2018. augusztus 31., péntek

Kedvenc őszi felsőim

Már érezni az ősz leheletét, bár én még reménykedem benne, hogy egy kicsit marad a pólós, rövid ujjas időjárás, kevés napsütéssel, nem túl nagy meleggel. Valahogy akkor érzem magam jól a bőrömben, ha 20 és 25 fok között van a hőmérséklet. 
Mikor egy farmerral vagy ízléses nadrággal elég egy póló, a hűvösebb időkre gondolva magaddal viszel egy farmerdzsekit vagy egy vékony kardigánt és kész. 
Mikor nem kell ezer ruhadarabot magadra aggatnod, de azét alig ruhában sem kell megsülnöd. 
Átmenet. Az ősz és az átmenet gyermeke vagyok, őszi születéssel, mi tagadás. Szeretem a vidám estéket. A lemenő nap fényében kiülni a teraszra és jókat beszélgetni. Ilyenkor érzem magam igazán aktívnak. 
Imádok ilyenkor öltözködni. 
Négy, illetve tulajdonképpen három, stílusban teljesen eltérő felsőt hoztam nektek a Bonprixtől.

Be is mutatom egyik kedvencemet. Laza, bővebb, kellemes anyagú, hosszú derekú felső, amit rögtön két színben is megrendeltem a Bonprixtől, színesítve a ruhatáram. Bárhová megyek, csak felkapom egy farmerral, leginggsel, alkalmi gatyóval vagy akár szabadidővel is és rohanok. Kényelmes, így nem feszengek benne. Lezser, laza.





Egy sima pólót is feldobhatsz megfelelő kiegészítőkkel, rögtön teljesen máshogy festesz benne. Ugyan az a póló egy retiküllel és ékszerekkel lehet alkalmi, eseményre. De lazább hozzávalókkal sportos vagy bulizós szett is lehet. Egyszóval ezeket a felsőket többféle variációban is lehet viselni, így jól kihasználhatóak, nem kell teletömnöd a gardróbodat millió ruhadarabbal a különféle alkalmakra, elég pár jól megválasztott.

Ez a rózsaszín felső rögtön megfogott az izgalmas szabásával. Könnyű anyaga, kicsit légies stílusa miatt annyira izgalmas. És különböző kiegészítőkkel máshová tudom felvenni szintén. Csinos, légies, könnyed. Imádom az anyagát. Alkalmi, bulizós szett is lehet, de strandon magamra kapom a fürdőruhára is simán.




Az utolsó felső, amit be szeretnék mutatni nektek egy igazi nagyágyú. Bevallom még csak próbáltam, nem használtam tartósan. Tartogatom valami nagy eseményre. Csinos, alkalmi viselet. Átmeneti időjáráshoz kiválóan alkalmas. Rögtön beleszerettem, mikor a póló kínálatot vizslattam.
Elegáns, nem túl merész, bárhová felvehetem. Szoknyához, nadrághoz szintén kényelmes viselet. Nagyon jól éreztem magam benne, mert rendkívül jó az anyaga, jó viselni. 




Ha valamelyikhez kedvet kaptál, most nézz be a Bonprix honlapjára itt. Kedvedre nézelődhetsz és most nagyon sok dolog le van akciózva a közelgő őszre tekintettel. Vásárlásra föl!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése