2018. november 8., csütörtök

Volt egyszer egy vállalkozós nap




Még adós vagyok egy beszámolóval egy nagyszerű keddi napról! Egy nagyon klassz csoport tagja vagyok a Mompreneurs csoporté. Egy igazán összetartó, női, vállalkozós csoport, ami a facebook útvesztőjében nyújt igazi szilárd támaszt, segítséget a nőknek. Kítűnő összefogások, együttműködések születtek már. És én őket hívtam a környékünkről egy hangulatos Pincébe, találkozóra, beszélgetésre.




Nem gondoltam volna, hogy valaha megbeszélést, találkozót szervezek majd vállalkozó nőknek. Azt meg pláne nem, hogy én is érintett, egy leszek közülük.
Világéletemben egy munkás voltam, aki azt csinálta, mint a többiek. Aki beállt a sorba és tette a dolgát. Nem gondoltam, hogy egyszer lesz merszem kiállni, kilépni kicsit  a komfortzónámból és ugorni a semmibe, kötél, biztosítás nélkül.
De vállalkozok. Kicsiben. Próbálkozok legalábbis. Szeretném az álmaimat, vágyaimat megvalósítani. Nem csak anya lenni. Nem csak egy munkás lenni. Nem csak egy dolgozó lenni. Hanem aki megvalósítja, megéli az álmát. Na de kezdjük az elején.




A nők valahogy kevésbé vállalkozó kedvűek. Nehezebb dolguk is van, mert még mindig nem elfogadott dolog, hiába álltak ki értünk azok a szüfrazsettek. Egy nőnek ezer más dolga is van. A nő feleség, anya, háztartás vezető és ezernyi dolog még. Ez mellé még vállalkozik is, az már sokaknak sok(k). De a nő nagyszerű vállalkozó, mert úgy éli meg a munkáját, úgy terelgeti munkáját, karrierjét, mint egy gyermeke születését. Szívét, lelkét bele teszi. A vállalkozása is  a gyermeke.
Mindig felnéztem azokra a nőkre, akik mertek az álmaik után is menni. Mertek mások lenni. Mertek vállalkozni. Feszegetni a határokat. Az elfogadott normákat. 




A találkozót azért is szerveztem meg. Annyi mindent tudunk ilyenkor adni magunkból egymásnak. Ötleteket, terveket, segítő kezet, de egy vállveregetést is akár, amit máskor, máshol nem kapunk meg. Egymás munkáját elismerjük, megbecsüljük. Titkon abban reménykedtem, hogy nem csak egy nagyszerű délutánt tudok összehozni a csajoknak, hanem egymást segíteni is tudjuk valahogy.


Adott volt a hangulat, a jó kedv és a szép helység is. Nem voltunk sokan, így barátira sikerült a találkozó. Mindenki kapott szót és teret bemutatni a munkáját, vállalkozását, szerelmét, életútját, jövő terveit. Sokszínű társaság gyűlt össze. Sütiztünk, kávéztunk beszélgetés közben és észrevétlenül eltelt a délelőtt.
Szerintem informatívra sikerült az egész.
Blogot vezetünk, kézműves termékeket gyártunk, fotós is akadt köztünk és az említett gyönyörű pince tulajdonosa is ott volt.
Azt hiszem, nyugodtan megnevezhetem mindegyiküket, akik itt jártak.
Vargáné Topor Erika a Desszerttészta anyukája
Degeszpocak blog szerzője Brigitta
Ummenhoffer Márti a gyönyörű pince tulajdonosa

Nagyné Beer Szabina a Picikék fotó szíve, a találkozó fotóit is ő készítette
Jómagam és kislányom voltunk még jelen.

Sokan végül nem tudtak eljönni a találkozóra, amit sajnálok. De ígérem, lesz még Mompreneurs találkozó Hajóson!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése