2018. augusztus 13., hétfő

Anyabázis




Az Anyabázis egy kuponfüzet, amit nők hoztak létre kifejezetten anyukáknak vagy leendő anyukáknak, számos kedvezményt bele téve. De nem csak ennyi ez a füzetecske. Anyák a létrehozók maguk is, ettől különlegesebb az egész. Ezzel szeretnének kedveskedni a tőlük vásárlóknak vagy azoknak, akiknek sikerül szerezniük egy kuponfüzetet. Hogy mitől más még, mint a többi ilyen? Számtalan dologtól. Nézzük csak.

- Nem kapható mindenhol a füzetecske. Limitált szériás. Összesen 4500 db készült belőle, így érdemes minél hamarabb megszerezni egyet. Nem lelhető fel a sarki boltban vagy a kismamás táskában. Hogy hol keresd mégis?  Laura's room boltnál például vagy maguknál a kuponban megjelent szolgáltatóknál, készítőknél  és nálam is van pár. A cikk végén még írok pár oldalt, ahol megkaphatod a saját füzeted.

- Nagyon változatos, sokféle kupon megtalálható benne a kismamahastánctól, a családi fotózásig, a baba rágcsalánctól, a baba ágyneműig, a ruhákig...

-Több mint 70 anyuka terméke, szolgáltatása, egyszóval a szíve-lelke van benne és álmai, munkája, jövője. Segítsd őket a vásárlásoddal és egyedit, minőséget kapsz cserébe! 
Vásárlásoddal és kuponos felhasználásoddal olyan nőket támogatsz, mint amilyen te is vagy. Ugyan azokkal a napi nehézségekkel küzd. Ugyan úgy a gyermeke mosolya számít a legjobban az életében. Saját gyermekeinek teremti meg a mindennapokat. Te segítheted hozzá.

- Nagyon szépen kivitelezett, igényes kiadás. Olvasgatni is jó érzés.

- És amiért a legkülönlegesebb számomra, az az, hogy én is megtalálható vagyok benne. De neked nincs is terméked!- mondhatod. 
Aki kíváncsi rá, hogy mivel kerültem be, annak muszáj lesz beszereznie egyet.
Ugye milyen kis gonosz vagyok?

Amikor megérkezett a kis csomag a kuponfüzettel, úgy éreztem magam, mint egy karácsonykor, hatalmas meglepit bontogatva. 
Ott voltam a kezdetekkor, mikor az anyukák ötleteltek csak. 
Ott voltam, mikor Kinga kézbe vette az irányítást és segítőivel mindent intézett, ami önmagában sem kis munka.
Ott voltam, mikor keletkeztek a tervek és alakult az egész. 
Akkor is ott voltam, amikor gyarapodott a füzet oldalainak száma, mert egyre több anyuka szeretett volna részt venni benne, hogy meglephessen más anyákat.
És most itt van a kezemben.

Mi nők mihez értünk a legjobban? Teremteni. 

Itt is ez történt. Lauráék a semmiből teremtettek nagyszerű összefogással egy szerethető könyvecskét, csak nektek!

Ehhez a cikkhez is írhatnám bátran, hogy "anyák, akik mertek nagyot álmodni"! Mert így van. Kertész-Takács Kinga, a Laura's room "anyukája" gondolt egy merészet és egy nagyszerű női, vállalkozós csoportban bedobta az ötletét. Készítsünk magunknak kuponfüzetet, ezzel támogatva egymást és a vásárló anyukákat is. Teremtsünk!
És tűzőn-vízen át, de véghez vitte. 

Ez az első füzet, de biztos vagyok benne, hogy nem az utolsó! Megtalálta a legjobb embereket hozzá, akik segítettek az álmát valóra váltani. És ezzel 70 másik anyuka álmát is. De 4500 anyuka is hozzájárulhat ehhez! Te egy leszel közülük?




Több helyen láttam azért adok egy-két tippet, hol lelheted fel a füzetet még Laurasroom mellett: a Bababarát szálláshelyek feliratkozóknál például, Arienndora ékszer-készítőnél, Veres Anita AnyaMentornálKisTojás Babajátékoknál, Koka Wedding Design és számos másnál.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése