2018. április 17., kedd

Az idő gyorsabban halad, mint szeretném néha




A minap 5 órát eltöltöttem két orvosnál is ücsörögve. Nyugi,  nem orvost, egészségügyet szidó post lesz. Megvan a saját bajuk. Megvan az egészségügynek a nagy baja nélkülem is.
Hanem sok idő eltelt és közben nem csináltam semmit, csak vártam és vártam. Szöget ütött a fejembe, hogy ezt a kimaradt számos órát  mennyi hasznos dologgal el tudtam volna ütni, ahelyett hogy orvosnál ücsörgök. Nektek vannak ilyen üresjárataitok? Felfoghatom pihenésnek is. De 5 óra nagyon sok. 
Ez idő alatt kitakarítottam volna a fél lakást. Vagy legalábbis egy-két szobát.
Megírhattam volna nektek három bejegyzést is. Így megszabadultatok tőlem és pár postomtól.
A gyerekekkel körbe bicóztuk volna az egész várost.
Másnak ennyi a munkaideje, dolgozni is tudtam volna.
Az egész utca füvét le tudtam volna nyírni.
Vagy a kertem felásni és beletenni a zöldségeket.
Elolvastam volna egy fél könyvet(ha nem hagyom otthon a könyvem).
Megfőztem volna egy többfogásos ebédet és még vacsorát is.
Lesütöttem volna legalább két tortát díszítéssel együtt.
Elmehettem volna egy teljes nagygenerálra fodrásszal, kozmetikával, manikűrrel, masszázzsal...
És még ezer dolog eszembe jutott.
De ültem és vártam 5 órát két orvosnál a semmiért, mert a bajom nem oldódott meg, az időm pedig elment...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése