2018. július 5., csütörtök

Élmény a doboz!

Megint egy szuper doboz került a kezeim közé. Annyira szeretek csomagot kapni. Na de ki nem, ugye?
Imádom a meglepetés érzetét, izgalmát, amikor érkezik egy csomag. A bontogatás. Vajon mi van benne...
Csakhogy itt elveszett ennek a szépsége, hiszen magam válogathattam össze a csomag tartalmát. Igen ám, de ennek is megvan a jó része. 
Az megvan, mikor kapsz egy szuper csomagot, tele a jó ígéretével és végül általad teljességgel használhatatlan dolgok kerülnek ki a dobozból? Totális csalódás!
Ez nem fordulhat elő, ha a GoodStuff dobozt választod. 
Kiválaszthatod egy csomó termék közül, hogy mit próbálnál ki, mit értékelnél igazán. Már az ötletét is imádom! 
Hát még az eredményt!
Csupa olyan termék, gyártó, ami kézműves, hazai, természetes összetevőkből való. Nem gagyi, túlpozicionált, túl reklámozott dolgokkal van telezsúfolva, így ismerkedhetsz mégis vele. Kincsekre lelhetsz!
Én is azokra leltem!
goodstuff- Minden jó belefér!
Igazán ütős jelmondat és igaz rá nagyon!

Ő volt az elsődleges kis segítségem. Próbáltam videózni is. Első körben a három csemete segített, de a sikongatáson kívül túl sok mindent nem lehetett hallani belőle. Mit szépítsem, ők még nálam is jobban szeretnek csomagot és ajándékot kapni. Így Andris baba maradt a kipakolásnál a segítő kéz. Őt a színes szivacsok foglalták le a legjobban.




De nézzük csak miket pakoltam a virtuális kosaramba:





Magyarázzam? Imádjuk a mesekönyveket, az írónőt meg pláne. És bizony van nekem egy szeptemberben iskolába menő nagylányom, aki izgatott és nagyon várja már! Addig is olvasunk az iskoláról, e könyv segítségével.


Aztán egy levendulás, teafás folyékony szappan pottyant még a dobozomba. Teafaolajról köztudott hogy sebgyógyító, fertőtlenítő, gombaölő. A levendula szintén egy csomó dologra jó. Együtt ütős kombináció. És örömmel látom, hogy a készítő földim, bajai. Mindenképpen utána fogok nézni a cég termékeinek. Evca natural


Ebbe a szépséges anyukás karkötőbe rögtön beleszerettem. A színvilága, a mintája nagyon közel áll hozzám.


Ez a táska annyira klassz. Természettudatos, mutatós és nagyon praktikus. Egy családi piknikre el tudom képzelni, hogy üdítőt, némi szendvicset bele gyömöszölök és elmegyünk tekerni egyet, miközben a táska nem engedi felmelegedni a benne rejlő finomságokat!



Elnézést a többi készítőtől, de az abszolút kedvenc Gubanc ékszer könyvjelzője! Imádom! Adjatok, ajánljatok hozzá egy jó könyvet...Most azonnal olvasni akarok!



Elégedett vagyok a minőséggel, mennyiséggel. Egy izgalmas dobozt sikerült összeraknom, aminél rendesen törtem a fejem, hogy melyik 4 terméket válogassam bele. Annyi sok ötletesség volt, hogy nehéz volt csak négyet választani. 
Minőséget kaptam a pénzemért, ami használható is. Azért a meglepetés és az izgalom is megvolt. A doboz készítője gondoskodott róla. 

Egy gyönyörű Angyal követ kaptam pluszban és egy illatos termékmintát, amit ki is fogok hamarosan próbálni.

Egy videót is készítettem, amit jelenleg technikai okokból így tudok csak megosztani:
https://www.facebook.com/mayernerepasi.adrienn/videos/1853567901369882/

Köszönöm a GoodStuffnak a minőségi kiszolgálást, a gyorsaságot, a termékeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése