2018. október 29., hétfő

Egy fontos esemény!


Ritkán szoktam eseményt ajánlani, de most kivételt teszek ez egyszer, mert ez egy olyan esemény, amit reklámozni kell! 



Női sors(sok), avagy álarc nélkül boldogan
November 9-én kerül megrendezésre Budapesten a Görbe Bögre Kávézóban a Látom az Életed - TheA jótékonysági rendezvénye, a Női sors(sok), avagy álarc nélkül boldogan előadása. 
A rendezvényen Todorovits Rea, a blog írója őszintén pukkasztja ki a rózsaszín felhőket, és kendőzetlen nyíltsággal beszél arról a női létről, melyben minden nap élünk. Hadat üzenve ezzel a sokszor semmit mondó motivációs idézeteknek, melyek nem felemelnek, sokkal inkább frusztrálttá tesznek bennünket.  Az előadás elsődleges célja felhívni a nők figyelmét arra, hogy a szabadság és az önmagukba vetett hitük a legfontosabb fegyver, mellyel minden csatát megnyerhetnek az életben.
Todorovits Rea gondolatait jelen pillanatban több tízezren olvassák, biztató szavai leginkább a daganatos betegséggel küzdőknek szól, és bízva a közösség teremtő erejében, számtalan jótékonysági rendezvényt szervezett már meg, és számtalan tervben is van. Ehhez az őt követő jelen pillanatban 47.000 ember tökéletes szív-lélek katalizátor, hiszen mindig vannak, akik az ötletei mellé állnak, és mások megsegítéséért álmodnak, és váltják valósággá.
A november 9-én tartandó esemény kapcsán sincs ez másként, hiszen a bevétel felét Rea felajánlotta a Tábitha Ház Gyermekhospice részére, ahogy az előadó nevezi: hálapénz, a boldog életünkért.  
Az eseményről részletes leírást itt találtok: https://www.facebook.com/events/308386093316948/
Rea így vall a Női Café-Sikertörténetek blogon:
Mi volt a motivációja a Látom az Életed Facebook oldalnak?
Újságíróként számtalan szociális terület volt az enyém. Így aztán nem egyszer futottam bele kemény helyzetben élő daganatos gyermekekbe, felnőttekbe. Itt nem tudtam megtagadni a lelkem, és nem csak a riport, hanem a mögötte lévő ember is fontossá vált. És egész egyszerűen sodort magával az élet. Volt, akinek gyógyszert szereztem, volt, akinek a kezét fogtam két hányás között, volt, akinek a haját temettük el...egész egyszerűen bedarálta a lelkem. ÉS így van ez mind a mai napig. Körülbelül kétszáz olyan családdal tartom a kapcsolatot, ahol kicsik, vagy nagyok küzdenek, és ha kérik, ott vagyok.
Az interjú további részét itt megtaláljátok.
Menjetek el minél többen az eseményre, mert Rea megérdemli és a kis betegek is, akiken segít a belépő árával. de önmagatoknak is tartoztok egy igazi női kibeszélő esttel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése