2018. október 9., kedd

Valami maradandót

szponzorált tartalom

Fontosnak tartom, hogy olyan ajándékot adjak másoknak, ami maradandó, szép emlék és nem csak a polcon porosodik meg. Nincs annál szomorúbb, mikor az ajándék nem ér célt, amikor személytelen, üres. 
Kiskorom óta azon vagyok, hogy mindenkit meglepjek, ráadásul olyat válasszak neki, ami közel áll hozzá, szeretné vagy magának nem engedheti meg, de szívesen használná, kipróbálná. 
A karácsonyt is mindig nagy élményekkel kezdem és reményekkel. Keresek és kutatok, hogy megtaláljam mindenki számára a legjobbat, az ő ajándékát!
Élmény adni. Szeretek is. Talán jobban is, mint kapni.
A minap bele is futottam egy remek dologba, amit végül bátran rendeltem meg. Első körben férjemet leptem meg, majd egy ismerős házaspárt is.
Mi lenne személyesebb, mint egy olyan használati tárgy, amit nap, mint nap kezünkbe veszünk, ám személyre szabott? Valami, ami emlékeket ébreszt. Könnyet csal a szemünkbe? Ugye? 
Kitaláltátok mire esett a választásom? Fogadjunk, hogy nem.

Férjem  házassági évfordulónkra egy olyan kulcstartót kapott, ahol a három gyermekünk neve és születésének időpontja van. Így mindig kéznél vannak az emlékek és a kulcsa is személyesebb. 




A kocsikulcsra kerültek a gyerekeink. Azt hiszem az autókulcsnál talán csak az eszterga és cnc gépeket nézegeti többet. De ugye abba nem gravíroztathattam bele a gyerekek nevét:) Így maradt a kulcskarika. Bizton állíthatom hatalmas meglepetés volt és nagyon örült neki. Szerintem szép ajándék. Bevallom Andrisról én is kaptam a készítőtől egy csodásat. Íme: 




Én nemes egyszerűséggel imádom!

Ezen felbuzdulva és a fontos tudás birtokában vettem a merszet és az ismerős házaspárt is megleptem egy ilyen egyedi kulcstartóval a saját gyerekeik nevével, születési adataival. Szerintem ez is kellően betalált babaköszöntő ajándéknak. (De hátha ők is nyilatkoznak erről.)
Egyedi, ötletes, maradandó.

És hogy honnan ez a cuki ötlet? Az R. M. Ékszertől! Baba emlékőrző kulcstartók, medálok mellett az R.M. Ékszer számos gyönyörűséges dolgot forgalmaz, így érdemes körbenézni náluk. És hamarosan érkezik a karácsony! Szerintem elég sok dolog ajándékba is remek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése