2018. május 16., szerda

Anyukák, akik mertek nagyot álmodni-Dekor by bridge

 


- Mikor jött létre a Dekor by bridge? 
Amikor az első kislányom megszületett 2012-ben, megnyitottam a Babaszoba dekorációs oldalamat a facebookon, és a hozzá kapcsolódó blogomat, ahol rengeteg lakberendezői, dekorációs tanácsot, tippeket osztottam meg, inspirációs cikkeket kezdtem el írni a témában és többek közt bemutattam alkotásaimat.
Akkoriban még gyermekszoba falfestéssel is foglalkoztam. Aztán idővel rájöttem, hogy csak olyan festést tudok vállalni, amihez nem kell otthonról sehova sem mennem, így jöttem rá, hogy a falak helyett táblákra is képes vagyok csodákat alkotni, sőt....

- Milyen indíttatásból és mi hatására? 
Mindig is imádtam rajzolni és festeni. Ovis korom óta az átlagnál többet foglalkoztam ezzel a területtel. Oviban, képzőművészetit végzett óvónénim volt, aki felfedezte a bennem rejlő pluszt és külön is foglalkozott velem. Általánosban rajzszakköre, szakközépben pedig rajz szakra jártam heti kb. 8-10 művészeti órával. Ezért nem volt kérdés, hogy ez irányban folytatom tanulmányaimat. Így a Kaposvári Művészeti Főiskolán rajz-vizuális kommunikáció tanári szakon végeztem.




- Milyen termékek kaphatóak nálad?
Fa alapú táblákat festek, személyre szólóan, bármilyen alkalomra. Családoknak Család-táblát, babaszobába Név-táblát és Baba-köszöntőt, esküvőre Nász-táblát, szerelmeseknek összebújósat, ballagóknak búcsúzósat :) 2017 tavasza óta van egy másik szerelem-termékkategóriám is: az élethű selyemvirág dekorációk, flower box-ok.

- Mi jellemzi a termékeid és mitől egyediek? Mitől Brigis vagy Bridge-s?
Nálam tényleg nincs két egyforma tábla, mivel sablonokat nem használok. Van egy sajátos stílusom, ami leginkább a vintage irányhoz van a legközelebb, de mivel mindig az a célom, hogy az ajándékozott személyéhez leginkább illő dolgot alkossak, ezért fontos számomra, hogy a megrendelő igényeihez igazodjak. Persze e két tényező összehangolása és a megfelelő inspiráció nyújtása elengedhetetlen.
Tábláim többsége sokkal több egy otthondekorációnál: emlékeket, élményeket és sok szeretetet foglal össze egy kézzel fogható felületen, ami ráadásul az otthonunk dísze is lesz egyben.   




- Gondoltad volna 10 évvel ezelőtt, hogy ez lesz a te utad?
Igen :) Persze ennyire pontosan nem tudtam volna megmondani, hogy meddig jutok a céljaim elérésében, de már nagyon régóta tudom, hogy nekem valami sokkal kreatívabb és művészibb tevékenység kell a mindennapjaimban, minthogy egész nap csak egy irodában üljek.

- Gyerekek, család, háztartás, munka. Hogyan lehet ezt mindet összeegyeztetni?
Nagyon nehezen. Rengeteg segítséggel és kitartással. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy van egy szuper férjem, aki mindenben támogat és rengeteget segít az otthoni teendőkben és a gyerekek körül. Hatalmas logisztikai szervezést igényel a hét minden perce, hogy minden időt a leghatékonyabban használjunk ki és arra fordítsuk a megmaradt szabadidőnket, ami igazán fontos: egymásra.

- Milyen nehézségekkel küzd egy anyuka, aki vállalkozik?
Leginkább az időhiánnyal :). Egy saját vállalkozás elindítása és fellendítése, olyan mintha lenne még egy gyermeked. Sokat kell vele foglalkozni, irányítgatni, nevelgetni, leülni "mellé" matekozni az elért eredményeire pedig büszkének lenni. Viszont mindezt úgy, hogy az igazi gyermekeid ne érezzenek ebből semmit, hiszen számukra csak te vagy egyedül az Anya.
A vállalkozás nehézségeihez hozzátartozik az is, hogyha ilyen időigényes termékeket kezdesz el saját kezűleg készíteni, akkor hamar rájössz, hogy vagy csak egy bizonyos rétegnek lesz rá pénze, vagy különben neked nem lesz pénzed, hogy a következő termékhez alapanyagot vásárolj.  




- A nehézségek mellett szépségei is vannak. Mik ezek? Miért szereted csinálni?
Az alkotás élménye és az a fantasztikus érzés miatt, hogy a két kezem által létrehozott tárgy mások eszköze lehet arra, hogy kifejezzék szeretetüket egymás iránt. Ha a termékeim által boldog pillanatokat szerzek valakinek, akkor ez engem is boldoggá tesz. Tudom, hogy nagy közhelynek hangzik, de ez valóban így van.

- Melyik visszajelzést tartod örök élménynek?
Minden visszajelzés egy elmény, de amikor azt írja a vásárlóm miután megkapta a terméket, hogy "sokkal szebb, mint ahogy azt valaha is megálmodtam volna", akkor igazán elérzékenyülök. 

- Mik a jövőbeli terveid?
 
Mivel jelenleg irodai főállás mellett foglalkozom a kézműves vállalkozásommal, nagyon nehéz megmondani mi lesz a jövőben. Mind a kettő szakmát szeretem és mind a kettőben érzem a kiteljesedés igényét magamban. Nagyon nehezen mondok nemet bármelyikre is, ezért a tervem az, hogy megpróbálom így párhuzamosan folytatni még amíg tudom. Az biztos, hogy a kézműves "gyermekem" kezét sosem fogom elengedni, maximum az intenzitásán változtatok az élethelyzetemtől függően.



Dekor by bridge: itt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése