2018. szeptember 30., vasárnap

M'ARTás és az illusztráció, ami nálunk van






Egy-egy ilyen cuki kép fel tudja dobni a napunkat, hát még a babaszoba, gyerekszoba hangulatát. És itt Andris kezében tartott képről beszélek. Na jó, Andrisról is.

A kevesebb több elvén, egy-egy jól megválasztott dekoráció nagyban feldobja a szoba hangulatát, az enteriőrt. Lányoknál sok és nagy képek voltak felmatricázva. Állatok, tündérek és miegymás. Igazi látványos, csajos, színes szoba volt. Andrisnál tanácstalan voltam. A szoba színe sem indokolta, hogy teleaggassam mindenfélével (ami permetzöld egy sötétebb változata), de fiúsága okán sem szerettem volna. Ráadásul a matricák leszedése(kapirgálása) festéskor nem túl jó móka. Így nem került pár baglyon kívül semmi a falra. Eddig. Ám most már tudjuk, hogy mi fogja díszíteni a szobája falát, ha végre eldöntjük melyik kép kié legyen. Mert hogy szépséges grafikákat kaptunk!






Régen nagyon sokat rajzoltam, ám ez a tudás megkopott. Így nagyon megörültem a lehetőségnek, hogy m'ARTás a gyerekeknek személyre szabott, kedvenc állatukkal készült dekor illusztrációt küldött.

Valami imádni valóak, nekem elhihetitek!




A gyermekeim arcára van írva minden. Imádják ők is a kis illusztrációkat. Viki dinót, Danci kutyát, Andris oroszlánt kapott.

De megegyezni nem nagyon tudtak, melyik kié legyen, mert mindhármat akarja mindhárom gyerek... 

Azt hiszem sorshúzással fogok dönteni. 




Ilyenkor mindig felsóhajtok, bár tudnék én is így rajzolni. De kijöttem a gyakorlatból jócskán. Szerintem egy ló megrajzolása is gondot okozna. Csodálom, hogy valaki ennyire szépet alkot saját kútfőből, a semmiből és azt egyedivé, személyre szabottá teszi.

Köszönjük m'ARTás a gyönyörű rajzokat. Mi majd meséket kreálunk a szépséges kezed munkájából. Már megy az ötletelés, mi legyen Dinónak, Oroszlánnak és Kutyulinak a neve!

Szerintem nagy utazásra mennek majd hárman a babaszoba rejtély megoldásának ürügyén.

Te is feldobnád lakásod, szobád egyedi képekkel? Itt és itt most megteheted. Érdemes körülnézni. 

Az kizárt, hogy ne "szeress" bele legalább az egyik vidám kis figurába!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése