2018. december 2., vasárnap

Karácsonyi ajánló 1.

Megkezdődött a visszaszámlálás. Gyújthatjuk az első adventi gyertyát. Izgalmas nagyon, már nincs sok hátra a nagy napig!
Ilyenkor már hangulatba kerülök. Előveszem a karácsonyfa díszeket, megnézegetem, mi szorul javításra, miből kellene még venni. És persze el is csábulok sokszor a kínálatot nézegetve. De van nálunk egy hagyomány. Minden évben legalább egy fadíszt veszünk közösen. Főként a kézműves karácsonykadíszeket részesítem előnyben vagy a saját készítésűt. Most megosztok veletek párat, hátha megtetszik nektek is. 

Arienndora
Tőle mutattam már gyönyörű gyermek hajpántokat. De egyedi, kézműves karácsonyfa díszei is imádni valók. Nekem kell egy ilyen csúcsdísz!







Vintage Völgy
Ők teljesen újak számomra. Most fedeztem csak föl egyedi dolgaikat. Imádom, hogy valaki ennyire kreatív és ötletes. Szerintem minden fán jól mutatna egy ilyen girland!








Névre szóló karácsonyfa gömb? Megoldható a Ranch Studio-Craft &Design oldalon az is! Szerintem haláli:)




Filcildi szépséges koszorúit lessétek meg mindenképpen. Engem elvarázsolnak egyediségükkel.





Gubancékszert sem kell bemutatnom nektek. 
Imádom a könyvjelzőit, de tudtátok, hogy karácsonyfa díszei is vannak? Fából és textilbőr gombból készülnek. 
Ez aztán az egyedi kombináció.





Filcből készült cukiságok? Ne mondjátok, hogy nem csábultok el vásárlásra!







Alapvetően kreatív hobby alapanyagokat áruló a webáruház a Kreatívellátó, ahol minden megtalálható, 







Gyöngyvirág Timi szépségei is eredetiek.





Szivárványmami horgolt díszei is izgalmasak, egyediek. Így ír róluk a készítő.
WSC horgolható fa alapból,pólófonalból egy kis kreativitással ügyesebb kezűek is el tudják készíteni ezeket a díszeket,akár ajándékba vagy a saját örömükre.
Erről készült egy step by step összeállítást is!
A fa alapot dekupázs technikával készítettem el tetszőleges szalvétát felhasználva,majd pólófonallal horgoltam körbe így kapott keretet.

A színeket mintákat úgy hangoltam össze hogy a karácsonyfa zöld színében is igazán jól mutasson.






Eni.co treasure fa szépségei legvégül, amik felejthetetlenek.







KreatívLily fából készült fadíszei is rettentően aranyosak.








Remélem találtatok kedvetekre valót, vagy ha más nem, nézelődtetek egy jót.

Nektek van kedvenc díszetek otthon? Ezek közül melyik a favorit?Milyen fátok lesz idén? Az megvan már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése