2018. január 2., kedd

SweetYou



Termékteszt
A bejegyzés termékmegjelenítést tartalmaz, amit kipróbálásra kaptam. 
Ennek ellenére igyekszem objektív maradni.



Karácsony előtt nagy volt a jövés-menés nálam. Egymást váltották a gyerekjátékos, ajándékos megrendelések, csomagok. 
Ám a szállító ezúttal nekem hozott pakkot. 
Igényesen, jól kipárnázottan, alaposan becsomagoltan érkezett. Eltörhetetlen. 
Ám a csomagon belül egy szépséges, ajándéknak is rögtön odaadható újabb csomagolás várt diszkréten. És még ami belül fogadott. Szépséges üvegcsék. 
Három terméket kaptam. Egy testradírt, egy testvajat és egy fürdőolajat.
Bevallom a fürdőolajat vártam a legjobban. Azt még sosem használtam. Szeretek kikapcsolódásképpen néha elmerülni csendesen, nyugodtan egy nagy, habos fürdőben.
A fürdőolaj nem igazán habzik és olajos, mint a neve is mutatja. Ám diszkrét, finom illata meggyőzött és lemondtam a habokról. Jól tettem. Finom puha lett a bőröm tőle és másnap is éreztem a diszkrét édeskés-virágos illatot. Kellemes meglepetés. Nem fogok mindennap kádazni és az olajat is elteszem jutalmazó napokra, ünnepnapokra. de azt hiszem meg tudnám szokni az ilyen mindennapos kényeztetést.

Itt megtalálhatóak a fajtái: ITT

A testvaj nehéz, nehezen kenhető formulája miatt kárpótolt a mennyei illata. 
Édes, hívogató, aromás és bár nem smink alá használatos, de az esti fürdést követően vékonyan kenve reggelre meglepően hidratált lett az arcom. Ha nagyon száraz, akkor rögtön előveszem a kis kencét. Lánykáim meg is jegyezték, milyen illatos vagyok. A parfümömre nem tettek még ilyen megjegyzést, nem foglalkoztatta őket.

Itt nézelődhettek: ITT

Bevallom a bőrradírt még nem használtam, tartogatom a kevésbé szeles, hideg időkre, mikor nem a táplálás fontos.
Az illatával már barátkoztam. kíváncsi voltam. Ez is diszkrét és édeskés.
Azt hiszem a testradírt elég hetente egyszer vagy alkalmanként, kampányszerűen használni amúgy is.
Itt tudtok nézelődni: ITT


Köszönöm a lehetőséget a SweetYounak!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése