibe való szedésem is a kis belsőjében landolt, miután ellopta egy óvatlan pillanatban az egész tál málnát. A süti málnátlan maradt, Andris pedig boldog.


Vikim is függő. Ő szeretet függő. Mindig kell neki szeretgetés, puszi, összebújás. Állandó visszacsatolás, testi közelség. Szeretem ezt a függését.  Ő a mi kis bújós tündérként. Dinó függő is ez a tündér. Bármi jöhet, örök szerelem lesz, ami dinoszauruszos. Neki nem Barbies mese, torta, bicaj kell, hanem dinós (azt hiszem, ezt tőlem örökölte, kiskoromban én is megvesztem tőlük).


Daniella emberfüggő. Imádja a gyerekeket, a kisbabákat, a felnőtteket. Ő akkor örül, ha sokan vannak körülötte. Szeret barátkozni. Mindenkit rögtön a barátjává fogad. Szereti, ha új emberek érkeznek hozzánk vagy éppen régóta ismertek. Kell neki a nyüzsi, a társaság. Egyedül iszonyat unatkozik. Plüssfüggő is. Teret engedtem e szokásának. Meg is lett a baj belőle. Tele az ágya kis kabalákkal, ő alig fér el. De persze ha egyet is elcsennék belőle, rögtön feltűnne neki.


Apuka munka függő.Jó, ezt így nem mondhatjuk, mert a munka fontos, abból élünk. De ő képes este tízkor még azon agyalni, hogy másnap reggel mit kell elkészíteni. De kaja függő is apucink. Imádja a hasát, a finom ételeket. Központi téma a kaja. Pizza? Makaróni? bármikor! Akár este 10-kor is. Chips? Na ná! Jöhet éjfélkor is! Van még egy cuki függése. Családunk a tárgya.


Nem szépítem, én is alaposan függő vagyok. Se szeri, se száma ezeknek. Nézzük csak. Könyv függő vagyok. 2 napnál tovább nem bírom ki olvasás nélkül.
Csak egy oldalt... Csak egy pár percet...
Aztán persze fél éjszaka fent vagyok.
Aztán kávé, tea és csokifüggő is vagyok erősen! Ezektől örökre eltiltanának, akkor végem lenne!
Beszéd és írás függő is vagyok. Ismeritek az új, csend-es filmet? Na, én lennék az első, akit elvinnének azok a valamik(ha nem Dancink) írás nélkül sem vagyok sokáig meg. Próbáltam. Nem megy!


És nektek milyen cuki függéseitek vannak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése