2018. július 31., kedd

Anyák, akik mertek nagyot álmodni- M-I Collection



A következő interjúalanyom egy gyermek ruhákkal foglalkozó kis családi vállalkozás. Imádom, hogy közösen, együtt dolgoznak. Fogadjátok sok szeretettel M I Collectiont!

-Mikor indult és mivel foglalkozol pontosan?
Webáruházunk 2017.június hónapban indult.
Én, mint cégvezető, már 18 éves korom óta a ruhaiparban dolgozom. Nagyon sok céggel és magánszeméllyel álltam munkakapcsolatban, és váltottam valóra álmukat, elképzelésüket.
Úgy gondoltam, hogy itt az idő az én álmom megvalósítására. Mertem nagyot álmodni. Családom biztatott, és megerősített benne, hogy én is tudok saját márkát létrehozni, életre kelteni. Minden támogatást megkaptam az induláshoz.

- Ez egy családi vállalkozás. Kinek, mi a feladata?
A lányom a modellek, a színek, a stílus formálásában segít. A fiam a fotókat készíti, szerkeszti és az oldalon elhelyezett szöveges tartalmak megírásában közreműködik. A férjem építette fel a webáruházat, és gondoskodik az akadálytalan működésről. Tehát ez valóban egy igazi családi vállalkozás.

- Honnan a nevetek?
A nevünket és logónkat a lányom és az én keresztnevemből találtuk ki. Mónika és Ildikó.
M-I



-Pontosan mit is vásárolhatunk nálatok?
Gyerekruha készítéssel foglalkozunk, ami magába foglalja a baba és a kis kamasz ruházatot. Ide tartoznak a hálózsákok, az alkalmi és szabadidő felsőruházat is. Mi találjuk ki a fazonokat. A színeket és anyagokat úgy válogatjuk össze, hogy kövesse a divatot, de mégis megmaradjon a saját arculatunk. Igazából a működésünk elején vagyunk még. Keressük a helyünket a piacon. Folyamatosan kutatjuk, tervezzük azokat a termékeket, amiket nem találnak meg a vevők minden sarkon. Nehéz, mert nagyon sokan vagyunk a ruhaiparban. Próbáljuk a felnőtt divatot átvezetni a gyerekruhára, persze bizonyos keretek között. A nagyobbak is szeretnek a legújabb trendnek megfelelően öltözni. Ez rengeteg munkával jár, ezért lépésenként tudunk csak haladni. Folyamatosan bővítjük kínálatunkat, érdemes hétről-hétre visszalátogatni oldalunkra. 

- Mire figyeltek a minőség kapcsán?
Előnyünk lehet, hogy saját szabászatunkban, varrodánkban készülnek termékeink. Ezáltal gyorsan tudunk reagálni, és akár pár nap alatt is újat tudunk alkotni.
Az anyagválasztásnál elsősorban az összetételt nézzük. Minél inkább pamut, bőrbarát, könnyen kezelhető, kellemes fogású természetes anyagokból válogatunk. Fontos számunkra, hogy a gyerekek és az anyukák is meg legyenek elégedve.

-Hogyan készülnek a termékek?
A megfelelő anyag kiválasztása után a termék gyártása az én feladatom. A kitalált modellnek elkészítem a szabásmintáját. Ezt követően kiszabom, és megvarrom. Természetesen ez sokkal bonyolultabb, egyszerűsítve így néz ki a munkafolyamat. Az elkészült mintadarabot felpróbálom egy gyerkőcre. Ha minden rendben van, jön a szériázás. Ez azt jelenti, hogy a mintadarab alapján több méretben elkészítem a szabásmintát. Következhet a termékfotózás. Az elkészült képek felkerülnek az áruházba a részletes leírásokkal. Egy új termék elkészítése lehet pár nap, de előfordul, hogy beletelik egy-két hétbe is.



- Mit szeretsz legjobban a munkádban?
Nagyon élvezem a munkám. Mondhatni a munkám a hobbim. Nagyon összetett és időigényes, mire minden a helyére kerül. Persze a családom nélkül nem menne. Az ő munkájuk legalább olyan fontos, mint az enyém- a fotók adják el a terméket, de a web áruház nélkül nem tudnám eladni a kollekciót.
Folyamatosan törekszem a fejlődésre. Egyre több új ötlet van a fejemben. Különleges szeretnék lenni, ezáltal többet adni a vevőimnek. Ha megrendeli a termékemet, ne csak egy ruhát lásson, hanem érezze, a szívem-lelkem is benne van.

És hogy hol találjátok az M I Collection-t?
Itt és itt is.
Kívánok a kis családi vállalkozásnak minden jót és sok-sok egészséget, boldogulást, további eredményes munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése