2019. február 4., hétfő

Mark folyékony matt ajakrúzs





Hétfő, akkor tesztnap. Arra gondoltam, hogy ma kedvenc rúzsomról fogok nektek írni. 

Nem vagyok nagy rúzsos. Ritkán kerül rám ilyesmi és ha véletlenül mégis, akkor odafigyelek, hogy az jó is legyen, ténylegesen. Régen a szájfényt kentem magamra vödörszámra, ma már maximum mindenmentes szőlőzsírt használok. Viszont van az a pillanat, amikor jól jön az ember lánya számára a rúzs, ami feldobja nyúzott, fáradt arcát és színt visz bele és életet. 
Ilyenkor, vagy fontos alkalmakra, bálba, buliba(ez az anya mindkét helyre elég ritkán jut el) azért használom eme szépségfokozót. 

Korábban, a hastáncos korszakomban inkább a szemet hangsúlyoztam erős sminkkel, sok csillogással. A kor előrehaladtával  a visszafogottabb smink híve vagyok, kevésbé szemhangsúlyos kikészítéssel. Bár most már a rúzshoz is szívesebben nyúlok, de még mindig eléggé fenntartásaim vannak vele, mert nehéz puszilgatni a kis arcocskákat, szöszi fejeket rúzsosan, hogy ne kenjem össze őket. 

Én egy viszonylag natúr színt választottam.





Ami a választásban fontos szempont számomra, hogy ne legyen drága, jól takarjon és ne kenődjön el, kicsi legyen, így könnyen zsebbe, táskába rejthető. Ez a rúzs minden kritériumomnak megfelel maximálisan.




Mikor megismerkedtem az Avon Mark folyékony, ám matt rúzsával, meglepődtem. Szájfényre hasonlít küllemre. 




Továbbá nem fényes textúrát ad a szájnak, hanem poros állagot. Ilyennel még nem találkoztam, így izgalmas volt felfedezni. 
Nézzük az előnyeit:
Nagy színválasztékban kapható, nem csak matt kivitelben.
Könnyű felvinni bármikor és bárhol. Ha tapasztalt szájfényező vagy, akkor tükör sem kell.
Felkenve, por hatású lesz és nem tapad minden hajszál bele, nem hagy foltot a ruhán, gyerek arcokon vagy poharakon. Ez nagyon, nagyon jó pont neki. 
Kicsi, formás a tégelye, bárhová, még egy kisebb zsebbe is befér.
Eléggé tartós, hosszasan bírja az evést, ivást, anélkül, hogy lekopna és még pusziálló is korlátozott ideig. 
Az ára 1499ft. Szerintem ez egy megfizethető kategória bárki számára.
Az illata is kellemes, nem tolakodó.

Hátrányt, javítani valót nem tapasztaltam a rúzsnál. Legközelebb lehet bevállalósabb leszek és valami dögös, erős színt is választok belőle.

Engem megvett a Mark folyékony, matt ajakrúzsa.




Az Avonnál rendelhető, ha kipróbálnád te is.

#nemszponzorált tartalom #sajáttesztelés #avon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése