2018. szeptember 25., kedd

Na és tudsz aludni?


                                   Picikék fotó

Na és tudsz aludni eleget? 
Kapom meg rendre a kérdést anyaként. 
Hát...
Alszok én, csak keveset. Bizony ez egy fájó pont számomra. Aludnék én többet, ha lenne rá lehetőségem, de nincs. Imádtam "reggel" 10-kor kelni.
Igaz régen is "rossz" alvó voltam. Tudtam én húzni a lóbőrt 10 órán keresztül is, viszont rettentő nehezen aludtam el és ha sikerült, akkor az csakis sötétben és csendben ment. De aztán végig durmoltam az időt, ha tényleg semmi hangzavar nem jött közbe.
Hát ez 7 éve alaposan megváltozott és meg is szűnt. Mióta Danci a pocakomba került, igencsak megnehezíti az alvás. Már akkor is mocorgott annyit, hogy több részletben sikerült csak végigaludnom az éjszakát. Azóta megszületett és érkezett két testvére is. A nyugodt, hosszú, csendes alvás már a múlté. Viszont fejlődésben vagyok, mert hamarabb alszom el a fáradságtól. Ráadásul rövid idő alatt tudok gyorsan, sokat aludni és viszonylag pihenten ébredek. 
Viszont a 7 év alatt jó, ha 3 éjszakát aludtam egyhuzamban, nyugisan, ébredés nélkül végig. És akkor az örömünnep volt! Ritka, mint a fehér holló.
Szóval alszok és, csak nem hosszan. Az éjszakáim 2-3 részletben mennek le. és nem panaszkodhatom, mert volt olyan, hogy a 6 órámat 12 részletben aludtam végig és olyan is, amikor 4-kor még ébren voltam, nem beszélve az 5 órás korai ébresztéshez.
De legalább felülértékelődik az alvás.
Tartja a mondás: Aki sokat alszik, keveset él. 
Én élek rendesen. 2-3 kávéval naponta, de élek.
Bírom, hogy mikor kismama voltam, sokan tolták az okosságot,  most aludj míg tudsz. Mintha az alvás valami betárazható dolog lenne. Jó lett volna nekem is gyűjteni pár évre előre, ha így lenne. Ne baj, majd alszom pár év múlva, mikor nagyobbak lesznek. Ja, hogy akkor majd azért nem alszok mert bulizni mennek és idegességemben tövig rághatom a körmöm? Akkor majd. Valamikor. Egyszer.  Még később...
Ti alszotok eleget?

Addig is a nyugodt alvás legyen velem és veletek is olvasóim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése