2018. április 18., szerda

Anyukák, akik mertek nagyot álmodni -Emcsi design




Ismét egy olyan alkotót mutatok be, aki nagyon szép és egyedi dolgokat készít. Emcsi design a következő anyuka. Fogadjátok sok szeretettel.



- Honnan jött a vállalkozás ötlete? És maga az, amit készítesz, gyártasz?
Mindig szerettem rajzolni, lehetett előttem textil, műanyag, fa azonnal nekiláttam kiszínesíteni. Ha viszont papírt tettek elém azzal, hogy rajzolj egy babát, azonnal leblokkoltam.
A fagolyók otthon voltak, és már többször gondoltam arra, hogy kellene valamit kezdeni velük. Végül a fiam ötletére hagyatkozva az egyik golyóra egy fejet, a másikra egy testet festettem. Összeillesztettem őket, és máris meg volt az első kulcstartó.
Próbaképpen kitettem Facebookra, és hogy-hogy nem, óriási érdeklődést keltett, sőt meghozta az első megrendelést is. Így elkészítettem egy oldalt, ahol könnyebben tudnak  nézelődni, válogatni az érdeklődők . A babák készítése valahogy egyértelmű volt számomra, aztán a többi termék is jött magától. 


- Hogyan tudod összeegyeztetni az anyasággal, a háztartással?
Szerencsésnek mondhatom magam, mert a fiam már 11 éves, így míg ő iskolában van, addig én dolgozom. A lakás egyik szobáját alakítottam ki stúdiónak, itt töltöm a délelőttjeim nagy részét, ha épp nem anyagbeszerző körúton vagyok. Igyekszem a délelőttöket hasznosan kihasználni, mert iskola után más feladatok jönnek. A fiam hetedik éve úszik, így suli után irány az edzés. Amíg ő úszik, addig szintén olyan ügyeket intézek, amelyekre délelőtt nem jutott időm. 




- Milyen termékeket gyártasz? Bemutatnád miből, mik készülnek nálad?
Minden egyes termékem fából készül. Újrahasznosított fát vásárolok, mert fontosnak tartom a környezettudatosságot, a környezetünkre való odafigyelést. A natúr fagolyókat különféle színekre festem, amelyeket magam keverek ki. A formákat is magam tervezem, így alakulnak ki az ékszerek, kiegészítők, dekorációk. Ahogy a faanyag vásárlásánál, úgy a festékek kiválasztásánál is szem előtt tartom azt, hogy bőrbarát, és illatanyag mentes legyen az elkészült termék.






- Melyik termékedre vagy a legbüszkébb?
Nehéz megmondani, hogy melyik munkámat szeretem a legjobban, melyikre vagyok a legbüszkébb. Talán mindegyikre, mert mindegyik egyedi darab, sosem készítek két egyformát. Az alkotásban azt szeretem a legjobban, hogy adhatok magamból egy darabot, hogy a megrendelő bízik abban, hogy, amit kap, az olyan lesz, amilyet ő elképzelt. Ezért szeretem, ha a kész munkát személyesen adhatom át. Izgulok is egy picit, de remek érzés, látni az örömet. Azt hiszem, ezért is szeretem csinálni, ezekért a pillanatokért.



- Mi a legklasszabb a munkádban és mi az, ami kis nehézséget okoz?
A legjobb dolog, hogy nincs határ, a fantázia szárnyalhat. Sosem törekszem mennyiségi gyártásra, a főszempont a minőség.  Nehézséget talán az okoz, hogy alkotó ember lévén, nehezen megy a marketing. Hogy egyensúlyban legyen a reklám, és a beletett ötlet. 

- Mik a visszajelzések, tapasztalatok?
A legjobb visszajelzés, ha a megvásárolt termékről egy fotó érkezik, akkor látom az örömöt. Többször tapasztaltam, hogy a vásárlók tartanak az újdonságoktól. Inkább maradnak a régi, megszokott dolgoknál. Azonban, ha mégis elcsábulnak, akkor visszatérő megrendelőim lesznek.

- Vannak a jövőre vonatkozóan nagyszabású terveid?

Nehéz meg mondani, hogy, mi a legnagyobb álmom az ékszereket illetően. Amit biztosan szeretnék, hogy minél több helyre eljusson, és ezáltal megismerjék a munkáimat. Szeretném, ha felfedeznék a bennük lévő egyediséget, és így mindenki megtalálná a babák formájában és színében a saját stílusát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése