2018. október 30., kedd

Natúr élet




Kevés dolog van, amit rendszeresen magamnál tartok a táskámban. A megszokott pelenkán, popsitörlő, zsebkendő, telefon, pénztárca kombón kívül. De valahogy mégis mindig tele a táskám.
Nektek mi az, ami feltétlen a táskátokba kerül nap elején?

Na szóval fontos a tisztaság érzése is, így egy dezodor, golyós is mindig landol a táskámba, még télen is. 
Szeretek illatos lenni. De nem szeretem az erős, tolakodó illatokat. Szeretem a natúr, minden káros anyagtól mentes termékeket. De nem szeretem azt, mikor a natúr termék nem kenhető, fura az állaga.
Szeretem a praktikus csomagolást. Nem szeretem, mikor kifolyik a táskámba, szétkenődik, nem kenődik.
Imádom, mikor praktikus, könnyen használható, ízléses a csomagolása.

Eddig kerestem, kutattam és valahogy nem leltem az igazit, deó szinten. 
Voltak megszokott márkák, amiket leemeltem a polcról, de bizony mindenféle kemikáliákkal voltak tele. Vagy volt natúr termék, amit próbáltam, de nem volt praktikus a csomagolása, erős volt az illata vagy épp az árulkodó illatokat nem fedte...
Nincs időm naponta hússzor magamat kenekedni, reggel vagy indulás előtt és estefelé esetleg. 
Így tartós is kell, hogy legyen a termék. A rövid hatóidős, hatásmentesre nincs erőm, időm. 



Azt hiszem, most megleltem az igazit.
Kellemes állag, illat, tartósság jellemzi. A csomagolás is ízléses. nem túl csicsa, ám szép. Könnyen magammal vihetem.
Az illata varázsolt el elsősorban. Kellemes, tisztaság, citrusos illata van. Egész nap diszkréten velem van. Egy átszaladt, karatézott, kerékpározott izzadós napon is tisztának érzem magam vele. Nem hagy foltot a ruháimon. Nem pattogtam ki tőle, nem irritált.
Amit még kiemelnék, hogy kézzel készül, magyar készítőtől!
Semmi kémiai rizsa nincs benne a termékben és semmi olyan, ami nem oda való!
Dianatura e csoda készítője.
Még nálam van egy szappanja és egy szőlőzsírja is.
Most arról is írnék rögtön.



Kellemes meglepetésként maga a csomagolás, amiben érkezett, az is ízléses volt és a természetre cseppet sem káros! Ezért plusz piros pont jár. A szívem melengette meg.

A szappan szintén kellemes meglepetés volt. Illatos finomság. Nem habzik annyira, mint a megszokott tusfürdők, szappanok, de cserébe semmi olyan nincs benne, ami károsítaná a bőrt. Nem hagy olajos utóérzetet, mint amit tapasztaltam sok natúr termék tesztelésénél. Nem szárította ki a bőröm és nem is pattogtam ki tőle. Egy kellemes kényeztetés.

A szőlőzsírnak egyedül a színével, színezettségével nem vagyok kibékülve. Andris elcseni folyton és magát kenegeti. Elég viccesen néz ki borvörös szőlőzsírral kikenve. És valljuk be, nem is az én színem. Némileg nyomot hagy a poháron, világos ruhákon. De minőséggel nincs kifogásom itt sem. Kellemes állag, szín és ténylegesen táplál. Nem kell ezerszer kennem a szám, mint a neves, ám cseppet sem natúr termékeknél. Nem félek attól, hogy ha lenyalom, ki tudja, mi kerül a számba vele. Férj is kifogással élne vele kapcsolatban. Olyan kifogása van vele, hogy szőlőzsír. Ő nem szeret semmit a számon, maximum a pusziját:)

Azt hiszem sikerült csodás termékeket próbálnom a Dianatura jóvoltából. Kiemelkedően jó minőség, mennyiség, szépséges  csomagolás, jó ár és igazán natúr termékek jellemzik. 

A honlapjára felnézve tartalmas és izgalmas témákról is olvashatsz, nem csak a termékeket vásárolhatod meg. Ajánlom nézz föl rá!
Dianatura




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése