2019. január 3., csütörtök

Van, ami nem változik-újévi fogadalmam

 


Sodorjon bárhová is az élet, változzon az életem bármekkorát is, legyek bár milliomos vagy világhírű sztár (ez a kettő a legkevésbé valószínű azért), templom egere szegény, van, ami nem fog változni sosem. 
Nem fogom elfelejteni, hogy honnan jöttem, hogy milyen voltam, hogy hogyan életem. Nem fogom elfelejteni a gyermekkoromat, amit kaptam az élettől. Nem fogom a régi életem, a történéseket, az emlékeket, a régi barátokat sosem feledni. .
Velem maradnak örökre. 
Én, én maradok. Azokat az emlékeimet nem veheti el tőlem senki, amik elkísértek eddig az utamon és formáltak. Ilyen lettem. 
Én, én maradok!
Igyekszem úgy élni, hogy a lelkiismeretem tiszta legyen. Hogy visszaemlékezve ne bánjak semmit. Ne szégyelljem kicsit sem magam tetteimért. 
Nagyjából ennyi az új évi fogadalmam! Én, én szeretnék maradni, a jobbik én.
De szeretnék az új évre lendületet, erőt kérni, egészséget minden ismerősömnek. Boldogságot, sok nevetést, emlékeket, amiket jól el lehet raktározni, kitartást, gyermekáldást, bőséget is.
Annyid legyen, amit meg nem tudsz enni, el nem tudsz költeni éppen!
Kacajból, mosolyból, szép pillanatból pedig megszámolhatatlanul sok.

BUÉK








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése