2018. augusztus 24., péntek

Úgy élvezem én a strandot...

Szponzorált tartalom, termékmegjelenítést tartalmaz.

Nyár van, meleg van(még) és ez mindenkit a vízpartra csábít. Három kis "vizicsibém" van, akik imádnak fürdeni tó és folyó vizekben, de uszodában is. Én nem szeretem ilyen "pőrén" a világot. De ez miatt nem foszthatom meg a csemetéket az örömtől. Nyaralás alatt az ember amúgy is fürdik azért egyet, egyet, ha olyan helyet választ. Bevallom, olyan helyet választanák inkább, ami kevésbé meleg, bár még nem teljesen havas. A kettő között valahol.  De akkor azt csak én élvezném igazán. Így valami megoldás kellett, hogy a kecske is jól lakjon, de a káposzta is megmaradjon.

Nem tartom magam "vizuális környezetszennyezésnek", ahogy aposztrofálta a kicsit vagy nagyon kerekebb embereket egy neves celeb. De nem érzem magam a bőrömben jól úgy, hogy hasat kell villantani és combokat. Nyoma van a testemen a három terhességnek, szülésnek. Semmi szégyellnivaló nincs benne, mégsem érzem azt, hogy ezt mások elé kéne tárnom. Félve veszek föl bikinit, rögtön elillan a magabiztosságom. Takargatom magam vagy rohanok a medencébe minél gyorsabban. Andris jó "kiegészítő", mert sokszor cipelni kell még és pont ott takar, ahol kell ilyenkor. Na de ki jár szívesen strandra, ha folyton azt nézi, ki látja meg a csíkos hasát vagy a hegeket a köldökén? Ha nem tud feloldódni? A gyerekek is megérzik, hogy valami nem kerek.

Gyönyörű tankinik vannak már vagy teljes fürdőruhák. De egész egyszerűen nem bírom, ha a derekamnál vizes a ruha. Hamar  fölfázok és begörcsölök. Így már jó pár éve keresem a megoldást erre a "problémára".
Szerencsémre idén a divat kedvez a nem túl sokat mutató embereknek fürdőruha fronton. Szebbnél szebb pólós, tankinis és egyéb rafinált szabású fürdőruha jött be a divatba. Rengeteg választási lehetőségem volt a Bonprixnél is. Jó pár napot elrágódtam azon, hogy melyiket válasszam. 
Végül egy csipkés-hálós bikinire esett a választásom. 



Mikor próbáltam, férj meg is jegyezte, milyen új fehérneműm van. Hát igen, kicsit hasonlít a sejtelmes fehérneműk világára.
De anyagában és szabásában meggyőzött, nem fehérneműs.

Végre fölszabadultam mertem fürdőzni a gyerekekkel, mert a hason lévő csipkés betét takar valamennyire, de mégsem teljesen fed és zár. Könnyen szárad. 
Csinosnak éreztem magam benne. Bátran sétáltam egyik medencétől a másikig kézen fogva a gyerekekkel és nem azt nézegettem, hogy ki néz oda, ki lát úgy. Nem rohantam a takaró törölközőért. 
Meg vagyok elégedve ezzel a megoldással. Még pár fotót is engedélyeztem magamról, pedig ez nálam erősen tabu dolog. Fehérnemű, fürdőruha nem való az én olvasatomban fotókra. Magamon. Másnál nem zavar, ha ilyet tesz föl persze. De magamról nem. Most ezt a korlátot is legyőztem némileg.
Szuper kényelmes, így nagyon élveztem én is a közös strandolást.
Azt hiszem, megyünk gyakrabban...



Itt kedvedre böngészhetsz te is, ha új fürdőruhára vágynál éppen.

2 megjegyzés:

  1. Olyan kár, hogy Pirner A. odaírta ezt a két szót. Mert mindenki csak ezt emeli ki. Pedig tabutémáról írt és nagyon őszintén!
    Strandra meg sajnos nagyon sokan gátlásokkal mennek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelemfelkeltésként írta pont így. Bár igaza van, mert nagyon elhízottak vagyunk, köztük velem is. És erre kellene valami megoldás.

      Törlés