2018. április 13., péntek

Anyukák, akik mertek nagyot álmodni- PatriciaK Design

Beton és lakberendezés?Hogy mi a közös bennük? PatríciaK design!




- Mesélnél magadról? Honnan jött a vállalkozásod ötlete?
Elég régóta festek már, valójában ezzel indult minden, ekkor jöttem rá, hogy a design, az alkotás nekem való. Mindig vonzott a lakberendezés, ezért kezdtem el festeni, aztán az aktuális otthont átalakítani. 

- Gyermekkorodban is vonzott az alkotás?
Gyerekkoromban inkább az irodalom érdekelt. Sok versenyen voltam és komolyabb könyveket olvastam. Festeni rajzolni kb. 15 évvel ezelőtt kezdtem el. 
Hosszú folyamat vezetett a mostani stílusomhoz, ami már igazán én vagyok. Mindig kilógtam a sorból, munkahelyen, zenei érdeklődésben stb. Ez sok gondot okozott, de már nem bánom, sőt, így vagyok rendben önmagammal.

- Mit szólt a család, hogy vállalkozást indítottál?
Férjem teljesen mellettem áll és támogat, nagyon sokat segít, nélküle nem biztos, hogy így tudnék ezzel foglalkozni. 

- Mi okozza a legnagyobb nehézséget gyerekesként ezen a pályán?
Nekem már azért könnyebb, mert a lányom felnőtt, de amikor kezdődött ez az egész, ő is velem rajzolt, festett. Ebből kifolyólag választotta a művészettörténész szakmát. Az is elképzelhető, hogy lesz még gyerek, az már biztos nehezebb helyzet lesz.



- Hogyan tudsz mindenre elég időt találni? Mindenhol megfelelni?
Egész nap pörgök, a napi teendőkön kívül mindig csinálok valamit. Szerencsére a családdal megosztjuk az otthoni munkákat, így minden nap jut időm arra, amire kell.

- Miket készítesz? Van kedvenc tárgyad?
Beton lakberendezési kiegészítőket, ékszereket és design képeket készítek. A design képek még annyira új, hogy néhány nap múlva fogom csak bemutatni. Kedvenc? Jelenleg az új SHINE! kollekcióm ékszerei és a design képeim. Ezek már nagyon engem tükröznek.




- Miért pont a beton?
A betont régebben is felfedeztem már, akkor itthon még nem volt ennyire ismert az otthonon belüli felhasználása. Hozzám igazán a minimalista, ipar design áll a legközelebb, az úgymond férfiasabb környezetben érzem jól magam. Mindezt a párom legnagyobb örömére, mert így nem rakom tele a lakást virágos, mintás kiegészítőkkel. 
Végül egy  lakberendezési témában akartam tevékenykedni, mert az az egyik mániám. Láttam fotón egy beton kaspót és ki kellett próbálnom.

- Mik a tervek  a közeljövőben?
A kezdeti botladozások után úgy érzem, most körvonalazódott igazán, hogy mit szeretnék csinálni.
A beton mellett visszajött a festés, de nem sima festményeket készítek, hanem merész, kicsit meghökkentő design képeket. 
Szeretnék a PatriciaK design név alatt olyan dolgokat készíteni, ami stílusukban egységes és azoknak készül, akik a letisztultabb, feltűnőbb, nem megszokott tárgyakat, ékszereket keresik. 
Ma jelent meg az új ékszer kollekcióm SHINE! néven, és új beton lakberendezési tárgyakkal is fogok jelentkezni. 

Április 14-én egy különleges bemutatkozásom lesz a Project Showroomban, ahol személyesen én is ott leszek egész nap és viszek lakberendezési tárgyakat, ékszereket, design képeket. 




PatríciaK design




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése