2018. október 28., vasárnap

Anyák, akik mertek nagyot álmodni-Ágilánc


A mai interjúm egy olyan kedves anyukával készült, akitől gyönyörű ajándékot kaptam még nyáron. Azóta is féltve őrzött kincsként őrzöm a kulcstartóm, mert egyedi, mert én vagyok. Ő pedig az Ágilánc tulajdonosa.

Mit tudhatunk rólad? Milyen vagy, amikor nem dolgozol? Mit tudhatnak meg az olvasók rólad?
Sziasztok. Amikor nem dolgozom, akkor igyekszem jó anyuka és jó feleség lenni. Van két kislányom, akikkel sosem unatkozunk. Emellett próbálok sportolni járni és nagyon szeretek a barátnőimmel kávézni. 

Mi a foglalkozásod, hivatásod, munkád, vállalkozásod?
Alapvetően 2 diplomás külkereskedő vagyok. Nagyon szeretek idegen nyelveket tanulni, az olasz a nagy kedvencem. A kislányaimmal itthon töltött évek után nem az eredeti szakmámhoz tértem vissza, hanem egyéni vállalkozásba fogtam. Egyedi medálos ékszereket és kulcstartókat készítek. Ebből is a legfőbb termékem az autós őrangyal, aminek az a feladata, hogy vigyázzon az autósokra, ezért a visszapillantó tükörre akasztják legtöbbször a kocsiban.
Mitől egyedi, más a te termékeid sokasága? 
Az autós őrangyal, az amit a legnagyobb örömmel készítek. Tudomásom szerint hazánkban előttem ezt senki sem készítette. A megrendelőim minden apró részletet kitalálhatnak, én pedig megvalósítom. Mindenki terveit igyekszem megvalósítani még akkor is, ha így nagyon sokáig készül egy-egy darab. Mindig megéri rászánni az időt nekem is és a megrendelőnek is. Hatalmas szokott lenni az öröm, amikor az ajándékozott megkapja a kis szépséget. Mindig nagyon személyre szabott, így gyakori a pityergés a nagy boldogság közepette.
Melyik munkád az, amire a mai napig emlékszel, mert olyan különleges?
Utólag hívott fel egy kedves vevőm, hogy autóbalesetük volt, de csodával határos módon nem történt sérülés, pedig az autó totálkáros lett. Ágilánc őrangyal őrizte az útjukat, és annak sem lett semmi baja. Nagyon jól esett, hogy utána hívott telefonon és elmesélte az egészet.


Kiknek ajánlod a termékeidet elsősorban?
Azoknak, akik szeretnének valami nagyon szívhez szólót adni, de nem ülnek neki készíteni valamit saját maguk. Az ötleteket megírják nekem, én pedig elkészítem. Közös a munka.
Milyen anyagokkal dolgozol szívesen? Mikből készülnek a te általad gyártott termékek?
Legszívesebben a kulcstartókat/őrangyalokat/táskadíszeket készítem, ki mire használja. Ezek fémből, üvegből, műanyagból, ásványokból állhatnak. A sokféle alapanyagból a végére összeáll egy kis csoda, ami egészében szép, és üzenetet hordoz magában.
Hogyan bírod összeegyeztetni a vállalkozásodat a családdal, háztartással? Nehéz egyensúlyt tartani?
Én nehéznek érzem. Amíg irodában dolgoztam, alkalmazottként nem hoztam haza a munkát. Most pedig igaz, hogy rugalmasabb a napom, de sokszor elalváskor is azon gondolkodom, mit hogy kellene csinálni a következő hónapokban.
Mi a legjobb és mi a legnehezebb a munkád kapcsán?
A legjobban azt szeretem, amikor olyan idézetet választanak, ami nekem is nagyon tetszik. Ilyenkor gyakran én is meghatódok készítés közben.
Mi a véleményed a másolókról, az ötlettelen, ám más babérjain elevickélő vállalkozókról, akik abból élnek meg, amit a másik kitalált? Sajnos egyre többet lehet hallani ilyesmiről. Neked is van másolód? Hogy kezeled?
Számon tartom a másolóimat, rettenetesen el tud szomorítani, mikor meglátom másnál azt, amit én hetekig terveztem, majd megvalósítottam.

Mik a hosszabb távú terveid? Újdonságok bevezetése van tervben?
Most vezettem egy új terméket, a gyerekeknek való felakasztható díszeket iskolatáskákra és oviszsákokra. Nagyon szeretik őket, az anyukák pedig még jobban, mert a telefonszámukat írjuk a medálba.

Úgy gondolod elérted a munkáddal azt a szintet, amit kezdetben szerettél volna?
Az egész vállalkozás egy hirtelen jött ötletből született, azonnal belevágtam. Nem gondoltam, hogy ennyire sikeres lesz. Nagyon örülök, hogy szeretik a termékeimet, és hogy ennyien követik a munkásságom. Már több, mint háromezer  kulcstartót készítettem, de ugyanolyan lelkesen ülök neki mindnek ma is. Sőt mindig izgulok, hogy mit fognak szólni az ajándékozottak.
Hogy látod a vállalkozásod 10 év múlva?
A mai világban szerintem nem lehet már tudni, mi lesz 10 év múlva. 10 évvel ezelőtt ha megkérdezik ugyanezt, azt mondtam volna, hogy most külkereskedő vagyok. Szeretem a munkám nagyon, de hiányzik az olasz. Külföldre kell nyitni, és megoldódik ez is.

 Az Ágiláncot megtaláljátok itt és itt.

És itt az én kulcstartóm, amit azóta is imádok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése