2018. március 8., csütörtök

Óda a kávéhoz

A post termékmegjelenítést, reklámot tartalmaz.




Kávé, kávé, kávé...
Kávé te csodás!
Hogy mi nekem a kávé? És mire is jó?
Reggeli éltető. Ébresztő. Illat. Zamat. Egy perc nyugalom a napi rohanásban. Megszokás. Gondűző. Felkészítő a napra. Én idő. Egy szokás a sok közül, a jobbik féléből. Reggeli olykor.

Délben a desszert. Lendület a továbbiakhoz. Egy kis energia.
Lezárása az ebédnek. Szertartás. Beszélgetéshez való. Vendégváró. Csalogató. Hívogató. Lezárása a dél előtti, rövidebb napszaknak.

Este egy kis finomság. Nyugtató a nap végére. Egy kis csevejhez való. Felkészülés az éjszakai gyerekes műszakra. Bulit megelőző. Díszítő. Élénkítő. Egy esti kuckós, könyves, habos élmény. Altató.

A kávé lehet habos, erős, finom, pörkölt, összetett, több ízvilágú, éltető. Lehet rövid vagy hosszú. Lehet édes vagy keserű. Lehet ékes vagy dísztelen. És lehet csak kávé szimplán minden nélkül. De mindenhogy kávé.
Kíváncsi lennék, hogy az emberek hány százaléka kezdi kávéval a kezében a napot. 
Már kimutatták, hogy a sok kávé káros, az egy-kettő pedig igenis hasznos dolog. Sőt. Rengeteg jó tulajdonsága is van a kávénak az élénkítő hatása mellett. Nem hiába fedezték fel márXIV. században is.

Nekem is külön kedvenceim, szertartásaim vannak. De meglepett, hogy meg tudnak még lepni.
De az Officekávénak sikerült. Egy kávé, ami zöld?




Nem, nem a színe zöld. Hanem egy különleges és nagyszerű ötletnek köszönhetően. Brazil Santos pörköletlen zöld kávé és dél-amerikai pörkölt kávé harmonikus keveréke. Így nem mondtak nekem sokat, mikor megkaptam a kis csomagom, de izgalmasnak tűnt.
Na de az illata és az íze...
Vajon miért nem lehet még illatos bejegyzéseket gyártani? Hidd el, örülnél neki!
Mert mennyei illata van ennek a zöldkávénak. Az íze könnyed, kevésbé erős, aromás. Nem szeretem a savas, erős, keserű kávét, így nekem találták ki ezt az ízt.
Az ereje pedig olyan, mint Popeynek a spenót.
Egy pohár zöldkávé számomra felér egy lórúgás. Egész nap pörgök és pörgök tőle. Ennek a gyerekek örülnek a legjobban, mert így boldogan rohangásznak, viháncolnak velem. 
Egyáltalán nem voltam fáradt, nyúzott tőle. 
Olvasva az összetevőket kiderült, hogy a zöldkávé hatása többszöröse a zöldteának. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire igaz.
Ráadásul gyorsítja az anyagcserét, antioxidánsokban gazdag, stabilizálja a vércukor szintet. Egyszerűen imádom!

A kávét itt tudjátok megvásárolni: Zöld kávé keverék








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése