2017. december 11., hétfő

Szavam járása




Kicsi voltam és úgy utáltam a felnőttek szokásos mantráit. Meg is fogadtam, hogy én bizony nem fogok a csemetéim előtt ilyeneket pufogtatni. Ezer százalékig biztos is voltam benne, hogy így lesz.
Jelenleg 3 kicsi manóm van, így adott a dolog. És minap mit vettem észre? Hát bele estem én is ezeknek a bűvös mondatoknak a fogságába.
Ti nem kaptátok még magatokat azon, hogy anyukátok, apukátok, nagymama vagy nagypapa szokásos mondatait visszhangozzátok?

Azért, mert én azt mondtam.
Öltözz föl, mert megfázol.
Edd meg, mert sosem leszel elég nagy és erős.
Három okból. Azért, mert, csak.
Ne csináld, mert elverem a popódat.

...
Ugye, hogy ismerősek?
Te használod ezeket a bűvös mondatokat?
Végül is semmi baj nincs velük. Felnőttek körében. Csak a gyerekek nem szeretik túlságosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése