2018. december 27., csütörtök

Teszteltem, avagy a szőkeségem tanuló pénze



ˇ

Világéletemben hosszú hajam volt, az is vagy barna (ez az eredeti színem) vagy vörös, esetleg fekete. Szőke még sosem voltam. 
Ennyire rövid hajjal is ritkán láthattak az emberek. 



Sokáig azt gondoltam, hogy a szőke szín rettentő messze áll tőlem, nem is fog jól állni. 
Ráadásul a teljesen fehér szőke, a narancsba, rézbe hajló szőke sem tetszik, a csibe sárga meg pláne. Egy festett vagy eredeti, sötét hajból nem biztos, hogy szép szőkét sikerül varázsolni...

Aztán merész lépésre szántam el magam. Legyen rövid. És ha már lúd, legyen kövér, kipróbálom a szőkét is. Így egy életem, egy halálom, kerestem egy jó fodrászt (nagyon ritkán járok, a hosszú haj nem az a műfaj, ahol sokszor menni kellene valamiért). 
Akkor szőkítsünk. 



El is látott a frizurám elkészülte után pár jó tanáccsal a fodrászom, hogyan óvjam a színét, hogyan a hajvégeket. 
Teljesen új terep volt nekem a hamvasítók, szőkítő porok világa. 
Végül körülnéztem a piacon és beszereztem pár dolgot hozzá. Nem mondom, hogy nem volt meredek némelyik próbálkozásom. Nem szépítem, ezt tanulnom kell még bőven.
De lássuk egyesével a termékeket.



Florillum Kallos hamvasító
A márka festékeit ismerem, szeretem, használtam több soron elégedetten, így erre esett a választásom életem első hamvasítójának. Igyekeztem betartani a 10-15 cseppet, a viszonylag gyors öblítést, de alaposan túltoltam első alkalommal a használatát. Lehet kicsit több volt a csepp, mint kellett volna vagy tovább volt rajtam, mint kellene, de a szőke hajam eltűnt. Nem volt már sárga, de szőke sem. Ijedten írtam a fodrászomnak, hogy ilyenkor mi van? Kék vagyok, lila és sötét barna, de szőke nagyon nem. Szerencsére megnyugtatott, hogy túltoltam, semmi gond, kimosódik majd. Ha nagyon gáz, mossam meg jó alaposan, valamennyi kijön belőle. 3 mosás után már nem kékhajú hableány voltam szerencsére. Most csínján bánok vele, így jó. 
Ne használjátok a megadott mennyiséget sem, csak ha hosszú hajatok van. És még egy jó tanács, túl hosszan se hagyjátok a hajatokon! Rám a frászt hozta. Azóta szerencsére nem vagyok csibe, se réz sárga, de kék-zöld sem. 
Óvatosan használandó! 
Ezt elfelejtették rá írni és azt is, hogy Vigyázat, kezdőként ne ezt a terméket válaszd
Az ára kicsit borsos, de úgy gondolom a minőséget és a nevet meg kell fizetni.
Alapvetően elégedett vagyok a termékkel. De azért miután elfogy, valószínű más hamvasítót is ki fogok próbálni.

Syoss Color balzsam, festett hajra
Reklámozzák, hogy fodrászok samponja, balzsamja, gyönyörű haj, bla-bla-bla. Leakciózták, így beugrottam neki, rögtön megvettem.
Felkentem mosás után a balzsamot egyszer, kétszer, háromszor és szárítás után úgy néztem ki mindig, mint akit nyakon öntöttek egy adag zsírral. Az rendben van, hogy száraz, töredezett, festett, szőkített hajra kell a védőanyag, de nem ennyire. Nekem nagyon nem jött be. Pedig alaposan leöblítettem. Irtó száraz hajra tudnám talán ajánlani. Sajnos nekem nem volt nyerő. Alaposan mellényúltam. Tudnátok ajánlani olyan samponját, balzsamát, ami nektek bejött? Ez bizony utazik máshová. De tennék még egy próbát azért ezzel a márkával.




Nature box, balzsam
Imádom az illatát. Velem tart napokig. Feltölti a hajam úgy, hogy nem repked szárazon, de nem lesz tőle zsíros hatású sem a hajam. Az állaga, használata is nagyon könnyű. Előszeretettel használom. Az ára sem túl borsos. Én bevallom, beleszerettem. Következőekben kipróbálom a samponját is és nem csak ezt az olívás formát, hanem a többit is.

Schauma sampon hamvasítóval a szőke hajra
Nem mondom, hogy nem ijedtem meg, mikor gyanútlanul a kezembe nyomtam az iszonyú lila samponból. Nagyon lila.
De ugye nem leszek tőle kék és lila? Nem szeretnék lila hajjal mászkálnia-futott át az agyamon.
Szerencsére nem. Nagyon jó illata van, szépen tisztít, de jó alaposan öblítsd le, ha nem akarod, hogy más is lila legyen. Szerencsére könnyen le lehet mosni a kád, csap fehérjéről és a ruhából, törölközőből is kijön. Viszont nekem pár mosás után viszket a fejbőröm tőle, így nem tudom csak ezzel mosni a hajam, hanem a megszokott samponommal felváltva használom most.

 Ő az utolsó. Őt még csak egyszer próbáltam. Rosmann termék. Az illata remek. Túl sok nem fér ebbe a kis palackba, talán három mosásra való. Az állaga jó. Első mosásnál nem tűnt föl semmi szokatlan. Reméljük jó lesz.



Szóval itt tartunk én és a szőke hajam...
Ha van valami remek termék, ami bevált nektek, ne habozzatok, küldjétek el a nevét. Ha natúr, természetes összetevős, akkor pláne.


Nem szponzorált bejegyzés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése