2018. január 19., péntek

Diéta-Tovább a végső célig

Lassan végzek a második hetemmel is a fogyás útján. Küzdelmes út van még előttem, hiszen a 12 felesleges kilóm nagyon makacs. Régóta szedegettem magamra, így nem várom, hogy két nap alatt eltűnjön varázsütésre. De megosztom veletek az utam. Hátha tanultok belőle vagy csak jókat nevettek, ha mást nem is.

Hogy mi hiányzik a diéta előtti életemből?Mi a legnehezebb?
- Az, hogy nem nyithatom ki a hűtőt, polcot csak úgy és falhatok be bármit, hogy ha éhes vagyok. Nem túrhatok be egy banánt, almát, kekszet bármikor.
- Mindig előre kell néznem, hogy a következő étkezéskor mit is egyek.
- Bevásárlás macerásabb és drágább, mint simán. A zöldségek frissen jók. A péksüteményeket pedig gluténmentesen a szűk közeli boltokban nem lehet beszerezni. Mindennek el kell olvasnom az apró betűsét. 
- Azok a fránya kísértések...Ej, de befalnék egy finom csokis-krémes-habos-babos süteményt vagy egy ropogós héjú kenyeret nutellásan.
- Nehéz megindulni még a nappali szőnyegén is a mozgás útján. És persze az izomlázat ne is mondjam akkor.

És mik a pozitívumok? Mármint a fogyáson, alakuláson, egészségességen kívül?
- Minden nap süthetek valamit, legyen szó egészséges sütiről, kekszről, kenyérről. Ezáltal próbálok mindig valami újat kitalálni.
- Fittebb vagyok. Már könnyebben letolok bármilyen torna dvd-t vagy edzést. A lépcsőn sem lihegek a fordulónál felfelé.
- Sok-sok olyan zöldséget is megkóstoltam, új állagot kölcsönzök nekik, amikről nem is gondoltam volna, hogy ízleni fog.

Szóval megéri. Lassan mérlegen a valóság és centit. Szurkoljatok.
És aki segít a fogyásban, mozgásban:

#Gyarmati Bea#
https://www.facebook.com/changemylifediet/?hc_ref=ARSZGXe12fBdIrBq54YrE0wwScNeb9SqNzuuhewDaEKBSOabokzXoBVvZmmW817djek



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése