2017. november 28., kedd

Anyukák, akik mertek nagyot álmodni- Nóra és az Aloe vera





Vitamint kerestem akkor még csak a lányaimnak, ami természetes összetevőkből készül. Folyton betegek voltak, pedig mindenféle gyümölcsöt szívesen fogyasztanak, bár zöldséget kevésbé. Így valami hasonlóra gondoltam, ami zöldség-gyümölcs koncentrátum vagy természetes összetevőkből készül. Így jutottam Nórihoz és az Aloe verás termékekhez. Azóta számtalan dolgot kipróbáltam már, amik beváltak. A vitamint napi szinten használják csajszijaim azóta is, szeretik, mert finom, nincs műanyag íze és olyan mint egy cukorka. Ha nem csak egyet ennének belőle, akkor sem lehet túladagolni. 
 


- A gyermeked mellett Aloe vera dolgok forgalmazásával foglalkozol. Hogy tudod összeegyeztetni a gyereknevelést, háztartást a munkáddal?
Inkább úgy mondanám, hogy a gyermekem és a munkahelyem mellett van egy hobbim, ami a Forever Living Products. Nagyon szeretek a termékekkel foglalkozni, rengeteg terméket ismerek és használok, és szeretek másoknak segíteni. 
Online szoktam dolgozni, heti pár órában, össze-vissza, ahogy időm engedi. Nem stresszelek rá, amikor van egy kis időm és elkap az ihlet, akkor kezelem az online-felületeimet, azaz a Facebook oldalam (www.facebook.com/foreverandme111), és csoportomat, illetve megkeresésekre - sokszor kapok üzeneteket- igyekszem minél rövidebb időn belül választ adni.



- Hogyan ismerkedtél meg az Aloe vera termékekkel? Mikor gondoltad úgy, hogy nem csak használni, hanem ajánlani is fogod másoknak?
Kb 2 éve kezdtem el használni a termékeket,egy nagyon komoly betegség kapcsán kerültem kapcsolatba a Forever termékekkel, amiket azóta is folyamatosan, nap, mint nap használok, és érzem jótékony hatásukat. Amikor elkezdtem szedni a Forever étrend-kiegészítőket még nem volt 8 órás munkahelyem, és úgy gondoltam teszek egy próbát, elkezdem ajánlani a termékeket másoknak is, hiszen addigra már nagyon sok jó saját tapasztalatom is volt. Mondhatni, hogy szerencsés vagyok, hiszen a környezetemben élők, barátok, ismerősök nyitottak voltak az "újra", és nagy érdeklődést mutattak a termékek iránt. Megkönnyítette a helyzetem, hogy sokan már ismerték a termékeket, hallottak róluk, vagy valamilyen formában találkoztak velük, így nem kellett győzködnöm őket - az nem is az én műfajom -, hiszen ezek a termékek magukat adják el. 

- Miért ajánlanád másoknak az aloe vera dolgokat legfőképpen?Mi a fő tudnivaló róluk?
Az Aloe Verát szinte mindenki ismeri, kente már magára külsőleg. Viszont kevesen tudják, hogy belsőleg is mennyire jó hatással van a szervezetre. A rendszeres Aloe Vera Gel fogyasztás, amellett, hogy normalizálja az immunrendszer működését, szabályozza a testsúlyt és az energiaszintet, gyógyítja az ínybetegségeket, stabilizálja a vércukorszintet, javítja a bőr egészségét, csökkenti a szívroham kockázatát, gyógyítja az aknés bőrt, csillapítja a gyulladásokat, csökkenti a koleszterinszintet. 
Kicsit bemutatnám a céget. A Forever Living Products az Aloe Vera termékek legnagyobb termesztője, gyártója és forgalmazója a világon. A Forever Aloe a Dominikai köztársaságbeli és a texasi ültetvényeken terem, ahol több mint 50 millió Aloe növény növekszik. Nem használnak vegyszereket, műtrágyákat - szabad tartású kecskékkel és juhokkal oldják meg a trágyázást és gyomirtást-, a növény nem génkezelt. A termékek előállítása során olyan egyedülálló szabadalmazott eljárást használnak, aminek köszönhetően az Aloe Vera Gel, amit a palackban kapunk, az ugyanaz, mint ami a levelek belsejében lapul- módosítás nélkül! Ennél tisztább aloe verát senki más nem állít elő a piacon! Igazi prémium minőségű termékekről van szó, melyek emberek millióinak segítenek a világon abban, hogy jobban érezzék magukat és szebben nézzenek ki.




-Mely termék a kedvenced, kedvencetek a családban? 
Az Aloe Vera Gel-t emelném ki belsőleg; a kis sárga flakon mindig ott van a hűtőben. Mióta megismertem, azóta fogyasztom rendszeresen, természetesen más Forever termékekkel együtt az immunrendszerem támogatása céljából, és "mellékhatásként" szinte teljesen megszűnt a gyötrő pollen allergiám, amire mindenféle orrspray-ket, szemcseppeket, gyógyszereket kellett szednem. Mára ezeket teljes egészében elhagytam, és csak a Forever termékeit fogyasztom. 
Külsőleg pedig az Aloe First az, amit mindenki használ, a családban kívül-belül fújjuk magunkat, nyáron a megpirult, leégett bőrt, a csípéseket, horzsolásokat, karcolásokat, télen pedig belsőleg a torkunkra fújjuk, hiszen ez a legjobb szer torokfájás ellen, illetve ennek megelőzésére, amivel valaha találkoztam.

- Milyen pozitív hozadéka van a munkádnak?

Amellett, hogy saját magam és családom számára megtaláltam a legjobb étrend-kiegészítőket és higiéniai-szépségápolási termékeket, melyek nap, mint nap bizonyítanak, az tölt el a legnagyobb örömmel, mikor másoknak segíthetek. Ha csak egy kicsit is hozzá tudtam tenni ahhoz, hogy mások is jobban érezzék magukat a bőrükben, akkor már megérte! 
Akinek felkeltették érdeklődését a termékek, keresse fel facebook oldalam (www.facebook.com/foreverandme111), vagy jelöljön be ismerősnek, és szívesen felveszem a csoportomba, illetve szívesen válaszolok kérdéseitekre!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése