2018. július 7., szombat

Fotókból áll a világ!


Annyi szebbnél szebb fotó jön mostanában velem szembe. Mindig gyönyörködve nézem, hogy egy egyszerű tájból, egy gyerek mosolyból, egy épületből, tájból milyen különleges dolgot lehet kihozni a fotós látásmódjával. Hogy egy ajtóra nem úgy néz a fotós, hogy csak egy ajtó, hanem megörökíti. Öröklétet biztosít a pillanatnak, a mosolynak. Visszatekintés és jövőkép. 
Imádok fotókat készíteni. De bizony én nem vagyok túl jó benne. Kell hozzá érzék és tanulni vágyás, talán eszköztár, látásmód és az elkészüléshez jó eszköz is. Én látom a szépet, érzem a megörökíteni kívánt pillanatot, csak a fránya gépem nem úgy adja, vissza, mint ahogy én gondolom. De nem csüggedek, egyszer megtanulom és veszek egy igazi, nagy, felnőtt fényképezőgépet. Addig is hoztam nektek pár csodaszép fotót és nagyszerű fotósát. Esküszöm, nem fizetett hirdetés! De azt gondolom, hogy ezeket a fotókat mindenkinek látnia kellene. Van a fotósok között nagyon ügyes amatőr, hobby fotós és profi is. De nem is ez a lényeg szerintem. Hanem ami összeköti őket. A tudás, a látás, a szépérzék, a tehetség. Kihagyhatatlan! Nem lesz rövid szösszenet, ám szerintem nagyon érdemes végig nézni, olvasni a bejegyzést! 
A bejegyzés alatt szívesen veszem, ha megírjátok, nektek az általam választott fotók közül melyik a kedvenc. És az itt láthatókon kívül melyik a legszebb fotó, amit szívesen nézegettek.

Íme a gyönyörűségek és a fotósok hosszabb-rövid bemutatkozása, mert vallom, hogy a fotó mögött aki áll, az is nagyon fontos!

Elején azt terveztem, hogy mindegyik fotóról megírom a gondolataimat, benyomásaimat, de végül meggondoltam magam. azt hiszem az a legjobb, ha mindenki maga találja ki, neki mit ad a fénykép!


Török Töce
"A fotózás egy különleges művészet: az alkotó képet varázsol, a múló idő által behatárolt pillanatokból, ami a lélek egy darabja, a belső világ tükröződése, érzelmeket és hangulatokat közvetít a világ számára …"
Utazás a világ körül, 2009 – különdíj, 42. Országos Középiskolai Fotópályázat Pécs, 2009 - Tám László vándordíj, 43. Országos Középiskolai Fotópályázat Pécs, 2010 - Dr Szász János vándorserleg, XIV. Alföldi Fotószalon Szentes, 2008 – különdíj, XV. Alföldi Fotószalon Szentes, 2009 - I.díj, XVI. Csak tiszta forrásból, 2018 - II .díj

http://www.toroktibor.hu








Családmesék:
Történetmesélő fotográfus vagyok, a családfotózás a kedvenc műfajom. Szeretem a valódi pillanatokat, az életteli jeleneteket - ezek lesznek az igazi emlékeitek. Családban élni kincs. Ágyon ugrálás, közös legózás, gyógypuszi a horzsolásra, kakaóbajusz és rágótetkó, összebújás az esti mesénél... az élet hétköznapi, és legdrágább mozzanatai. Megörökítem a családotok egyedi légkörét, semmi póz, semmi díszlet, csak Ti magatok! Találkozzunk!
Elérhetőségeim:www.csaladmesek.hu




Szuzi és a naplopók - Boncsér Orsolya
A játékosság és a spontaneitás az, amit a gyerekekben és a gyerekfotózásban a legjobban szeretek, és ez az, ami a képeimen is megjelenik. 
Minden gyerek, család és szituáció más: a kihívást az jelenti, hogy megmutassam, miben.
Történeteket mesélek képeken keresztül, immár 6. éve, ugyanazzal a lelkesedéssel.
36. Magyar Satófotó Pályázat, Porté (egyedi) kategória, 3. helyezés
Documentary Family Award 2018., Top 10 Award, Judges Choice Award 

Megtalálsz:



Szúrócki Krisztina 
31 éves vagyok, és 2 hónapja már, kétgyermekes anyuka! Én csak hobby fotózom kizárólag. Mint minden anyukának néha kell az "én idő"... Nem csak bevásárolni jó elmenni, kicsit magányosan, és azzal tölteni azt a kis időt... Igazából nem is kapcsol ki, túl sok a város zsongása... Amit én leginkább kedvelek, vagy szívesen fotózom, az első körben a gyermekeim, és a természet. Az állandó mozgásban lévő 2,5 évesemet is van olyan kihívás fotózni, mint pl egy mezei nyuszit kint a határban, aki túl közel sem fog magához engedni. A gyerekeket is leginkább kint a szabadban szeretem fotózni. Amíg ő önfeledten játszik a játszótéren, én csak bővítem a családi "fotóalbumot". Egyik közös hobbynk ez, a férjemmel. Van, hogy csak egyedül megyek ki például a határba... de elég sűrűn kettesben. Ennek is megvan a maga varázsa, ilyenkor sokat segítünk egymásnak. Ami leginkább kikapcsol, az pedig a természet. Tavaly már tudatosan választottam magamnak egy kisautót, ami elgyőzi a földutakat is, ha arról van szó... Néhány képpel szoktunk nevezni, egy - egy fotó pályázaton is, a férjem eddig 3 félévből, 3-ik alkalommal lett díjazott, és én rendkívül büszke vagyok rá! Nekem eddig 1 képem lett közönség díjas, a tavalyi évben. Nemrég megbeszéltük, hogy a jelenlegi masina, kettőnknek túlon túl kicsike, és talán elavult is... így remélhetőleg 1-2 hónapon belül vásárolunk egy nagyobb tudású fényképezőt. Persze attól még ez az egész, hobby és kikapcsolódás marad! De ettől függetlenül fejlődni kell, és úgy gondolom érdemes is! 




Nagyné Beer Szabina
Két gyerek édesanyja vagyok, vállalkozó, több mint 10 éve fotózok hobbi szinten.
Tavaly év végén elhatároztam, hogy komolyabban belevágok a fotózásba, a szívemhez most legközelebb álló, baba-gyerek-család témakörön belül. Így született meg a Picikék fotó.

Nehéz volt a kedvenc képeket kiválasztani, mert nagyon sok kedvencem van. :)






Babakukk SzületésFotó
“Trosztel Adri vagyok, 2 kisfiú anyukája, es egy hazánkban még új műfaj, a szülés-fotózás szerelmese. Második kisbabám születésekor határoztam el, hogy támogatni szeretném kismama-társaimat azzal, hogy igényes fényképeken örökítem meg a kisbabájuk születésének csodálatos eseményét. Hiszen ez életünk egyik legmeghatározóbb eseménye, nem igaz?
Az elmúlt 2 évben BabaKukk SzületésFotó néven számos kisbaba születésénél voltam jelen fényképezőgépemmel, és csendben, észrevétlenül készítettem a felvételeket, például ezt a sorozatot: https://www.facebook.com/pg/babakukk/photos/?tab=album&album_id=2168620993154017
„Szülés körüli fotósnak” hívom magamat: a babavárásról, szülés-születésről,  kisbabákról és ‍‍‍ családokról készítek fényképeket, a valóságot hűen megörökítő "riportfotós" stílusban. Vagyis a valóban megélt pillanatok és érzelmek állnak a kamerám fókuszában, mert hiszek abban, hogy ez által tudok valódi emlékképeket készíteni a családok számára. Gyertek, tartsatok velem a www.facebook.com/BabaKukk oldalamon!”




Davidavan
3 gyerek mellől csak így apránként jutok el addig, hogy rendesen jelentkezzem a felhívásodra.
d'Elhougne Viktória vagyok, német nyelvtanár, davida-ként blogger és szövegíró. A davidavan.blogspot.hu-n szórakoztatom írásaimmal olvasóimat mintegy stand-up stílusban. Komolyabb cikkeim is vannak persze, na és a fotók, amelyek szívem csücskei. 
Pár éve kezdtem el máshogy nézni a világot és célom, hogy mindezt mind az írásaimmal, mind a képeimmel másoknak is átadjam. Mert az életet nem szabad túl komolyan venni, viszont meg kell benne látni a csodát. Akár egy esőcseppben is.

Posztjaim, írásaim, riportjaim és kèpeim zöme:





Fényzugoly
A Fényzugoly fotóstúdióban Dél-Budán várlak Benneteket, hogy megörökítsük legszebb pillanataitokat. A fő profilom kismama, újszülött, családi és női portrék készítése.
www.fenyzugoly.hu www.facebook.com/fenyzugoly






anettasillye
Sillye Anetta vagyok. Öt éve foglalkozom a fotózással, de komolyabban körülbelül féléve fotózom. A fő irányom a dolgozó anyukák. Próbálom elkapni a jellegzetes pillanatokat miközben ők dolgoznak. Emellett elkezdtem ingatlanfotózást is tanulgatni. Ezek a képek a Facebook oldalamon találhatóak (Sillye Anetta -  A gépen és én). A kötetlenebb képeim pedig az Instagram-on (anettasillye) vannak. Ide általában azok a képek kerülnek fel, amik a hétköznapokban megfognak engem. 



Millango
Kétgyerekes anyuka vagyok, 2018-ban indítottam Millango Photography nevű vállalkozásomat. Családi fényképeket készítek hétköznapi, apró, fontos pillanatokról természetes környezetben, otthon, a szabadban. Szeretem a fekete-fehér fényképeket, az elkapott pillanatokat, a portrékat. Fényképeimmel szeretnék segíteni az embereknek nemcsak a nagy pillanatokat megőrizni, hanem a múltjukat is újra átélhetővé, lapozhatóvá tenni.




Colors in the Kitchen
Túry Amália vagyok. Erdélyi, besztercei lány vagyok és Budapestre költözésem után édesanyám sokszor kíváncsiskodott, hogy vajon mi kerül az asztalra. Így indult útjára 2010-ben a blogom Colors in the Kitchen néven, azaz Színek a Konyhában. 
Hogy miért színek a konyhában? Mert szeretem a színes fogásokat és a természet annyi színes alapanyagot rejt, amit érdemes kipróbálni! Fontos számomra az, hogy természetes összetevőkkel készítsek színes ételeket. 
Szeretem a vaníliát és a citromot. Imádom a sajtokat és a különböző magvakat. Próbálok egészségesen sütni-főzni. Férjemmel, 6.5 és 3 éves kisfiainkkal élünk Budapesten. Magunknak, a családnak és gyakran a barátoknak sütök-főzök.






Dabis Gábor
34 éves kalocsai származású amatőr fotós vagyok, aki a munkája mellett kerít mindig időt a témák vadászatára. Ápolóként tevékenykedek 10 éve Kecskeméten, a kalocsai Country Road zenekart 2008 óta erősítem gitáros poszton. A fényképezés 3 éve kezdődött nálam, de hamar kiderült, hogy jó érzékem van az érdekes témák, hangulatok megtalálásában és megörökítésében. A digitális fotózás mellett szeretek filmre is dolgozni, magamnak előhívni a képeket, jó néhány régi fényképezőgép gazdagítja a vitrinemet az 50'-es évektől a 90'-es évekig bezárólag. Alföldi gyerekként kézenfekvő hogy a helyi tájakkal-növényekkel-állatokkal találkozok legtöbbször, nagyon szeretem a szocreál/elhagyatott/lepusztult épületeket fotózni. Bármerre járok mindig nálam legalább 1 fényképezőgép így volt, hogy sikerült érdekes szociofotókat is készítenem. Szeretek kísérletezni is így készítettem már lyukkamerát, hívtam elő filmet-fotópapírt kávéval, villámfotózásba is belekóstoltam (kevés sikerrel).







Vörös Adri
Szekszárdi fotós. Régóta hozzá járunk családi fotókat készíteni, mert kedves, profi, alaposan. Imádják a gyerekek vele a fotózást. Meglepődtem, mikor kismama fotókat készítettünk, hogy mennyire el tudtam engedni magam, pedig nem vagyok fotogén és szörnyen izgulok ilyenkor.








Kovács Árpád
"Kovács Árpád vagyok Dunapatajról,
2013 óta hobbi szinten fotózom Dunapatajon és a Szelidi-tavon, az elmúlt 2 évben rendszeresen örökítem meg a Pataji rendezvényeket, 1 éve a helyi kábel tv-nek videózom is.
Alkotásimat a Facebook (https://www.facebook.com/koviarpy) oldalamon és blog (https://kovacsarpy.wordpress.com) oldalamon terjesztem a nagyvilágnak".





Szlávik Beáta
Szlávik Beáta vagyok. 2 gyönyörű kislány anyukája, jelenleg fotózással foglalkozom. De nem volt ez mindig így. Közgazdászként végeztem, majd sok éven keresztül a Citibankban dolgoztam a pénzügyi osztályon. Míg az első után nagyon vágytam vissza a munkába, a második gyereknél már éreztem, hogy ez nem az én utam, nem akarok visszamenni, és bár szuper lehetőséget ajánlottak fel, éreztem, hogy nem ezt akarom csinálni. A fotózás valamikor 13 éve kezdődött, mikor beiratkoztam egy iskolába, ahol analóg gépen tanultunk és még laboráltunk is. Bár már voltak digitális gépek akkor is, az volt az iskola alapelve, hogy először ezt kell megtanulni. Persze vettem digitális gépet, és onnantól ez része volt az életemnek, de csak, mint hobbi. A második lányom születése után döntöttem úgy, hogy én ezt szeretném jobban csinálni, de akkor is még csak, mint hobbiról volt szó. Aztán az iskolában az egyik tanfolyam követte a másikat és egyszer csak ott álltam, hogy akkor már legyen belőle szakképesítés is, és próbáljuk meg élesben. Viszonylag kezdő vállalkozás, de annál nagyobb lelkesedés. 
Fő profil a gyerek- és családfotó, de nagyon szívesen fotózok enteriőrt és terméket is, esemény sem áll messze tőlem, de babát és esküvőt nem vállalok.
https://www.facebook.com/szlavikbettiphoto




Jouca portraits
"Zsuzsi vagyok, megszállott fotós, vidám optimista és örök maximalista.”
Több mint 100 nőt fotóztam már, és bizonyítottam be nekik, hogy mindenkiről lehet jó képet készíteni.
A fő célom az, hogy eloszlassam azt a tévhitet, hogy vannak fotogén meg nem fotogén emberek. A Jouca Portraits azért jött létre, mert hiszek abban, hogy mindenkiről lehet jó képeket készíteni, és ezt szeretném megmutatni neked is!
Nálam a fotózás alatt nincs kínos csend, feszült ruhagyűrögetés, kellemetlen pillanat vagy mesterkélt pózolás. Amire viszont számíthatsz, egy szuper profi csapat, nevetés és jó hangulat, és a fotózás alatt folyamatos segítség.
Az én feladatom, hogy jó képek készüljenek, neked csak ott kell lenned! Nagyon motivál az az érzés, hogy segíthetek, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsam és egy olyan élményt tudok adni, ami megváltoztatja, ahogy magadat látod.
Szeretem az ember fókuszú fotókat, az érzelmeket, és imádom, hogy ezt veletek együtt elő is tudom hozni a fotózásokon!"
Fotózás kapcsán lehet írni: info@joucaportraits.com




Ihász Ingrid
Három éve kezdtem el fotózást tanulni, azért, hogy jobb képeket tudjak készíteni a blogomra. Azután pedig teljesen magával ragadott ez a hobbi, olyannyira, hogy tavaly fotográfus végzettséget is szereztem. Szeretnék új színt hozni a családi fotózásba, a természetes pillanatok meseszerű megörökítésével és az itthon még gyerekcipőben járó, igényes composite-ok (fotómontázsok) meghonosításával. Nemrég elindítottam a fotós Facebook oldalamat is, és 1 éves kislányom - legfőbb múzsám- mellett részmunkaidőben most már fotózással is foglalkozom. Úgy gondolom, hogy a számtalan mobilos fotó mellett minden albumban és nappaliban ott a helye azoknak az igazán különleges képeknek, amelyek örök emléket jelentenek a családnak. Az elmúlt 13 évben egyébként online marketingesként tevékenykedtem, és ezt a vonalat is viszem tovább, igyekszem kamatoztatni a megszerzett tapasztalatokat.







Szász Norbert
A történetem 2005-ben Amerikában kezdődött, mikor is nyári diák munka miatt kimentem és ott vettem meg az első fényképezőm. Ahogy szokás először mindent fotóztam aztán tematikusabban elkezdtem embereket fotózni. Ismerősök által lettek gyakorlásaim és anyagom. Majd ezzel együtt a hobbiból lett egy szenvedély. Szépen lassan lettek esküvői felkérések és az ajánlásokból lettek a következők. Közben pedig megkerestek egyéb fotózással, amik szintén ember központúak voltak. Közben gondoltam kéne egy FB oldal és egy név. Mivel Szász Norbert már van egy, aki elég jól fotóz így egy nagyon régi emlékből lett a Silicore Design. Időnként készítettem játékokat vagy épp lehetőségeket, ahol a képeimmel tudtam segíteni! Ilyen volt pl. az anti valentin játék, ahol egyedülálló lánynak és férfinak próbáltam segíteni, hogy egy jó képpel, akkor épp az igazit megtalálja. 2017es nyertesek egyébként párban vannak mostanra. Jövőben is szeretnék fotózni, mert ez továbbra is szenvedélyem. Hogy ezt megrendelésre vagy éppen csak magamért...azt majd az emberek eldöntik! 
Www.silicore.hu
Www.silicore.wix.com/family



Szabó-Huszár Barbara Photography
Szabó-Huszár Barbara vagyok, portré- és családi fotós. Szeretem a klasszikus,  beállított képeket. A kamerába nézőseket. Szerintem minden nőnek, családnak szüksége van legalább egy ilyen képre. 
Mit szeretek még megörökíteni? Az érzelmeket, a köteléket, a jókedvet, a táncot, a felszabadultságot, a bizalmat, a magabiztosságot, a nőiességet, a szeretetet - az ilyen képekből úgy gondolom, nem lehet elég. Itt vagyok megtalálható.





Dr. Kása-Richlach Mónika, Merosus
 Ha nem jogászosat játszom, akkor fotózok. Hol az egyik kerül előtérbe, hol a másik. A kettő még össze is köthető, egyedüliként tartok felkészítést fotósoknak GDPR témakörben. Kiemelt területem a portré és a glamour fotózás, valamint az ezekhez semmilyen szempontból nem passzoló műszaki termékek kreatív fotózása. Egy interjú velem a Budapestimamin. Első, önálló fotókiállításom a Laffert Kúriában 2016. december 4-től 2017. január 15-ig volt megtekinthető. A kiállítás néhány képe az NLCafé-ban is megjelent. A következő fotókiállításomon is dolgozunk már, meglepetés (műszaki) téma lesz. Elsősorban budapesti fotóstúdiókban dolgozom, témához illően választom ki, hogy melyikben. Kültéren meg bárhol az országban. www.merosus.hu




Egy kis Italia 
Mindig is a szenvedélyem vezetett. Az életem minden pillanatában a belső hang oly erősen diktálta az ütemet, hogy sosem késlekedtem, csak követtem azt, ami onnan legbelülről jön. Ez a blog is úgy született meg, hogy a szívemre hallgattam és éreztem, meg kell osztanom azt, amit kapok az élettől, mert ezzel csak jót tehetek. Megosztani pillanatokat és perceket, melyek hatalmas energiákkal övezve rengeteg mindenre képesek. Megosztani saját pillanat fotókat,  történeteket, melyek nekem is utat mutatnak és továbbvezetnek. Motiválnak, mosolyt csalnak az arcunkra, szomorú pillanatok között jókedvre derítenek, de lehet, hogy szimplán csak jó érzéssel töltenek el, emlékeztetnek arra, hogy honnan jöttünk és merre tartunk, vagy akár éppen csak a kedves szavakat, történeteket olvasva jobban érezzük magunkat... Elkezdhettem fotózni, amit már oly régi vágyam volt, s ehhez Olaszország megannyi lehetőséget és megörökítendő pillanatot is nyújt. Az olasz mindennapok apró kis rezdüléseit, boldogságmorzsákat, melyeket édes dolog csipegetni, az olasz családom összetartó erejét, a mosoly perceket, s mindazt, amitől oly nagyon szeretek én is itt élni. http://egykisitalia.blog.hu




Tímár Anett
Sziasztok! 5 éve kezdtem el érdeklődni a fotózás iránt. 3 gyermekes anyuka vagyok, így évekig csak elméleti részt tanulgattam, oktatóvideókat néztem. Kb 1 éve van (erősen korlátozott) lehetőségem gyakorlatba fektetni az eddig tanultakat. Lifestyle és családi fotózás lesz a fő profilom, ha egyszer profi leszek. De van egy "titkos" szenvedélyem. Mégpedig az, hogy negatív, illetve drámai sugallatú képeket is készítek. Határtalan kreativitásom szeretném ötvözni a fotózással, ebben szeretnék egyedi lenni. Nemrégiben az álmom elérése érdekében megtettem az első lépést, és létrehoztam a "Mundonetti" nevű oldalamat.





Csorvási Ilona 

Hobbi fotós vagyok. 42 éves,3 gyerekes anyuka. Most tanulgatom a fotózást-fő alanyaim a gyerekeim. De szeretek kísérletezgetni, kicsit elvont témában is.
https://www.facebook.com/ilona.csorvasi







Pamexphoto
Storytelling marketing fotó és a másik nagy szerelem a Glamour lélek fotózás a profilom. Itt megtaláltok. 





Vinczúr Balázs

Kalocsai és feleségével nagy szeretetben várják az első babájukat, aki hamarosan érkezik. Sajnos már nem fotóz, más a munkája, de megengedte, hogy a kedvenc képeimet feltegyem. Mégpedig ő készítette az első pocakfotózásunkat és az esküvői fotóinkat is, amik zseniálisak lettek. Nehéz volt csak hármat választanom a képekből.




És a végére értél! Gratulálok! 
Még rengeteg csodás képet föl tudtam volna tenni, de túl tömény lett volna. Remélem neked is akadt köztük kedvenced, hiszen annyi jó hobby és profi fotós munkáját mutattam be neked. 

2 megjegyzés:

  1. Üdvözöljük az Apex Hitelházban, üzletember vagy nő vagy? Pénzre van szüksége a saját vállalkozás megkezdéséhez? Szüksége van a hitelre, hogy rendezze az adósságát, vagy fizesse ki a számláit, vagy kezdjen el egy szép üzletet? Pénzre van szüksége a projekthez? Biztosítjuk a biztonságos és biztosított hiteleket bármilyen mennyiségben és bárhol a világon (magánszemélyek, vállalkozások, ingatlanok és jogi személyek) 3% -os kiváló áron.

    Kérjük, ha érdekel, kérjük, vegye fel velünk ezt az e-mail címet: (apexlendinghouse@gmail.com vagy apexlendinghouse@yahoo.com)

    Különböző kölcsönöket kínálunk
    * Személyi kölcsönök (biztosított és nem biztosított)
    * Üzleti hitelek (biztosított és nem biztosított)
    * Dept Consolidation

    Ön 100% -os garanciát vállal arra, hogy kölcsönöket kap a hitelügylet végén.
      
    További információkért lépjen kapcsolatba velünk az alábbi e-mailen keresztül a hitelügylet megkezdéséhez.
    E-mail: apexlendinghouse@gmail.com
    E-mail: apexlendinghouse@yahoo.com

    Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Sérülést és fájdalmat okoztam, amikor nagy probléma merült fel a házasságomban hét hónappal ezelőtt, köztem és a férjem között. annyira szörnyű, hogy bírósághoz fordította az ügyet válás céljából. Azt mondta, hogy soha többé nem akar velem maradni, és többé nem szeret. Tehát becsomagolta a házból, és engem és a gyerekeimet komoly fájdalmaknak vetette alá. Megpróbáltam minden lehetőséget, hogy visszakerüljek egy csomó koldulás után, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy döntését meghozta, és soha többé nem akar látni engem. Tehát egy este, amikor visszatértem a munkából, találkoztam egy régi barátommal, aki megkérdezte a férjemről. Tehát mindent elmagyaráztam neki, így azt mondta, hogy az egyetlen módja annak, hogy visszaszerezzem a férjem, az a DrIgbinovia nevű helyesírási szavazat meglátogatása, mert ez valóban neki is működött. Tehát soha nem hittem a helyesírásban, de nem volt más választásom, mint követni az ő tanácsát. Aztán megadta nekem az általam meglátogatott helyesírási e-mail címet: doctorigbinovia93@gmail.com. Tehát másnap reggel e-mailt küldtem a megadott címre, és a helyesírási követelmények biztosítják, hogy a férjemet két nap múlva vissza fogom hozni. Milyen fantasztikus nyilatkozat !! Soha nem gondoltam, hogy beszélt velem és mindent elmondott nekem. Aztán másnap reggel, oly meglepően, hogy a férjem, aki nem hívott fel az elmúlt 7 hónapban, felhívott, hogy bejelentse, hogy visszatér. Milyen csodálatos!! Tehát az volt, hogy ugyanazon a napon visszatért nagy szeretettel és örömmel, és elnézést kért a hibáért és a fájdalomért, amelyet nekem és gyermekeinknek okozott. A nap óta a kapcsolataink erősebbek voltak, mint korábban, DrIgbinovia segítségével. Tehát konzultálunk veled, ha bármilyen probléma merül fel vele a kapcsolatfelvétel során, 100% -os garanciát adom, hogy ő segít, és hívja, vagy adja hozzá a Whats-app-on: +2348144480786, nagyon nagy köszönet Drigbinovia-nak ..!

    VálaszTörlés