2018. szeptember 12., szerda

Anyák, akik mertek nagyot álmodni- R. M. ékszer


Gyönyörű emlék ékszert kaptam minap. Kíváncsi voltam az ékszer készítőjére, a háttérre. Márti egy tündéri anyuka, aki mert nagyot álmodni. Ma tőle, róla olvashattok és az R. M. ékszerről.

- Mit tudhatnak meg rólad, akik még nem ismernek?
Rangits Márta vagyok, Magyarország első kézműves alkotói
összefogásának megálmodója és mentora. Magánéletemben lassan két gyermekes édesanya, feleség, barát… Akár egy hétköznapi ember.

-Mit árulnának el családtagjaid, barátaid, ha őket kérdeznénk rólad?
Meg is kérdeztem.
"Legjobb barát. Fáradhatatlan. Végtelen tartalékait szívéből meríti. Mindig valami újításon vagy kedvességen töri a fejét, varázsol a hétköznapokban is."





- Mit álmodtál magadnak, milyen jövőt, munkát?
Régóta az ékszerek körül forog az életem, korábban társtulajdonosa voltam egy importált nemesfémeket értékesítő webáruháznak, de másra vágytam. Édesapám mindig arra tanított, hogy küzdjek az álmaimért, ezért belevágtam a saját webshopba, saját tervezésű ékszerekkel.
Számos kézműveshez hasonlóan rengeteg kudarc ért, de mint marketing szakember tudtam, hogy ott a tudás, ami szükséges a sikerhez, ám egymagam kevés vagyok. Férjem, Milán mindvégig mellettem állt. Aztán sorra csatlakoztak az alkotók, és az álom szépen lassan valóra vált.


- Hogyan sikerült ezeket az álmokat beteljesíteni?Mertél nagyot álmodni?
Pontosan. Nagyon álmodtam. Előttem még sohasem sikerült másnak olyan kézműves összefogást kovácsolni, mely egy irányba halad, egy név alatt értékesíti a termékeit, és közösen gondolkodik a jövőről. A kulcsszó a közösség, büszke vagyok rá, hogy a vezetőjük és mentoruk lehetek.






- Kik a segítségeid az életben, az álmaid beteljesítésében?
A legfőbb segítség a család, a férjem, Milán. Aki nem félt otthagyni a munkáját, amikor a vízióm elindult a kibontakozás felé. Ő az igazi mindenes, a webes titkok tudója, a mindent elsimító és megoldó kulcsember. Csatlakozott hozzánk sógorom, Gábor is, akinek a csodás fotókat és a grafikát is köszönhetjük, de a mindennapi ügyekben is aktív. És ott vannak az „varázslók”, vagyis az alkotóink. Nélkülük
minden csak vágyálom maradna.





- Mesélnél a munkádról, termékeidről?
Nagyon sokrétű a feladat. Több mint húsz alkotót összefogni, ennyi egyéniséget, technikát, történetet egy brand alá olvasztani nem könnyű. De talán mégis ez a legnemesebb a munkámban. Ami pedig a termékeket illeti… Számos technika, alapanyag, ötlet… 

A legjobb, ha betérsz hozzánk, és alaposan körülnézel. Néhány érdekességet azért kiemelek, hogy a kedv biztosan megjöjjön hozzá. Láttál már levedlett
kígyóbőrt ékszerbe rejtve? Vagy szigorú merev betont nyaklánccá szelídülni? Esetleg el tudod képzelni, hogy egy hegymászáshoz fejlesztett zsinór milyen filigrán karkötővé válik? Az újrahasznosítás is fontos nekünk, szóval, ha még nem láttál bicikligumiból vagy PET palackból, esetleg kávékapszulából született ékszert, akkor is nálunk
a helyed. Ahogyan akkor is, ha megörökítenéd gyermeked születésének napját egy ékszeren. Gravírozható szekciónk ugyanis teljesen személyre szabott.



- Milyen jövőt látsz magad előtt, mondjuk 10 év múlva?Vannak nagy terveid? További megvalósításra váró ötletek?
Csak azok vannak! Ha lehetne időt is vásárolni a webáruházban, most rendelnék belőle magamnak.


Márti szívvel, lélekkel csinálja az R. M ékszert, ami meg is látszik a vállalkozásán, hiszen csodák kerülnek ki kezei közül. Nézzetek be hozzá. Maradandót vásárolhattok nála.
Itt megtekinthetitek vagy itt.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése