2018. július 8., vasárnap

Azok a combok...

A cikk szponzorált tartalom, termékmegjelölést tartalmaz.



Ez egy olyan bejegyzés, ami kifejezetten nőket érdekelhető témát tartalmaz, nőket érintő dolgokról szól. Tudjátok, mint a hüvelygomba. De nem erről szól, nyugi...
De azért fiúk, ha véletlenül ide tévedtek, szemeket becsukni. Elveszik a varázsunk, ha szemtanúi lesztek a témának. Szóval sipirc!

Most, hogy a fiúk elhúztak meccset nézni vagy fene sem tudja hová...
Nyíltra fordítom a szót.

Ismerős a helyzet?
Nyár, kánikula, belőtt séró, csodás smink, csodaszép ruhaköltemény, jó hangulat...
Jól is érzed magad. Aztán pár óra múlva vagy még hamarabb, jön az égő érzés(na megint csak nem a hüvelygomba), a combod összedörzsölődése közben keletkező fájdalom.
Nyáron állandóan szenvedek szoknyák hordásánál azzal, hogy pár perc alatt kidörzsölődik a combom. Hiába tagadni, van rajtam bőven felesleg és ez bizony ezzel jár. Hallottam már, hogy nem csak némi plusszal rendelkező hölgyeket érinti, hanem vékony lányoknál is fennáll. Ez nem csak mese? 

Na szóval már millió dolgot kipróbáltam. Bekentem testápolóval, olajjal, hintőorral, mindenféle kencékkel. Egyik sem ért semmit. Múltkor már azon gondolkodtam, hogy valamit oda ragasztok. 
Hallottam biciklinacis sztorikat. De a tudat olyan izé, hogy csinosban vagyok és alatta meg kis fekete nadrágka. Hát...Illúzió romboló. Főleg ha "eksön" van.
Na de akkor mit? Combfix? 
Szexinek érzi magát az ember, de az nekem lepörög gyakran és a szilikon rész fölött kezd kidörzsölődni. 
Kerestem, kutattam tovább...
És közben sültem meg a vékonyabb és vastagabb harisnyákban. De az sem mindig jó. Nem csak a meleg miatt. Nem minden cipő, szandál "bírja" a harisnyát. Amikor az lábujj varrás kikandikál a nyitott szandál orránál az annyira de annyira...

Hát most a Bonprixnek hála beújítottam egy új kis nadrágocskát, ami azért nem bringa gatya. Hordva föl sem tűnik, hogy van. Viszonylag csinosnak mondható és vállalható. Van testszínben is, szóval hurrá, ez talán nem világít át, mint a neonzöld bicógatyó.
Nosza, meg is rendeltem. Plusz szolgáltatás, hogy leszorítja a kis hurkáimat, röcögőimet és nem puklisodnak a ruha alatt. Kicsit formál és gatyába ráz. Igaz, én nem igazán rendeltetésének megfelelően használom, nem karcsúsításra szeretném. Az csak egy plusz jó számomra.
Van számtalan formában, hosszúságban, színben. A karcsúsító fehérneműk között találjátok, ha kedvet kapnátok a velem együtt teszteléshez. 

Kíváncsi leszek, hogy vizsgázik ez a nadrág használat közben. Mindenképpen megosztom majd veletek.


Ő a kis delikvens egyébként. Az anyag vékony, szellőzik, nem érzem magam benne kötözött sonkának, de mégis tart. Hamarosan egy klassz fotósorozat készül rólam, ott próbálom majd ki élesben, hosszabb távon. De azt hiszem megtaláltam az igazit! Viszlát fájós, piros, kidörzsölődött combikák!

Apropó, ti mit használtok kidörzsölés ellen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése